Gå til innhold

Postet et sexy bildet på instagram..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har 2 "stebarn" som ikke lengre er barn. Det er 2 gutter, han ene er 19 og han andre 20år. Fikk en krass beskjed fra ei venninne om hvordan jeg kunne legge ut et bilde av meg som var nokså tiltrekkende i følge henne (hadde på meg en rød kort, trang kjole) Tingen var at jeg er nokså ung selv. Hun syntes det ble feil siden de begge følger meg. Jeg selv er Mi midten av 30årene. Var dette så galt? Tenker ikke på alle som kan se bildet, da må jeg bare likegodt stoppe all sosiale medier da. 😳

Anonymkode: a0d49...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ligger jo enkelte på stranda toppløs og i string. Da synes jeg det er værre hvis man på død og liv skal dra det kortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Nå ligger jo enkelte på stranda toppløs og i string. Da synes jeg det er værre hvis man på død og liv skal dra det kortet.

Jeg tenker det er verre å komme på å tenke seksuelt rundt dette, de har jo vært mine 2 stesønner i flere år, bodd under samme tak. Nei, jeg klarte ikke se problemstillingen hennes. 

Anonymkode: a0d49...205

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hun er sjalu.

Anonymkode: b6ecd...5f4

Helt sikkert. Men ikke mye å være sjalu for... 🙄

Anonymkode: a0d49...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

hun er sjalu.

Anonymkode: b6ecd...5f4

Tenkte jeg og. Har en venninne som holdt på likt før, og etter hun ble mer sikker på seg selv har hun helt holdt opp med slike «råd».

Anonymkode: ef0e3...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei venninne...hun la i helgen ut et bilde av seg selv i tanga badedrakt med tråden så langt opp i rumpa at det må ha gitt varige men...

Og nei,  jeg er altså ikke misunnelig. Synes bare det er stakkarslig! Hva er dette ekstreme behovet for bekreftelse?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å bekymre seg for Ts. Siden du har vært stemor for dem siden de var barn? Da ser de deg som en morsfigur.  

Har du derimot blitt deres stemor inntil ganske nylig, og de er 19 og 20 år..fulle av hormoner. Ser du bra ut så vil de høyst sannsynlig ha fantasier om å ha sex med deg. 

Anonymkode: 107b5...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe å bekymre seg for Ts. Siden du har vært stemor for dem siden de var barn? Da ser de deg som en morsfigur.  

Har du derimot blitt deres stemor inntil ganske nylig, og de er 19 og 20 år..fulle av hormoner. Ser du bra ut så vil de høyst sannsynlig ha fantasier om å ha sex med deg. 

Anonymkode: 107b5...234

Om jeg ser bra ut får nok andre svare på;😄Får endel komplimenter for kropp og utseende ja, selv i et forhold. 

Har kjent disse to i ca 6år, så antar at de har blitt godt vant med tilværelsen. De har jo sett meg i bikini, kjole, pysh og ja - u name it..!:) Men tror nok ikke har sett på meg som en morsfigur annet enn at jeg har stelt istand mat og sånn til de. 

Anonymkode: a0d49...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser du bra ut så vil de høyst sannsynlig ha fantasier om å ha sex med deg. 

Er det altså slik? Selvom man tar seg godt ut, fin kropp osv. Men bare det å tenke at det er kjæresten til pappa.. 😅😖 

Ts

Anonymkode: a0d49...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De himler nok bare med øynene. Du er stemor liksom

Anonymkode: 84f55...4e4

Takk! Er nettopp det jeg føler. Tror nesten det kan bli litt flaut til tider for de. Stakars 😆

Anonymkode: a0d49...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Dette er ikke noe gålt. Hun er tydeligvis sjalu.
Spørsmålet mitt er: Hvorfor skriver du "stebarn"? Er stebarn dine eller ikke? Disse sitatene (" ") vekker nysgjerrigheten min. 
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Familytree skrev:

Dette er ikke noe gålt. Hun er tydeligvis sjalu.
Spørsmålet mitt er: Hvorfor skriver du "stebarn"? Er stebarn dine eller ikke? Disse sitatene (" ") vekker nysgjerrigheten min. 
 
 

Skriver det fordi de aldri har hørt at jeg har sagt det. De ser nok ikke på meg som ei typisk stemor. Kan skrive eller si bonusbarn, som høres bedre ut. For de så er jeg bare kjæresten til pappa. 

Anonymkode: a0d49...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver det fordi de aldri har hørt at jeg har sagt det. De ser nok ikke på meg som ei typisk stemor. Kan skrive eller si bonusbarn, som høres bedre ut. For de så er jeg bare kjæresten til pappa. 

Anonymkode: a0d49...205

Men er du kjæresten eller kona hans? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Familytree skrev:

Men er du kjæresten eller kona hans? 

Kjæresten. Men vi har alltid vært som en familie. 

Anonymkode: a0d49...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du derimot blitt deres stemor inntil ganske nylig, og de er 19 og 20 år..fulle av hormoner. Ser du bra ut så vil de høyst sannsynlig ha fantasier om å ha sex med deg. 

Nettopp derfor hun er sjalu. 

Anonymkode: a0d49...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte seksuelle fantasier om stemoren til mitt barn 😉

Anonymkode: 3d39b...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...