Gå til innhold

Damer, hva synes dere egentlig om peniser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Frøken Diamant skrev:

Så lenge jeg liker mannen så liker jeg kuken også.

Syntes det er digg å få dickpic av en jeg liker godt.Pleier å se mye på bildene når jeg er alene og koser meg😅

«En jeg liker godt» som menn i vennekretsen, kollegaer på jobben, eller en som kunne være en potensiell partner?

Anonymkode: 8dbc8...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, for min del så er ikke et bilde av penis, eller en vagina noe som berører meg i veldig stor grad. Men så er det jo slik da at det finnes en tid og sted for alt. Å svinge med kølla i en mms til en kvinne (eller mann) man ikke har en seksuell undertone med er vel litt som å trø over enkeltes intimgrenser.

Noen vil selvsagt rynke litt på nesa, og det bør man ha respekt for. I mitt tilfelle er det nå slik at hvis jeg får ett dickpick så kommer det helt an på hvor mye eller hvor lite du har irritert meg før bildet og hvilket humør jeg er i. Du kan jo risikere å få en kommentar tilbake på utstyret som virkelig får deg til å krympe deg, enten en sur kommentar, eller kanskje ett "hahahaha!!" som får deg til å lure på hva jeg egentlig ler av. Men jeg tar meg ikke nær av bildet i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«En jeg liker godt» som menn i vennekretsen, kollegaer på jobben, eller en som kunne være en potensiell partner?

Anonymkode: 8dbc8...db7

En som er en potensiell partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dem, og det er faktisk ikke noe som tenner meg mer enn det. Trenger strengt tatt ikke sitte på en jeg er forelska heller, selv om det er best med sex med en man har følelser for. 
 

Men selv om jeg elsker dem, er det fint om menn ikke sender bilde av dem til meg uoppfordret. Det er kun forbeholdt noen utvalgte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dickpikk det samme som blotting?

Anonymkode: d02f3...479

Såklart er det blotting! Ingen ting annerledes med å få en penis sendt på bildet digitalt, som om noen åpner en frakk og viser frem utstyret rett foran deg. Akkurat det samme. Like uønsket :raven:

Anonymkode: 9585e...0ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er interessant. Er vel en avsporing i forhold til trådens tittel, men hvor mye av en manns «seksuelle egenskaper» (sikkert veldig varierende) finnes i en homofil kvinne? At man følelsesmessig og fysisk tiltrekkes av samme kjønn er åpenbart, men er det det eneste? For å ikke skli altfor langt vekk fra trådens tema; har en «gjennomsnittlig» lesbisk dame fortsatt en kvinnes «manglende» visuell sexualitet, eller nærmer man seg en gjennomsnittlig manns sterke visuelle sexualitet?  Det du skriver om ut du i en kvinnegarderobe finner nakne medsøstre uinteressante, tyder jo på at det visuelle ikke er sterkere enn på heterofile kvinner. Hadde jeg kunne gått fritt omkring tilsvarende, hadde jeg nok klart å kontrollere meg (har sikkert noe med alder å gjøre), men ville nok vært svært fascinert av alt det vakre jeg så. Er «freelance» naturist, så jeg tar ikke helt av i et unisexmiljø, men må være så ærlig å si at jeg nyter det ser. 
Beklager TS, for avsporingen

Anonymkode: 8dbc8...db7

Den eneste forskjellen på lesbiske og heterofile kvinner er at lesbiske forelsker seg i kvinner, og hetrofile kvinner forelsker seg i menn. Kvinner kan være veldig forskjellige uansett legning, men selv om noen av oss er lesbiske så betyr ikke det at vi tenker som hetrofile menn. Vi er fortsatt kvinner. 

Anonymkode: f2a6e...4da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stolt av den. Sender til tilfeldige damer jeg søker opp på gule sider.

Anonymkode: 7782f...2ed

Rapportert for innrømmelse av lovbrudd 

Anonymkode: 27765...e24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg sender dickpics er bare fordi jeg vil at jenter skal like meg.

Anonymkode: 7782f...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste forskjellen på lesbiske og heterofile kvinner er at lesbiske forelsker seg i kvinner, og hetrofile kvinner forelsker seg i menn. Kvinner kan være veldig forskjellige uansett legning, men selv om noen av oss er lesbiske så betyr ikke det at vi tenker som hetrofile menn. Vi er fortsatt kvinner. 

Anonymkode: f2a6e...4da

Ok. Takk for svar. Med fare for å generalisere; har inntrykk av at homofile menn kan være langt  mer feminine enn lesbiske kvinner er maskuline, selv om man fra tid til annen har møtt på noen riktige buldozere av lesbiske kvinner (mannen i forholdet), og homofile menn som viser null tegn på legning i oppførsel. 

Anonymkode: 8dbc8...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg sender dickpics er bare fordi jeg vil at jenter skal like meg.

Anonymkode: 7782f...2ed

Du mangler rett og slett noe vesentlig dersom du ikke forstår at dette er måten å få jenter til å IKKE like deg. Har de ikke bedt om slike bilder er du bare respektløs, ekkel og en idiot. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Takk for svar. Med fare for å generalisere; har inntrykk av at homofile menn kan være langt  mer feminine enn lesbiske kvinner er maskuline, selv om man fra tid til annen har møtt på noen riktige buldozere av lesbiske kvinner (mannen i forholdet), og homofile menn som viser null tegn på legning i oppførsel. 

Anonymkode: 8dbc8...db7

Det er fordi vi som er homofile, er like forskjellige som hetrofile er. Vi er forskjellige mennesker alle, uavhengig av legning. 

Anonymkode: f2a6e...4da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker pikk og synes det er pirrende med snaps fra flørten.

Anonymkode: b1919...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Grunnen til at jeg sender dickpics er bare fordi jeg vil at jenter skal like meg.

Anonymkode: 7782f...2ed

Vel, lykkes du i så fall, liker de deg?!?!!🤣😂🤣

Anonymkode: b802b...4c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Grunnen til at jeg sender dickpics er bare fordi jeg vil at jenter skal like meg.

Anonymkode: 7782f...2ed

Bryr det deg at det er ulovlig? Hva om en mann begynner å sende bilde av stellet sitt til deg, fordi at han vil at du skal like han? Blir du smigret?

Anonymkode: 2740d...99c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr det deg at det er ulovlig? Hva om en mann begynner å sende bilde av stellet sitt til deg, fordi at han vil at du skal like han? Blir du smigret?

Anonymkode: 2740d...99c

Lovligheten er vel underordnet; de fleste av oss bryter en eller flere lover daglig uten engang å være klar over det. Nok om det; hvorfor er argumentet «hva om menn sendte bilder av stellet sitt til deg» osv. Siden fyren er hetro, ville det vel være mer riktig å si «hva om damer sendte bilder av musa si til deg».  Argumentet ville dermed gå i dass, for svaret ville vel bli at det hadde vært helt topp, siden de fleste av oss liker å se og dere ikke. 
For orden skyld; respekterer at dick-pics ikke skal sendes uoppfordret til kvinner, og er helt uaktuelt for min del. Clit-pics derimot; jepp, tar i mot 😄

Anonymkode: 8dbc8...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg sender dickpics er bare fordi jeg vil at jenter skal like meg.

Anonymkode: 7782f...2ed

Tror du bør finne en annen måte å få jentene til å like deg. Dickpics sender du til noen som vil ha, f.eks fuckfriend eller kjæreste. 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr det deg at det er ulovlig? Hva om en mann begynner å sende bilde av stellet sitt til deg, fordi at han vil at du skal like han? Blir du smigret?

Anonymkode: 2740d...99c

Ulovlig? Kunne anmeldt mange jeg da😂Både kvinner og menn. Må si det er ikke verdens undergang å få sånne bilder selv om det ikke alltid er så behagelig. Å ja kvinner sender også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lovligheten er vel underordnet; de fleste av oss bryter en eller flere lover daglig uten engang å være klar over det. Nok om det; hvorfor er argumentet «hva om menn sendte bilder av stellet sitt til deg» osv. Siden fyren er hetro, ville det vel være mer riktig å si «hva om damer sendte bilder av musa si til deg».  Argumentet ville dermed gå i dass, for svaret ville vel bli at det hadde vært helt topp, siden de fleste av oss liker å se og dere ikke. 

Anonymkode: 8dbc8...db7

Når det er uønsket så har ikke avsenders kjønn eller legning noe å si. Uønsket er uønsket.

Jeg er for øvrig heterofil mann.

Anonymkode: 2740d...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg sender dickpics er bare fordi jeg vil at jenter skal like meg.

Anonymkode: 7782f...2ed

Som dr. Phil sier "How's that working for you?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...