Gå til innhold

Damer, hva synes dere egentlig om peniser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er i hardt vær for tiden vi som liker å krydre hverdagen med få sende et dickpic eller to, så i den sammenhengen lurer jeg på hva dere damer egentlig synes om kuk. Liker dere i det hele tatt pikk? I hvilken sammenheng vil dere se pikk?

Anonymkode: 7782f...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg spørre deg om hvorfor du liker å sende bilde av penisen din? Hvem sender du til?

Anonymkode: d7996...e56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peniser er er stygge og ekle, men dessverre nødvendig seksuelt sett. Nødvendig for meg ihvertfall. 

Anonymkode: 7a45f...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med handa på hjertet si at peniser er noe jeg tenker lite på.

Er det vanskelig å forstå?

Anonymkode: da18a...a86

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er i hardt vær for tiden vi som liker å krydre hverdagen med få sende et dickpic eller to

Anonymkode: 7782f...2ed

Bare så synd dere fortsatt ikke respekterer andre mennesker nok til å legge bort kuken i ny og ne.

Anonymkode: 2740d...99c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som synes de er stygge og ekle. Er dere egentlig heterofile? De fleste liker jo kuken til en de tenner på. Selvfølgelig ikke hvem som helst sin.

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen spør deg om å få se den kroppsdelen og virkelig vil det, da kan du sende bilde, ts. Ikke før. Det er fullstendig uinteressant å få et slikt bilde og den som sender uten å få lov til det, fremstår som en total dust uten folkeskikk. 

Anonymkode: 8cfc9...8f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre deg om hvorfor du liker å sende bilde av penisen din? Hvem sender du til?

Jeg er stolt av den. Sender til tilfeldige damer jeg søker opp på gule sider.

Anonymkode: 7782f...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kvelertak said:

Er dere egentlig heterofile?

Ja, jeg undrer på om det er flest lesbiske som har svart sålangt.

Anonymkode: 7782f...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stolt av den. Sender til tilfeldige damer jeg søker opp på gule sider.

Anonymkode: 7782f...2ed

Siden det virker som om menn synes det er mer stas med peniser enn kvinner, kanskje du skal begynne å søke opp tilfeldige menn å sende til?

Anonymkode: da18a...a86

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg undrer på om det er flest lesbiske som har svart sålangt.

Anonymkode: 7782f...2ed

Typisk narsisistisk tankegang.

Anonymkode: 2740d...99c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis penisen er fin og stor så er det fascinerende. På samme måte som store vakre sprettpupper.

En liten og stygg penis finnes ikke interessant. Litt som pupper som ligner på vrengte bukselommer.

Men hvis jeg ikke vet hvem som eier penisen, så lurer jeg mest på hva som feiler mannen peniser tilhører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes lesbiske damer det er like plagsomt å se ei fitte som det er for heterofile damer å se en pikk?

Anonymkode: 8dbc8...db7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg undrer på om det er flest lesbiske som har svart sålangt.

Anonymkode: 7782f...2ed

Men det er forståelig at folk ikke vil ha bilder av kjønnsorgan fra hvem som helst, men hvis ei ikke liker kuken til en hun er sammen med begynner jeg å lure ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden det virker som om menn synes det er mer stas med peniser enn kvinner, kanskje du skal begynne å søke opp tilfeldige menn å sende til?

Nei, for jeg kan ikke sitte og runke til tanken på at menn beundrer utstyret mitt. Jeg liker bare kvinner.

Anonymkode: 7782f...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at menn har peniser. Spesielt at min mann har det. ♥ 

Likevel et stort og rungende nei til å få tilsendt bilder av peniser, uten at jeg har bedt om det. Jeg regelrett driter i at enkelte menn mener at de bør få forståelse for sitt behov for å vise frem pikken sin til kvinner. Jeg har akkurat like lite forståelse for å "måtte" leve ut slike behov som jeg har for eventuelle menns behov for å kna ukjente damer på brystene. 

Hvorfor er det vanskelig for deg å forstå at dette ikke er ønsket av kvinner flest, og at du bør respektere det på samme måte som du må respektere at du ikke rett frem kan følge dine lyster og behov ellers? 

Det er en del ting man kan få lyst til å gjøre som det bare er lurt å la være å gjøre. Som å kalle sjefen et rasshøl, selv om han er det. Som å ikke holde fingrene for seg selv, til tross for at det frister veldig å stikke hånden ned i en utringning. Som å ikke rive klærne av en uvillig person og stappe pikken inn fordi man selv har behov for sex. Som å ikke sende bilder av pikken sin til andre fordi man føler behov for det. 

Dette handler om å oppføre seg ok. 

Hvor mange ganger må kvinner skrive at det ikke er ok før ALLE menn forstår at de rett og slett bør rette seg etter det, og ikke bare gjøre det likevel, fordi de har sååå lyst. 

Det er MYE du ikke bør gjøre uansett hvor lyst du har. Dette er bare en av de tingene voksne, greie og fornuftige menn vet at man bare lar være å gjøre. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for jeg kan ikke sitte og runke til tanken på at menn beundrer utstyret mitt. Jeg liker bare kvinner.

Anonymkode: 7782f...2ed

Men vi beundrer det jo ikke. Vi synes det er ekkelt å få fra ukjente, og tenker at du er en idiot.

Anonymkode: 6b3c9...208

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stolt av den. Sender til tilfeldige damer jeg søker opp på gule sider.

Anonymkode: 7782f...2ed

WTF 😂😂😂😂😂 Greit nok at peniser er deilige , men å sende til random på en telefonliste er risky. Du kan bli anmeldt . Hva om et barn åpner den?

Du bør jo selvsagt spørre om damen vil ha bilde av utstyret først.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...