AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #21 Skrevet 28. november 2019 Jeg synes selv jeg blir penere med alderen. 🤷🏼♀️ Det har sikkert noe med stil og selvtillit å gjøre også. Jeg er ikke så tynn som da jeg var 20, men jeg har heller ikke fjortiskviser, dårlige sminkeferdigheter og ymse hårfarger. Jeg er flinkere til å kle meg, har råd til å kjøpe klær som sitter finere, har funnet ut hvilke farger jeg kler og tar vare på meg selv på en annen måte enn da jeg var yngre. Anonymkode: 5d88e...7de 2
Gjest Blue Moon Skrevet 28. november 2019 #22 Skrevet 28. november 2019 Og her er jeg - som har passert halve livet, og synes selv at jeg penere i dag enn jeg var for 30 år siden. Joda, noen smilerynker har kommet til i løpet av årene, noen mimikklinjer har jeg også fått, men de viser at jeg har levd et liv med sorger og gleder. De tegnene bærer jeg med stolthet!
Honey Dew Skrevet 28. november 2019 #23 Skrevet 28. november 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes utseende er viktig ja:) man trenger ikke se ekkel ut Anonymkode: 1240d...d02 En ser da ikke ekkel ut fordi en har rynker.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #24 Skrevet 28. november 2019 Der som synes dere er penere i dag enn tidligere. Var dere helt gjennomsnittlig til under gjennomsnittet pene da dere var yngre? Jeg har iallfall en teori om at forfallet er mindre tydelig når man uansett har et gjennomsnittlig utgangspunkt. Noen ser sågar bedre ut. Har man derimot vært over gjennomsnittet pen som ung så blir forfallet mye tydeligere. For å si det på en ufin måte vil de vakre få visket ut sine rene, symmetriske, pene trekk og bli grå og gjennomsnittlig, mens de stygge vil få visket ut sine mindre attraktive, fremtrendene trekk og vil fremstå som penere enn før. Anonymkode: f1644...d93 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #25 Skrevet 28. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Der som synes dere er penere i dag enn tidligere. Var dere helt gjennomsnittlig til under gjennomsnittet pene da dere var yngre? Jeg har iallfall en teori om at forfallet er mindre tydelig når man uansett har et gjennomsnittlig utgangspunkt. Noen ser sågar bedre ut. Har man derimot vært over gjennomsnittet pen som ung så blir forfallet mye tydeligere. For å si det på en ufin måte vil de vakre få visket ut sine rene, symmetriske, pene trekk og bli grå og gjennomsnittlig, mens de stygge vil få visket ut sine mindre attraktive, fremtrendene trekk og vil fremstå som penere enn før. Anonymkode: f1644...d93 *Dere som synes dere er penere i dag.... Anonymkode: f1644...d93
Gjest Blue Moon Skrevet 28. november 2019 #26 Skrevet 28. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Der som synes dere er penere i dag enn tidligere. Var dere helt gjennomsnittlig til under gjennomsnittet pene da dere var yngre? Anonymkode: f1644...d93 Denne teorien passer godt på meg, siden jeg aldri har vært en skjønnhet. Men på generelt grunnlag er jeg ikke helt enig. Jeg ser mange pene/vakre godt voksne som også var pene som unge voksne. Av norske kjendiser kan jeg nevne Wenche Myhre og Hanne Krogh. Begge var veldig pene som unge. Men personlig mener jeg at begge er like pene, om ikke enda penere, med et mer modent utseende.
Djungelvrål Skrevet 28. november 2019 #27 Skrevet 28. november 2019 På 27.11.2019 den 14.55, Dævendøtte skrev: For meg hjalp solkrem, slutte å røyke, smile og ikke minst et bra kosthold. Begynte med alt dette etter fylte 40. Kostholdet gjorde underverker for huden min, merket stor forskjell ganske kjapt. Jeg gikk over til et sunt plantebasert kosthold, tror huden min ble ti år yngre på tre måneder. Men selve rynkene, de er ikke så lett å spise bort, i så fall må jeg spise ekstreme mengder Du sluttet å smile?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #28 Skrevet 28. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Der som synes dere er penere i dag enn tidligere. Var dere helt gjennomsnittlig til under gjennomsnittet pene da dere var yngre? Jeg har iallfall en teori om at forfallet er mindre tydelig når man uansett har et gjennomsnittlig utgangspunkt. Noen ser sågar bedre ut. Har man derimot vært over gjennomsnittet pen som ung så blir forfallet mye tydeligere. For å si det på en ufin måte vil de vakre få visket ut sine rene, symmetriske, pene trekk og bli grå og gjennomsnittlig, mens de stygge vil få visket ut sine mindre attraktive, fremtrendene trekk og vil fremstå som penere enn før. Anonymkode: f1644...d93 Jeg har alltid vært litt over gjennomsnittet pen, skjønte det ikke før i tidlig 20 årene da. Det er en del av min identitet, og jeg vet jeg ofte blir omtalt som hu pene, mørke og høye. Jeg er fremdeles pen og kan lett få draget på kjekke menn som er 10-15 år yngre enn meg, men så ser jeg lagt yngre ut enn jeg er også. Har skjønt at jeg har gode gener men er over gjennomsnittet opptatt av hudpleie. Man kan være vakker hele livet, det handler like mye om utstråling og selvtillit som utseende. Hilsen ei på 46 1/2 år . Anonymkode: 3e848...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #29 Skrevet 28. november 2019 På 27.11.2019 den 13.10, AnonymBruker skrev: Er utseendet så viktig da? Anonymkode: 06525...7e7 Samfunnet sier dessverre ja. Anonymkode: 66b4e...44d
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #30 Skrevet 28. november 2019 På 27.11.2019 den 13.09, AnonymBruker skrev: Er pen enda. Men jeg får liksom ikke nytt det. Er deprimert og bruker livet til å gå i behandling osv. Men jeg synes særlig kvinner eldes så tidlig og stygt. Huden ser ut som en vridd fille! Innen man er 50 liksom! Jeg synes det er ekkelt på en måte. Har faktisk blitt tatt bilde av uten å vite det. F.eks når jeg ned. Det er rynker under øynene mine! Huden der har allerede begynt å forfalle! Anonymkode: 1240d...d02 Vel, du blir eldre du også. Anonymkode: d5c02...8d3
OPIgirl Skrevet 28. november 2019 #31 Skrevet 28. november 2019 På 27.11.2019 den 13.09, AnonymBruker skrev: Er pen enda. Men jeg får liksom ikke nytt det. Er deprimert og bruker livet til å gå i behandling osv. Men jeg synes særlig kvinner eldes så tidlig og stygt. Huden ser ut som en vridd fille! Innen man er 50 liksom! Jeg synes det er ekkelt på en måte. Har faktisk blitt tatt bilde av uten å vite det. F.eks når jeg ned. Det er rynker under øynene mine! Huden der har allerede begynt å forfalle! Anonymkode: 1240d...d02 Det stemmer ikke for meg. Jeg er 58 og har hverken rynker ell slapp hud. Det har nok mye med gener og gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #32 Skrevet 28. november 2019 11 minutter siden, OPIgirl skrev: Det stemmer ikke for meg. Jeg er 58 og har hverken rynker ell slapp hud. Det har nok mye med gener og gjøre. Ja det må det ha. Jeg har solet meg uvettig frem til jeg var i 30 årene og har røyket i 27 år. Har kuttet kraftig ned de siste årene men likevel. Har litt solskade i form av pigmentflekker men svært lite rynker og stram ansiktskontur. Spiser tidvis sunt, er slank og trener når jeg gidder. Bruker syrer og retinol i hudpleien og har gjort dette i snart 15 år. Har venninner som er 10 år yngre som har mer rynker enn meg. Anonymkode: 3e848...2f5
OPIgirl Skrevet 28. november 2019 #33 Skrevet 28. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det må det ha. Jeg har solet meg uvettig frem til jeg var i 30 årene og har røyket i 27 år. Har kuttet kraftig ned de siste årene men likevel. Har litt solskade i form av pigmentflekker men svært lite rynker og stram ansiktskontur. Spiser tidvis sunt, er slank og trener når jeg gidder. Bruker syrer og retinol i hudpleien og har gjort dette i snart 15 år. Har venninner som er 10 år yngre som har mer rynker enn meg. Anonymkode: 3e848...2f5 Det hjelper selvsagt på å spise sunt og å trene og bruke god hudpleie i tillegg. Disse tre tingene funker fjell for meg.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #34 Skrevet 28. november 2019 Akkurat nå, OPIgirl skrev: Det hjelper selvsagt på å spise sunt og å trene og bruke god hudpleie i tillegg. Disse tre tingene funker fjell for meg. Vet du, jeg ser ingen som helst forskjell på huden min. Verken når jeg trener mye eller spiser sunt. Men er nok effektivt for noen. Jeg får mer poser under øynene om jeg spiser mye salt eller drikker mye alkohol men det er det. Anonymkode: 3e848...2f5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #35 Skrevet 28. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel, du blir eldre du også. Anonymkode: d5c02...8d3 Dummeste svaret jeg har sett! Det er jo poenget med tråden!!! Herregud! Anonymkode: 1240d...d02
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 #36 Skrevet 28. november 2019 Uff, det må være vanskelig å ha så dårlig selvfølelse at utseende er så viktig 😞. Det bør du kanskje jobbe litt med. Anonymkode: 6d2d5...382 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. november 2019 #37 Skrevet 29. november 2019 10 timer siden, SupaWoman skrev: Du sluttet å smile? Glemte en å der.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #38 Skrevet 29. november 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Der som synes dere er penere i dag enn tidligere. Var dere helt gjennomsnittlig til under gjennomsnittet pene da dere var yngre? Jeg har iallfall en teori om at forfallet er mindre tydelig når man uansett har et gjennomsnittlig utgangspunkt. Noen ser sågar bedre ut. Har man derimot vært over gjennomsnittet pen som ung så blir forfallet mye tydeligere. For å si det på en ufin måte vil de vakre få visket ut sine rene, symmetriske, pene trekk og bli grå og gjennomsnittlig, mens de stygge vil få visket ut sine mindre attraktive, fremtrendene trekk og vil fremstå som penere enn før. Anonymkode: f1644...d93 Har sett noen vokse seg pen, fra en vanlig grå mus til en skjønnhet. Men de som har vært pene siden tenårene er som regel fortsatt pene som godt voksne. Jeg har gode gener og ikke mye rynker. Men går heller ikke rundt og bekymrer meg. Tror det siste kan føre til nettopp rynker. Og bare se på de som alltid har vært grinebitere, det setter seg i ansiktet uavhengig av hvor pen man er i utgangspunktet. Anonymkode: 790f0...6bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå