Gå til innhold

Synes vi eldes så kjipt !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er pen enda. Men jeg får liksom ikke nytt det. Er deprimert og bruker livet til å gå i behandling osv. 
Men jeg synes særlig kvinner eldes så tidlig og stygt. Huden ser ut som en vridd fille! Innen man er 50 liksom!

Jeg synes det er ekkelt på en måte. Har faktisk blitt tatt bilde av uten å vite det. F.eks når jeg ned. Det er rynker under øynene mine! Huden der har allerede begynt å forfalle! 

Anonymkode: 1240d...d02

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er utseendet så viktig da?

Anonymkode: 06525...7e7

• Liker 3
Skrevet

Jada, og du er 28 år. Vi vet det. 

Foreslår at du begynner å leve livet ditt i stedet for å sose det bort på bekymringer om å bli eldre og uendelige mengder tråder om det samme på KG.

Anonymkode: cbe38...5c4

• Liker 9
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er utseendet så viktig da?

Anonymkode: 06525...7e7

Jeg synes utseende er viktig ja:) man trenger ikke se ekkel ut

• Liker 2
Gjest rabrabara
Skrevet

Huff, du skal få det bra tungt. Du ødelegger jo livsgleden din med å bekymre deg over noe som er helt og fullstendig uunngåelig. Og hvis du ikke greier å se skjønnhet i noe annet enn glatt hud, da kjenner jeg at jeg blir trist på dine vegne. En dag er livet over og da tror jeg ikke du tenker: huff og huff så stygg jeg ble. Jeg håper i alle fall ikke det. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes utseende er viktig ja:) man trenger ikke se ekkel ut

Synes du virkelig å eldes = å se ekkel ut? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Memento mori- husk at du skal dø.

6ED0EB3C-2AD5-4CF6-A437-9AED4E573B5E.jpeg

Anonymkode: 8d8a6...bd8

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Merker det litt selv, spes rundt munnen. Men da har jeg lært at jeg må smile mer, da henger ikke skinnet og jeg ser glad ut og da blir andre glade :)

Ellers er jeg glad jeg er så sprek som jeg er, så pen som jeg er og så frisk som jeg er, enda jeg har fylt femti. 

Skrevet
9 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Merker det litt selv, spes rundt munnen. Men da har jeg lært at jeg må smile mer, da henger ikke skinnet og jeg ser glad ut og da blir andre glade :)

Ellers er jeg glad jeg er så sprek som jeg er, så pen som jeg er og så frisk som jeg er, enda jeg har fylt femti. 

NP har ikke jeg fått hengemunn da. Er ikke sikkert jeg får det heller. Men alt dette er kjipt. Huden er så dårlig skapt, der den blir vak erter få år

Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NP har ikke jeg fått hengemunn da. Er ikke sikkert jeg får det heller. Men alt dette er kjipt. Huden er så dårlig skapt, der den blir vak erter få år

For meg hjalp solkrem, slutte å røyke, smile og ikke minst et bra kosthold. Begynte med alt dette etter fylte 40. 

Kostholdet gjorde underverker for huden min, merket stor forskjell ganske kjapt. Jeg gikk over til et sunt plantebasert kosthold, tror huden min ble ti år yngre på tre måneder. Men selve rynkene, de er ikke så lett å spise bort, i så fall må jeg spise ekstreme mengder ;) 

Skrevet
14 minutter siden, Dævendøtte skrev:

For meg hjalp solkrem, slutte å røyke, smile og ikke minst et bra kosthold. Begynte med alt dette etter fylte 40. 

Kostholdet gjorde underverker for huden min, merket stor forskjell ganske kjapt. Jeg gikk over til et sunt plantebasert kosthold, tror huden min ble ti år yngre på tre måneder. Men selve rynkene, de er ikke så lett å spise bort, i så fall må jeg spise ekstreme mengder ;) 

Ja de jævla rynkene :( vet ikke om hudterapeut virker 

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er kroppen og huden ganske fantastisk skapt da. Den kan til og med lege seg selv. Skjønnhetsidealet er for mange ungdommelighet, og det er vel her problemet ditt ligger. Forhåpentligvis vil du etterhvert se skjønnheten i en rynke. 

Anonymkode: e9584...168

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er kroppen og huden ganske fantastisk skapt da. Den kan til og med lege seg selv. Skjønnhetsidealet er for mange ungdommelighet, og det er vel her problemet ditt ligger. Forhåpentligvis vil du etterhvert se skjønnheten i en rynke. 

Anonymkode: e9584...168

Nå er vel egentlig mennesker ikke skapt for å bli eldre enn 30-40 år. Så egentlig holder huden seg godt.

Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de jævla rynkene :( vet ikke om hudterapeut virker 

Vel, så ille plages jeg ikke av rynkene mine. Rynker er bare merker på et liv jeg har levd, slipper ikke unna de og bortkasta energi å bruke krefter på disse, aldri i livet om jeg legger meg under kniven. Hva andre gjør, er selvsagt opp til dem, men så mye plages jeg ikke :)

Altså, jeg mente ikke at hudterapeut var det samme som å legge seg under kniven :) 

Endret av Dævendøtte
Skrevet
9 timer siden, Rumle skrev:

Synes du virkelig å eldes = å se ekkel ut? :klo:

Syns plastikk og andenebb er mye verre å se på ;) 

Anonymkode: f3d3d...b6b

• Liker 2
Skrevet

Bruk solkrem hver dag i livet ditt, til og med på dager der det er overskyet og lite sol. Solkrem er den beste formen for anti-age. Ellers bare ikke legg på deg.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, simsmachop skrev:

Bruk solkrem hver dag i livet ditt, til og med på dager der det er overskyet og lite sol. Solkrem er den beste formen for anti-age. Ellers bare ikke legg på deg.

Jeg er undervektig og fyller derfor ikke ut rynker slik som mine overvektige venninner.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er undervektig og fyller derfor ikke ut rynker slik som mine overvektige venninner.

Det problemet har jeg også. Skulle gjerne lagt på meg i trynet. Men men. Nå er det endelig tid for de trinne venninner å skinne.

Anonymkode: f1644...d93

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det problemet har jeg også. Skulle gjerne lagt på meg i trynet. Men men. Nå er det endelig tid for de trinne venninner å skinne.

Anonymkode: f1644...d93

Nåja.... jeg kan sikkert klare å bli overvektig. Kose meg Max Max med mat, selv om jeg allerede gjør det. Kjedespiser som bare det. Ingenting legger seg på. Kan isåfall spise i mengder for oppnå det. Men kroppen har sikkert hukommelse på dette område og. Så jeg kommer til å rase ned like fort som tidligere feite legger på seg. 
Dessuten er det jo ekstremt heleseskadelig.

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, ta restylane :P 

Endret av simsmachop
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...