Gå til innhold

Hvilken treningsklokke skal jeg velge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min sønn går på toppidrett på vgs,og ønsker seg ei treningsklokke til jul. Jeg lurer på hvilken jeg skal velge i jungelen av klokker. Jeg har sett på to modeller, og lurer på om noen har erfaring med disse. 1)Polar Vantage M S/M. multisportklokke og  2)Suunto 5G 1. 

Anonymkode: 37c6c...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at jeg har svart på hver eneste tråd om treningsklokker for tiden jeg, men sier det igjen, Jeg har Polar Vantage M og kunne ikke vær mer fornøyd. Den har alt jeg trenger. Så hva lurer du på egentlig? Du vil nok ha noen til å fortelle deg om du skal velge den ene eller den andre, men jeg har ikke erfaring med Suunto 5g1 og kan ikke uttale meg. Likeledes vil jeg tro at den som har den andre heller ikke kan uttale seg om Polar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Jeg har garmin fenix 6s pro. Elsker den, kjøper nok garmin neste gang også. Har ingen erfaring med andre klokker. 

Anonymkode: c85b9...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Garmin Forerunner 235 nå, og har vært ok fornøyd. Selve klokken er helt super, men jeg har problemer med tilkobling til telefonen (to ulike Android-telefoner). Skal nå gå over til Suunto, for å se om jeg blir enda mer fornøyd med den.

Hadde jeg hatt uendelig med budsjett, hadde jeg gått for en Garmin Fenix 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...