C8H10N4O2 Skrevet 27. november 2019 #21 Skrevet 27. november 2019 Hadde en ons da jeg var i midten av 20-årene. Opplevelsen var artig nok den, ingen klein stemning dagen etter. Selv om opplevelsen var fin, er det ikke noe jeg har hatt noe ønske om å gjenta, men en helt ok erfaring å ha med seg i sekken. 1
Jr.Garcon Skrevet 27. november 2019 #22 Skrevet 27. november 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det er ikke fordi jeg ikke har fått tilbudet. Synes bare ikke det er noe særlig å bli med tilfeldige menn hjem. andre som har samme syn på det? Jeg synes ikke det er attraktivt med menn som holder på sånn heller. kvinne 22 her Anonymkode: 7e3e3...992 Ja, har samme syn på det 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #23 Skrevet 27. november 2019 13 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Gi meg to flasker vin, etter det elsker jeg enhver relativt tynn og myk eier av et trangt og/eller vått hull. Attraksjonen er der, kjærligheten er der, at den er midlertidig gjør den ikke mindre verdt. Mener du at et forhold på 3 uker er mindre verdt enn et på tre år? Man kan ikke måle kjærlighet i tid. Hele tråden er et forsøk på slut-shaming. Er det en ting vi trenger mindre av er det sex-negativ feminisme. Ja, alle verdier som ikke er pro å pule fremmede er Slutshaming. Det er jo ubehagelig for de som liker å ha ons og høre at andre har ulike seksuelle preferanser. Absolutt, respekt for ulikheter skal alltid bare gå en vei! Anonymkode: b0e80...be1 1
byh1 Skrevet 27. november 2019 #24 Skrevet 27. november 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det er ikke fordi jeg ikke har fått tilbudet. Synes bare ikke det er noe særlig å bli med tilfeldige menn hjem. andre som har samme syn på det? Jeg synes ikke det er attraktivt med menn som holder på sånn heller. kvinne 22 her Anonymkode: 7e3e3...992 eg har alldri men Jeg synes det greit å ha litt varierende.Jeg vil prøve ons.mann 38, send pm
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #25 Skrevet 27. november 2019 Sex på første date hvor man ikke treffes igjen er jo en ONS, så det har nok mange av dere hatt. Anonymkode: 122dd...09c 1
GrønnNellik68 Skrevet 27. november 2019 #26 Skrevet 27. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex på første date hvor man ikke treffes igjen er jo en ONS, så det har nok mange av dere hatt. Anonymkode: 122dd...09c Spot on😂
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #27 Skrevet 27. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex på første date hvor man ikke treffes igjen er jo en ONS, så det har nok mange av dere hatt. Anonymkode: 122dd...09c Da hadde de nok ikke svart de ikke hadde hatt ONS....men for all del, forutsett gjerne at alle andre er dumme og ulogiske, hvis du da lever bedre med dine egne valg. Aldri hatt ONS. Anonymkode: b0e80...be1
Missbehave Skrevet 27. november 2019 #28 Skrevet 27. november 2019 Jeg har kun sex med menn jeg har følelser for aldri hatt ONS heller og er ikke interessert i det. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå