Gå til innhold

Aldri hatt noe ons

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og det er ikke fordi jeg ikke har fått tilbudet. Synes bare ikke det er noe særlig å bli med tilfeldige menn hjem. 
andre som har samme syn på det? Jeg synes ikke det er attraktivt med menn som holder på sånn heller. 
kvinne 22 her

Anonymkode: 7e3e3...992

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann, og hverken har hatt eller kunne tenke meg å ha det. Det er nok ikke fullt så vanlig som det høres ut, mange klarer seg et helt liv uten å ligge med folk de ikke kjenner. Jeg hadde nok ikke blitt sammen med ei som hadde hatt veldig mange ONS, men eksen hadde etter eget utsagn hatt det en gang eller to uten at jeg ofra det mange kalorier.
Det kan aldri telle positivt, men kan være negativt alt etter mengden.

Anonymkode: 7b30e...693

• Liker 2
Skrevet

Jeg er iver 40 år og aldri hatt ons. Har hatt sjansen mange ganger, men jeg liker det ikke. Jeg ligger ikke med tilfeldige menn. Det må være en attraksjon, en betatthet, og helst følelser før at jeg legger meg ned. Når det er sagt så har aldri hatt problemer med å få meg kjærester. Det virker nesten som om menn blir mer tiltrukket fordi jeg holder meg unna.

Anonymkode: 078e7...8a9

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde droppet en som hadde ligget masse rundt da jeg har alt for forskjellig erfaring selv og ville ikke satset livet mitt på å bygge noen som hadde så forskjellig syn på seksualitet.

Et par ons hadde ikke hvert et problem men 5-10 hadde jeg hevet et øye på og avsluttet relasjonen på en god måte. Nå er jeg et knippe år eldre da men. 

Anonymkode: 3b4a9...638

• Liker 4
Skrevet

Det er veldig bra. Flott at du tenker sånn :) 

Anonymkode: fb1f6...920

• Liker 4
Skrevet

Det har ikke jeg heller, og det kunne jeg ikke tenke meg å finne på.  

• Liker 2
Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Helt ærlig, jeg tror det er ikke noe spesielt med ons. Hva skjer hvis du har det eller ikke? Dette er bare sex. Sex uten kjærlighet, sex etter attraksjon, det er par med tjue gifte år som har sex uten lidenskap eller tiltrekning engang.

:klo:

21 år og samme her👍 ( never did it and never will)

Endret av Familytree
Skrevet
1 minutt siden, Familytree skrev:

Helt ærlig, jeg tror det er ikke noe spesielt med ons. Hva skjer hvis du har det eller ikke? Dette er bare sex. Sex uten kjærlighet, sex etter attraksjon, det er par med tjue gifte år som har sex uten lidenskap eller tiltrekning engang.

:klo:

21 år og samme her👍

Gi meg to flasker vin, etter det elsker jeg enhver relativt tynn og myk eier av et trangt og/eller vått hull. Attraksjonen er der, kjærligheten er der, at den er midlertidig gjør den ikke mindre verdt.

Mener du at et forhold på 3 uker er mindre verdt enn et på tre år? Man kan ikke måle kjærlighet i tid.

Hele tråden er et forsøk på slut-shaming. Er det en ting vi trenger mindre av er det sex-negativ feminisme.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har hatt flere ons, og helt ærlig det er alltid den verste sexen jeg har hatt. Det er kleint og du kjenner ikke til personen som regel og hva de liker. Du sitter ikke akkurat å diskuterer alt du liker og hva du ikke liker i senga med en så og si fremmed. Det blir bare awkward sex, og som regel i fylla. 

Sex med noen du elsker og har følelser for er alltid 100 ganger bedre. 

Anonymkode: 6b6ff...4fb

• Liker 4
Gjest Familytree
Skrevet (endret)
9 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Man kan ikke måle kjærlighet i tid.

Exactly!

Jeg sier ikke det du spør, Jeg mener det er ikke logisk til å tro at en person er mindre attraktiv pga dette. Vi kan finner mennesker som har sex med denne partnere og de er ikke forelsket.

Endret av Familytree
Skrevet

Er mann på 32 og aldri hatt ONS. Har hatt noen få tilbud. Men er selv for sjenert til å ha ONS. I tillegg så selv om sex er digg så er det ikke så viktig for meg at jeg ønsker å dra hjem til en fremmed. I tillegg ønsker jeg ikke ha fremmede i  boligen min. 

Anonymkode: 58371...f9c

• Liker 3
Skrevet

Hatt bare èn gang og det var nok. Som skrevet over, å ha en fremmed i senga skaper bare klein stemning. Aner ikke hvordan man skal håndtere situasjonen, og morgenen etter blir ikke akkurat noe bedre. Så var det også en del nyheter om falske anklagelser og bestemte deretter bare best å holde seg unna fremmede folk.

Så du går ikke glipp av noe spennende egentlig.

Så helt enig med 4fb. Kjenner man hverandres preferanser, slapper man av mer og vet hvor langt man kan gå.

• Liker 3
Skrevet

Eh ja gjort d 4 ons men ene ville mer men ikke jeg. Mest for å prøve ut hvordan det er. Resultalt... ikke verd det. Kleint, nervøs, sjenert etc. Men for noen kan det være en mulighet for å dekke behovet for nærhet når man ikke finner noen som vil noe seriøst. Desverre sånn er livet for noen damer 50+. Må vi forsyne oss innimellom av unge desserter som passerer forbi i livet vårt i påvente av The Man skal komme. 

Men dårlig sex og gjør det nok ikke igjen da får det bli ff eller noe i den duren 

Anonymkode: 20c53...4cf

Skrevet

Jeg har hatt 1 ons og det var jævlig bra sex. 

Anonymkode: 3b6fa...5d6

Skrevet

Eneste grunn til at det har blitt ons er jo dating, hvor ting ser ut til å fungere, men når man da skulle ha sex, så fungerte absolutt ingenting. Da blir det ons. Men aldri blitt med en fyr hjem uten å noen dates først.

Anonymkode: 10f80...f73

Skrevet

Jeg syns det er ekkelt har unngått det, gikk heller 3 år uten sex (fra 24-27 år) så møtte jeg en og ble gift fikk barn, veldig stolt at jeg kan si at jeg aldri har hatt ons

min kropp er ett stengt tempel, kun VIP er invitert, men du risikere å stå i kø hele livet, og betalinger og bestikkelser vil ikke fungere

Anonymkode: 217e5...bac

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er mann på 32 og aldri hatt ONS. Har hatt noen få tilbud. Men er selv for sjenert til å ha ONS. I tillegg så selv om sex er digg så er det ikke så viktig for meg at jeg ønsker å dra hjem til en fremmed. I tillegg ønsker jeg ikke ha fremmede i  boligen min. 

Anonymkode: 58371...f9c

Enig med deg. Er over 40 og klarer meg fint uten å dele meg med fremmede. Syk kan man bli og. Nei huff.

Anonymkode: 3e552...f98

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt noen ONS ja, ikke angret et sekund, det var bare et stort tilfredstilt smil når vi var ferdige. Noe vakrere smil finnes knapt❤️

.

Skrevet

Det har ikke jeg heller, heldigvis 🙂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...