tånegla Skrevet 25. november 2019 #1 Del Skrevet 25. november 2019 Rekker ikke å bestille på nett, men hvor får jeg kjøpt dem? Var innom Panduro og de hadde noen få i feil størrelse. Hvilke butikker selger slike? Dere på KG kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #2 Del Skrevet 25. november 2019 Jeg kjøpte på søstrene grene i forrige uke. Og det var en pakke med flere forskjellige størrelser i. Noe jeg syntes var veldig bra. Anonymkode: de09e...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 25. november 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 25. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte på søstrene grene i forrige uke. Og det var en pakke med flere forskjellige størrelser i. Noe jeg syntes var veldig bra. Anonymkode: de09e...111 Var innom der i dag men de hadde ikke 😞 Får sjekke på en av de andre SG butikkene ila kvelden. Takk☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå