Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blomsterpiken_ skrev (1 time siden):

Måten hun regelrett shamer rødhårede på snapstory er rett og slett en skam. Trodde virkelig bedre om henne. Og det å påstå at dersom barnet hennes får rødt hår så skal det adopteres bort, at rødhårede ikke har sjel og er æsj.. nei fy fader. Synes hu kunne spart seg for dette. Håper hun holder kjeft fremover og ikke viderefører disse holdningene til barna sine. Trodde ikke hun var slik som person, alltid sett på henne som et flott forbilde, men hu mista en følger nå altså. En person som ytrer slike holdninger basert på utseende har ingenting i min feed å gjøre. 

Ho hadde en lignende uttalelse vedrørende adopsjon av barn. Veldig trist å høre sånne holdninger. Finnes så mange barn der ute som trenger omsorg, kjærlighet og gode rammer. 

Ho sa et eller annet om at ho ville vite hvor barnet hennes kom fra, og ikke ville ha et barn med diagnoser. Og at adopsjon er risiko prosjekt, fordi man ikke vet hva man får. 

Håper karma slår henne hardt rett i fjeset og at barnet har rødt hår! 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ruskejento skrev (1 time siden):

Ho hadde en lignende uttalelse vedrørende adopsjon av barn. Veldig trist å høre sånne holdninger. Finnes så mange barn der ute som trenger omsorg, kjærlighet og gode rammer. 

Ho sa et eller annet om at ho ville vite hvor barnet hennes kom fra, og ikke ville ha et barn med diagnoser. Og at adopsjon er risiko prosjekt, fordi man ikke vet hva man får. 

Håper karma slår henne hardt rett i fjeset og at barnet har rødt hår! 

Nei. Intet barn fortjener en mor som har sagt noe så stygt.

Jeg håper derimot at et av barna deres en dag forelsker seg i en rødhåring. Velger å dele livet med en rødhåring. Kanskje de får rødhårede barnebarn. Rødhårede, oss fæle, grusomme mennesker uten sjel, en av oss skal gjøre hennes barn lykkelig og være 50% av DNA’et til barnebarna hennes 👹

• Liker 13
Skrevet

Det formatet de opererer med på snap er da veldig slitsomt å følge med på, eller er det bare meg som ikke takler det? Eviglange ranter og denne tekstingen på norsk og engelsk. Det er jo ingenting som skjer annet enn magetafsing på den ene og babybæring på den andre? 

• Liker 7
Skrevet
HMK skrev (18 timer siden):

Det formatet de opererer med på snap er da veldig slitsomt å følge med på, eller er det bare meg som ikke takler det? Eviglange ranter og denne tekstingen på norsk og engelsk. Det er jo ingenting som skjer annet enn magetafsing på den ene og babybæring på den andre? 

Heller det enn de som ikke tekster hvor jeg må sitte og lide meg gjennom hundre år. Men ja, content-messig er jeg enig i at det er svæært ensformig. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette er jo video-ekvivalenten av disse oppskriftssidene på internett der de som skal gi en oppskrift på hveteboller først skriver hele livshistorien sin før du er i nærheten av å få lese hvor mye mel du trenger. De får betalt for hvor mye folk ser på, og da fyller de flaten med intetsigende tidtrøyte. Har aldri skjønt de som orker og har tid til å følge folk på snap nettopp av den grunnen.

(ja jeg vet at en av grunnene til at folk gjør det første jeg nevnte er blant annet for å unngå at div roboter stjeler oppskrifter og reposter dem andre steder, men det er likevel den beste sammenlikningen)

Endret av Pinnsvine
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
HMK skrev (På 28.10.2025 den 14.25):

Slitsomme greier. Jeg har slutta å se på. Kommer aldri til poenget. Jeg liker/likte tiktokene og instaen hennes men det her det er gørre greier

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Blomsterpiken_ skrev (På 22.10.2025 den 20.33):

Måten hun regelrett shamer rødhårede på snapstory er rett og slett en skam. Trodde virkelig bedre om henne. Og det å påstå at dersom barnet hennes får rødt hår så skal det adopteres bort, at rødhårede ikke har sjel og er æsj.. nei fy fader. Synes hu kunne spart seg for dette. Håper hun holder kjeft fremover og ikke viderefører disse holdningene til barna sine. Trodde ikke hun var slik som person, alltid sett på henne som et flott forbilde, men hu mista en følger nå altså. En person som ytrer slike holdninger basert på utseende har ingenting i min feed å gjøre. 

Velkommen i gjengen!

Jeg har ment dette lenge, men ble jo sagt i mot da jeg ikke synes noe om holdninger de sto for.

• Liker 3
Skrevet

Det med rødhårede var jo fra Ut i vår hage, og åpenbart tull

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet
KaffekoppQueen skrev (På 31.10.2025 den 22.55):

Velkommen i gjengen!

Jeg har ment dette lenge, men ble jo sagt i mot da jeg ikke synes noe om holdninger de sto for.

Jeg synes Camilla virker ganske usympatisk… 

• Liker 2
  • Nyttig 8
  • 3 uker senere...
Skrevet

Helt hinsides at hun er nominert i vixen for trenings-influensing! Jeg har ikke lært noenting om trening av henne noen gang. Hun vrikker jo bare på seg og snapper om dagliglivet. Ufattelig at hun skal være et forbilde fremfor de som faktisk kan trening og viser hva de kan! 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvorfor skaper dama så lite engasjement her?? Lurer oppriktig 😄

Skrevet

Jeg blir nesten provosert av å se hun som finalist i Vixen. Hun og trening er som olje og vann!! Uff

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvem er målgruppen hennes for å inspirere til trening? 

Jeg detter litt av lasset når alt blir tekstet på norsk og engelsk. Ikke blir jeg inspirert av treningen. Så mulig jeg ikke er målgruppen hennes. 

Skrevet (endret)
Katten89 skrev (På 5.12.2025 den 12.06):

Helt hinsides at hun er nominert i vixen for trenings-influensing! Jeg har ikke lært noenting om trening av henne noen gang. Hun vrikker jo bare på seg og snapper om dagliglivet. Ufattelig at hun skal være et forbilde fremfor de som faktisk kan trening og viser hva de kan! 

Godt poeng.

Jeg tror det har med å gjøre at hun driver med kroppspositivisme og det er vel og bra, men så faller det innholdet som du sier lett gjennom de som virkelig har kunnskap om både ernæring og trening. For meg er hun en klikkjager i mangel av bedre ord. Sist dukket hun opp på utforsk i gult (på både norsk og engelsk) om at hun kanskje måtte ta keisersnitt....🙄

Endret av K_mb
  • Nyttig 2
Skrevet
Katten89 skrev (På 5.12.2025 den 12.06):

Hun har jo en app som handler om balanse mellom mat, psyke og trening da. Og den er ganske mye bedre enn det de andre treningsinfluenserne (de uten ptutdanning) prøver å selge som trenings/kostholds opplegg.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
K_mb skrev (21 timer siden):

Godt poeng.

Jeg tror det har med å gjøre at hun driver med kroppspositivisme og det er vel og bra, men så faller det innholdet som du sier lett gjennom de som virkelig har kunnskap om både ernæring og trening. For meg er hun en klikkjager i mangel av bedre ord. Sist dukket hun opp på utforsk i gult (på både norsk og engelsk) om at hun kanskje måtte ta keisersnitt....🙄

Garantert. Det er nok mange som kjenner seg igjen i henne. 

Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Hun har jo en app som handler om balanse mellom mat, psyke og trening da. Og den er ganske mye bedre enn det de andre treningsinfluenserne (de uten ptutdanning) prøver å selge som trenings/kostholds opplegg.

Synes det er mye mer inspirerende med noen som faktisk viser at de «walk the walk» ikke bare «talk the talk». F.eks Inger in Dubai. Sterk og veltrent. Camilla er jo en slappfisk nesten uten synlig muskulatur . Sorry Altsa, men hennes treningsprogram og kosthold takket jeg nei til 😅

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Katten89 skrev (32 minutter siden):

Synes det er mye mer inspirerende med noen som faktisk viser at de «walk the walk» ikke bare «talk the talk». F.eks Inger in Dubai. Sterk og veltrent. Camilla er jo en slappfisk nesten uten synlig muskulatur . Sorry Altsa, men hennes treningsprogram og kosthold takket jeg nei til 😅

For veldig mange hjelper det mye så se en slappfisk vise at man kan klare ting. Jeg digger ingeridubai, men hennes opplegg blir for heftig for meg, som den slappfisken jeg er. Da er det mye bedre med en pt som ser ut som meg, men fortsatt klarer en ganske utfordrende yogarutine, at hun viser at selv om man har noen kg ekstra så kan man klare en pushup eller to. At man ikke må være tynn for å klare løpe, og at man ikke må løpe på 14km/t for å kalle det løping!

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Katten89 skrev (14 timer siden):

Nå har jeg ikke sett på appen til Camilla, men jeg har inntrykk av at cluet er å være i bevegelse og ikke bli fit. Om folk gjør noe, er i aktivitet, fordi treneren er mer approachable så er jo det supert. Det er ikke et mål for alle med definerte muskler. Det er uoppnåelig for de fleste. Men det er oppnåelig å være i aktivitet. Og det er det viktigste. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Katten89 skrev (15 timer siden):

Ja, husker henne fra tiden når jeg startet med styrketrening. Hun ble jo aldri fit eller fikk det til virker det som, så brukte masse unnskyldninger. Ikke alle har disiplinen som skal til for å bli godt trent, eller kunne ha et bra kosthold.

Så ville nok ikke satset på henne som noen PT 😆

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...