Chlypa Skrevet 2. november #581 Del Skrevet 2. november Har Camilla sletta seg hun og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 3. november #582 Del Skrevet 3. november Chlypa skrev (12 timer siden): Har Camilla sletta seg hun og? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 5. november #583 Del Skrevet 5. november Chlypa skrev (På 2.11.2024 den 16.20): Hvem? Eksen til Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chlypa Skrevet 6. november #584 Del Skrevet 6. november Ishwanvile skrev (16 timer siden): Eksen til Camilla Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 6. november #585 Del Skrevet 6. november Chlypa skrev (1 time siden): Hvem er det? Maksprestasjon på IG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 6. november #586 Del Skrevet 6. november (endret) Kleppmelk skrev (47 minutter siden): Maksprestasjon på IG Seriøst??? Og han har en av de beste trenings/helseprofilene på nettet ja. Bør følges av alle. Endret 6. november av issoras 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 6. november #587 Del Skrevet 6. november issoras skrev (2 minutter siden): Seriøst??? Og han har en av de beste trenings/helseprofilene på nettet ja. Bør følges av alle. Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 6. november #588 Del Skrevet 6. november Kleppmelk skrev (27 minutter siden): Jepp! Ble litt satt ut. Så ikke for meg at han har vært involvert i noe influenserdrama noen sinne. Men javelda. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 6. november #589 Del Skrevet 6. november issoras skrev (3 timer siden): Ble litt satt ut. Så ikke for meg at han har vært involvert i noe influenserdrama noen sinne. Men javelda. 😂 Google it så ser du, men hun var jo roligere da de var et par da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet søndag kl 17:23 #590 Del Skrevet søndag kl 17:23 Julie er tilbake på instagram 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 13 timer siden #591 Del Skrevet 13 timer siden PurpleRain skrev (På 17.11.2024 den 18.23): Julie er tilbake på instagram Blir nok anonsering av ny graviditet snart siden hun er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 12 timer siden #592 Del Skrevet 12 timer siden EmVeeJee skrev (På 25.11.2019 den 13.23): Jeg er vel den eneste som ikke forguder denne damen, men jeg er så FED UP. Denne frontingen av «kropp er topp» er litt halvskummel. Hun gjør det kult å være overvektig og fronter et kosthold en vanlig mann i gata ikke bør ha. Når ble det normalt å spise sjokolade hver dag? Jada jada, fargerik tallerken og alt det der, elsk deg som du er osv. Hun gjør jo ikke annet enn å fremme et kosthold som gjør oss sykere og feitere. Kjøleskapet deres består jo av ultraprosessert mat fra A til Å. Er du 30 kg overvektig og blir inspirert av hun, kommer man ALDRI til å gå ned. Man kan ikke ha lørdag hver dag da, sier seg selv. De som er kraftig overvektig klarer sjeldent «litt» av alt. Det er en grunn for at de er overvektige. Og da normaliserer hun det å være feit. For det er helt greit så lenge du trives. Gjør ingenting om du dauer av infarkt før du er 50. Og til slutt. Går det an med EN uke uten naken hud? Jeg ser henne mer halvnaken enn meg selv og hun driter jo seg bare loddrett ut. Eks, dansevideo fra NYC. Jeg smiler ikke LITT en gang av de videoene.... 🥴 Aldri hørt om. Etter kikket på nøyaktig 2 insta poster etter du la ut navnet kan jeg konstatere at jeg fikk nok av vedkommende,det var mye av alt. Too much. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå