Gå til innhold

CamillaLor

EmVeeJee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Chlypa skrev (På 2.11.2024 den 16.20):

Hvem?

Eksen til Camilla 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (47 minutter siden):

Maksprestasjon på IG

Seriøst??? 

Og han har en av de beste trenings/helseprofilene på nettet ja. Bør følges av alle. 

Endret av issoras
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

issoras skrev (2 minutter siden):

Seriøst??? 

Og han har en av de beste trenings/helseprofilene på nettet ja. Bør følges av alle. 

Jepp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleppmelk skrev (27 minutter siden):

Jepp! 

Ble litt satt ut. Så ikke for meg at han har vært involvert i noe influenserdrama noen sinne. Men javelda. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (3 timer siden):

Ble litt satt ut. Så ikke for meg at han har vært involvert i noe influenserdrama noen sinne. Men javelda. 😂

Google it så ser du, men hun var jo roligere da de var et par da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
PurpleRain skrev (På 17.11.2024 den 18.23):

Julie er tilbake på instagram

Blir nok anonsering av ny graviditet snart siden hun er tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmVeeJee skrev (På 25.11.2019 den 13.23):

Jeg er vel den eneste som ikke forguder denne damen, men jeg er så FED UP. 

Denne frontingen av «kropp er topp» er litt halvskummel. Hun gjør det kult å være overvektig og fronter et kosthold en vanlig mann i gata ikke bør ha. Når ble det normalt å spise sjokolade hver dag? 
Jada jada, fargerik tallerken og alt det der, elsk deg som du er osv.  Hun gjør jo ikke annet enn å fremme et kosthold som gjør oss sykere og feitere. Kjøleskapet deres består jo av ultraprosessert mat fra A til Å. 

Er du 30 kg overvektig og blir inspirert av hun, kommer man ALDRI til å gå ned. Man kan ikke ha lørdag hver dag da, sier seg selv. De som er kraftig overvektig klarer sjeldent «litt» av alt. Det er en grunn for at de er overvektige. Og da normaliserer hun det å være feit. For det er helt greit så lenge du trives. Gjør ingenting om du dauer av infarkt før du er 50. 

Og til slutt. Går det an med EN uke uten naken hud? Jeg ser henne mer halvnaken enn meg selv og hun driter jo seg bare loddrett ut. Eks, dansevideo fra NYC. Jeg smiler ikke LITT en gang av de videoene.... 🥴

Aldri hørt om. Etter kikket på nøyaktig 2 insta poster etter du la ut navnet kan jeg konstatere at jeg fikk nok av vedkommende,det var mye av alt. Too much.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...