Gå til innhold

CamillaLor

Anbefalte innlegg

Skrevet
KaffekoppQueen skrev (10 minutter siden):

Er det bare jeg som synes de er «for mye»? Følger ingen av de lenger da jeg rett og slett føler de er …uærlige i mangel på bedre ord.

Dette er vel de medt ærlige influencerne

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Chlypa skrev (29 minutter siden):

Jeg personlig synes ikke det! Har fulgt de lenge da de var på Instagram og nei, ikke enig med deg. 
På Snap og når det ble reklame og bare baby sluttet jeg å følge de. 

• Liker 1
Skrevet
Chlypa skrev (17 timer siden):

Hva mener du med uærlige? Jeg synes disse to virker mye mer reale enn alle de andre store (og mange av de små) influenserne i norge

• Liker 1
Skrevet
Dupers skrev (2 timer siden):

Hva mener du med uærlige? Jeg synes disse to virker mye mer reale enn alle de andre store (og mange av de små) influenserne i norge

Ærlige står det 

Skrevet
Dupers skrev (3 timer siden):

Jeg som synes det, så du quotet feil person. Klarer ikke komme med kontakte eksempler, men det er etter å ha fulgt de på IG frem til de var på snap. Det er noe der jeg ikke klarer å få frem, men jeg følger ikke de lenger heller.

Veldig ferdig med alt av influencere 🫩🥴 Disse er ikke ett unntak. 

Skrevet
bibliotekaren skrev (På 21.8.2025 den 13.08):

Tror Julie har vært gravid med Camilla sine egg ja, og nå er Camilla (forhåpentligvis) gravid med Julie sitt egg. Ett befruktet egg fra fryseren hvert fall.

Jeg forstod det sånn at den første var med Camillas egg, mens nummer to ville de holde privat. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
LullaSkrulla skrev (46 minutter siden):

Jeg forstod det sånn at den første var med Camillas egg, mens nummer to ville de holde privat. 

Det stemmer, fordi J fikk så mye hets pga det (de har mange internasjonale følgere som skriver mye dritt). 

C sa nylig hvem sitt egg de har brukt nå i en bisetning, men jeg har glemt hva det var. 😅 C forklarte det med at hun ikke tar seg så nær av hets, og derfor fint kan stå i det. 

Jeg syns de er fine å se på jeg, og jeg syns de fremstår ærlige. De er hele tiden ærlige på Instagram for eksempel om at de tjener penger på snap og at de derfor vil "lokke" følgere over dit,samtidig som de gir de viktigste oppdateringene på Instagram. I stedetfor å komme med sånne teite "LES HVA SOM SKJEDDE PÅ DEN GULE APPEN" De er ikke typen som sier A men ikke B, og de er helt åpne om hvordan både Mila og snap er en JOBB. Selv om man ikke er imponert over influenseryrket er de hvertfall åpne om at de gjør dette for penger, det er jo alltids noe. 😅

Jeg tror også ærligheten deres gjør at de har mange følgere som faktisk gidder å trykke seg gjennom snappene. For du vet at når de har sagt at de skal dele, så deler de faktisk. Det er ikke noe "ja det skal vi fortelle mer om men ikke akkurat nå, kanskje neste uke, kanskje aldri". 

Endret av NoaideBiehtar
  • Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...