Gå til innhold

CamillaLor

EmVeeJee

Anbefalte innlegg

Monabe87 skrev (10 timer siden):

Hvorfor hater folk på folk som bare er sprudlende og glade?

Bare sprudlende å glade er de strengt tatt ikke.  De hater alle menn, hvetfall sånn de legge det frem. Alle problemer vi har her i verden er jo pga menn i følge de 😂  å nåde deg om du er uenig i noe dem sier. Da er man dum, uvitende å trenger å lese seg opp.  Dems vei er alltid riktig, ikke noe rom for flere sider. Mener du noe annet vet du ikke hva du snakker om.  For å ikke snakke om den eksponeringen de gjorde med tantebarne til Camilla, tørr ikke tenke på hvor mye de kommer til å eksponere sitt eget barn. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting som også er tragisk med dem er at etter de kom ut med historien sin om at de faktisk fant hverandre mens Camilla fortsatt var forlovet, å de da fikk mye kritikk for utroskap, så kom plutselig historiene om hvor fæl andreas(maksprestasjon på insta som også er en kjent person) hadde vært. Da hadde han plutselig vært notorisk utro, prøvd seg på Julie å det var ikke måte på.  Bare piss alt samme for å selv ro seg  i land når ikke dems utro historie ble hyllet.   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6
Mio-lio skrev (5 minutter siden):

En annen ting som også er tragisk med dem er at etter de kom ut med historien sin om at de faktisk fant hverandre mens Camilla fortsatt var forlovet, å de da fikk mye kritikk for utroskap, så kom plutselig historiene om hvor fæl andreas(maksprestasjon på insta som også er en kjent person) hadde vært. Da hadde han plutselig vært notorisk utro, prøvd seg på Julie å det var ikke måte på.  Bare piss alt samme for å selv ro seg  i land når ikke dems utro historie ble hyllet.   

Er du så sikker på at det bare er piss da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (22 minutter siden):

Ja, vet godt hvem han er, Å har masse felles kjente som kjenner de begge.   Er også ganske gjennomskuende når historiene dems hele tiden forandrer seg.  Dessuten hadde de ett bra forhold etter det ble slutt også, han ga jo hunden sin til de til og med. Men etter han begynte å holde på med ei ny å de begynte å få kritikk for hvordan de faktisk ble sammen så var Andreas plutselig den store stygge ulven.  Før de var han verdens snilleste i følge de. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas er også en ekstremt sjenert person, veldig introvert å bruker dagene til jobb og trening. Men mindre du er en kunde tørr han så vidt å prate med deg.  Totalt motsetting av Camilla som er ekstremt ekstrovert, tar rommet med en gang og er ett veldig midtpunkt og flørtende i væremåte.   Så disse påstanden dems gir bare ikke mening.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ATLAS6
Mio-lio skrev (1 time siden):

Andreas er også en ekstremt sjenert person, veldig introvert å bruker dagene til jobb og trening. Men mindre du er en kunde tørr han så vidt å prate med deg.  Totalt motsetting av Camilla som er ekstremt ekstrovert, tar rommet med en gang og er ett veldig midtpunkt og flørtende i væremåte.   Så disse påstanden dems gir bare ikke mening.

Høres ut som du har en liten personlig vandetta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ATLAS6 skrev (1 time siden):

Høres ut som du har en liten personlig vandetta.

Det må du gjerne tro.   Men om det så hadde vært sant det dem sier så er det fortsatt tragisk å lage masse tiktoks for å svært andre.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Flotte damer, men jeg kjøper ikke tik tok filmene de « tilfeldigvis» tar opp. Jeg tror det ligger masse arbeid og planlegging bak det meste av de tilfeldige klippene de legger ut. Blir litt too much for min del.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har derimot ikke forstått disse "fortell meg hvordan du har det" på insta. For skriver du der så vil de aldri aldri aldri svare deg. Jeg skrev en gang noe særdeles personlig for første gang - litt for å teste - litt for min egen del - bare det å si det høyt liksom. 
Aldri fått svar av dem. Uansett hvor mange ganger de "ber oss" om å skrive til de. 

Jeg forstår de får myyyye henvendelser, men du verden hvor flinke mange er til å svare likevel. 
Før likte jeg dem godt, men jeg begynner mer og mer å skjemmes av det de legger ut og hva de sier/gjør.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donpedro skrev (På 14.8.2022 den 1.40):

Flotte damer, men jeg kjøper ikke tik tok filmene de « tilfeldigvis» tar opp. Jeg tror det ligger masse arbeid og planlegging bak det meste av de tilfeldige klippene de legger ut. Blir litt too much for min del.

Det er vel egentlig ganske åpenbart at det er skuespill? Tror ikke det er «hemmelig» heller. Folk liker jo å se på filmer og tv-serier med skuespillere, dette er jo bare influensere/skuespillere som lager «småfilmer». Blitt veldig vanlig med sånne iscenesatte klipp i sosiale medier 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (9 minutter siden):

Det er vel egentlig ganske åpenbart at det er skuespill? Tror ikke det er «hemmelig» heller. Folk liker jo å se på filmer og tv-serier med skuespillere, dette er jo bare influensere/skuespillere som lager «småfilmer». Blitt veldig vanlig med sånne iscenesatte klipp i sosiale medier 

Basert på kommentarene de får, er det haugevis av folk som tror det er ekte og spontant. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir derimot overrasket over den nedlatende tonen Julie har til følgerne  sine om hun først svarer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Asså, først:

Veldig hyggelig at de forsøker å få barn - og kult at de er åpne om prosessen.

Men jeg synes måten videoene lages gir en bismak.

Særlig den videoen hvor de først later som de er triste (hvor mange embryoer overlever) og så gledesutbrudd/dans når det er 3 som kan brukes til befruktning….

Det er smakløst 🤷‍♀️

For meg som stod i den prosessen lenge med mislykkede forsøk og graviditeter osv, og jo var i et heterofilt forhold hvor man har forsøkt i lange tider/vært gjennom heftige operasjoner og et mentalt press uten like lenge før IVF….

Asså, at viser ekte tristhet eller ekte glede er kjempebra.

Men til nå synes jeg de fremstiller prosessen så «enkel og kul, lettvint og fresh». «Vi vil ha baby, dette er bestillingen, la oss lage content».

Ellers takk egentlig.

Håper selvsagt de lykkes på første forsøk - men PLIS dropp falsk tristhet for å lage fengende innhold. Det holder med et bilde eller video hvor man faktisk ER nervøs/bekymra eller liknende.

Dette er jo heller ikke slik prosessen oppleves for de fleste lesbiske heller - mange opplever en lang og tøff vei. Og legger hvertfall ikke ut videoer hvor man faker tristhet 🧐

Men altså: håper de lykkes! Jeg bare får maksimal bismak selv som tidligere langtidsprøver som måtte kaste inn håndkleet. Dyrk gleden så mye man kan, men dropp faking av følelser man slipper kjenne på og ikke aner hvordan er å stå i for folk i mislykka forsøk ørten. 

• Liker 29
  • Hjerte 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ATLAS6 skrev (På 20.7.2022 den 12.45):

Hvorvidt påstandene er piss eller ikke, har ingenting å si når det kommer til å legitimere utroskap.

Det jeg mener er om at selv om A f.eks har vært utro mot B, så gjør ikke dette det moralsk greit at B er tro mot A senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ishwanvile skrev (På 14.8.2022 den 13.57):

Har derimot ikke forstått disse "fortell meg hvordan du har det" på insta. For skriver du der så vil de aldri aldri aldri svare deg. Jeg skrev en gang noe særdeles personlig for første gang - litt for å teste - litt for min egen del - bare det å si det høyt liksom. 
Aldri fått svar av dem. Uansett hvor mange ganger de "ber oss" om å skrive til de. 

Jeg forstår de får myyyye henvendelser, men du verden hvor flinke mange er til å svare likevel. 
Før likte jeg dem godt, men jeg begynner mer og mer å skjemmes av det de legger ut og hva de sier/gjør.

Hvis dette er sant så er det lavmål. Å ikke gi noen tilbakemelding når det er de selv som oppfordrer til denne responsen, er faktisk å pisse på folk som deler sårbare eller personlige ting med dem.

Hvis det blir for mange henvendelser til at de kan respondere på de, så kan de løse dette ved å la være å formulere spørsmål som legger opp til at følgerne skal skrive til dem. Det finnes hauger med andre måter å skape aktivitet i feeden/some som ikke krever samme innsats fra den som legger det ut i ettertid.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som engang fremstod som ekte har nå blitt ren business. Alt er gjennomregissert. Det verste er de liksom-spontane videoene der de begge snakker engelsk. Det er fullstendig unaturlig at to personer med norsk som førstespråk, seg i mellom, alene, bruker engelsk. Det er totalt avslørende for hva kontoene er. Alt for å tilfredsstille de utenlandske følgerne.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hvilke tanker de eventuelt måtte ha om #sharenting

Jeg synes det er trist at hele forhistorien til barnet som kanskje nå kommer, er delt på et slikt detaljnivå allerede på dette tidlige stadiet.

Håper de ønsker å skjerme dette barnet mer fra some når det kommer til verden.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på hvilke tanker de eventuelt måtte ha om #sharenting

Jeg synes det er trist at hele forhistorien til barnet som kanskje nå kommer, er delt på et slikt detaljnivå allerede på dette tidlige stadiet.

Håper de ønsker å skjerme dette barnet mer fra some når det kommer til verden.

De la ut ev video hvor de sa de ikke kom til å vise barnet. At det skulle skjermes. Å det er jo bra. Bare veldig rart at de ikke tenker sånn om tantebarnet. De eksponerte hennes rimelig heftig en periode hvor de passet hennes fast. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig  falsk de de legger ut. Altså det er nok sant men veldig redigert og urealistisk.  

Der virker som de rosenmaler alt og får meg til å under på hva skjer viss de ikke klarer å bli gravid eller synes det er grusomt å være det. Sliter pykisk begge to vist så må jo ta litt hensyn. Og hva i alle dager  tjener de penger på . Hva er jobben  dems. Den livsstilen de har er ikke billig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig overfladisk og falskt.  Uansett så kan nok den lesbiske siden bare være en fase hun går igjennom.

Det verste er å fronte at man ikke fikk til kosthold og trening, du ser de som klarer det. Er godt trente, noe hun ikke hadde disiplin til. Så skal hun fronte dette for alltid, at det er greit å se ut som hun gjør. Alt dette handler om usikkerhet og dårlig selvbildet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...