MiominMio Skrevet 26. oktober 2020 #161 Del Skrevet 26. oktober 2020 Å jeg blir litt sånn glad av å se dem jeg Flott å se noen som trives i sin egen kropp og hun må da få lov å nyte usunn mat hun og selv om hun har gått ned. Er det noe lov som sier at hun ikke skal få kose seg med noe bare fordi hun har gått ned? Avslappa holdninger til mat er akkurat det jeg vil mine tenåringer skal se - det er alt for stort press i samfunnet om å spise magert, sunt, ha en "topptrent" kropp og være vellykket på alle måter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neste Skrevet 8. november 2020 #162 Del Skrevet 8. november 2020 Var hun ikke i forhold med en mann som drev med trening? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 8. november 2020 #163 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, Neste skrev: Var hun ikke i forhold med en mann som drev med trening? Ble slutt med han, så flyttet hun sammen med bestevenninna som nå et blitt kjæresten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neste Skrevet 8. november 2020 #164 Del Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, Gull vaffel skrev: Ble slutt med han, så flyttet hun sammen med bestevenninna som nå et blitt kjæresten Ja Jeg var så sikker på de hadde barn sammen. Men jeg tar vel feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kleshengeren Skrevet 8. november 2020 #165 Del Skrevet 8. november 2020 3 timer siden, Neste skrev: Var hun ikke i forhold med en mann som drev med trening? Jo, Maksprestasjon på Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 8. november 2020 #166 Del Skrevet 8. november 2020 På 26.10.2020 den 10.47, MiominMio skrev: Å jeg blir litt sånn glad av å se dem jeg Flott å se noen som trives i sin egen kropp og hun må da få lov å nyte usunn mat hun og selv om hun har gått ned. Er det noe lov som sier at hun ikke skal få kose seg med noe bare fordi hun har gått ned? Avslappa holdninger til mat er akkurat det jeg vil mine tenåringer skal se - det er alt for stort press i samfunnet om å spise magert, sunt, ha en "topptrent" kropp og være vellykket på alle måter. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 13. november 2020 #167 Del Skrevet 13. november 2020 Hun er et sunt forbilde, og virker som et flott menneske. MEN jeg syns hun har blitt litt mye etter at hun ble sammen med Julie. Alt handler om sex og forholdet deres smøres støtt i trynet på oss på insta. At mennesker er glade i hverandre og tørr å vise det er flott, men hadde det vært en mann hun fant tonen med ville han og sex neppe vært like mye i fokus. Jeg liker Camilla godt, men jeg må innrømme at jeg sjeldent leser postene/ser på IG-storyene som legges ut for tiden. Når ting roer seg igjen blir det nok lettere å følge igjen, men jeg har like lite behov for å vite når og hvordan de har sex, som et hvilket som helst annet par. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 13. november 2020 #168 Del Skrevet 13. november 2020 10 timer siden, Uglal skrev: Hun er et sunt forbilde, og virker som et flott menneske. MEN jeg syns hun har blitt litt mye etter at hun ble sammen med Julie. Alt handler om sex og forholdet deres smøres støtt i trynet på oss på insta. At mennesker er glade i hverandre og tørr å vise det er flott, men hadde det vært en mann hun fant tonen med ville han og sex neppe vært like mye i fokus. Jeg liker Camilla godt, men jeg må innrømme at jeg sjeldent leser postene/ser på IG-storyene som legges ut for tiden. Når ting roer seg igjen blir det nok lettere å følge igjen, men jeg har like lite behov for å vite når og hvordan de har sex, som et hvilket som helst annet par. Hun prøver nok å formidle at å være skeiv er greit, men hun slår inn allerede åpen dører føler jeg, 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 13. november 2020 #169 Del Skrevet 13. november 2020 Tror oppmerksomhetsbehovet er større enn budskapet. Før var det å elske kroppen sin, nå er det at det er greit å være skeiv. Syns også det er spesielt å utlevere så intime detaljer som hun gjør i podcasten. Hva er hensikten med det? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglal Skrevet 13. november 2020 #170 Del Skrevet 13. november 2020 2 timer siden, Gull vaffel skrev: Hun prøver nok å formidle at å være skeiv er greit, men hun slår inn allerede åpen dører føler jeg, Ja, enig i den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 14. november 2020 #171 Del Skrevet 14. november 2020 18 timer siden, Kartoffel skrev: Tror oppmerksomhetsbehovet er større enn budskapet. Før var det å elske kroppen sin, nå er det at det er greit å være skeiv. Syns også det er spesielt å utlevere så intime detaljer som hun gjør i podcasten. Hva er hensikten med det? Kan ikke hun bare få gjøre det om hun har lyst? Det kan være fint for usikre jenter som finner ut at de er skeive eller biseksuelle/bifile i ung alder. Du er åpenbart ikke målgruppen for hennes podcast, så hvorfor bli så grinete over at hun snakker om noe hun bryr seg om? Jeg er personlig biseksuell men tror ikke jeg kommer til å høre den podcasten likevel. Du forstår kanskje ikke hensikten men for noen kan det være svært nyttig, og åpenhet er det ingenting i veien med. Uansett hva dama gjør så er det galt. For oppmerksomhetssyk, for høylytt, for frempå, for mye kropp, for lite kropp, for gay, for lite gay. Det er noe hele tiden, ser det også i kommentarfeltene på profilen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 14. november 2020 #172 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg synes også hun var mer inspirerende før. Men det handler ingenting om legning, men at de er på hytta hele tiden. Fire tusen videosnutter av et ustelt (ja, jeg er en av de som synes det er mer tiltalende å se på når håret er vasket osv😅) menneske som gjør det samme blir kjedelig i lengden. Bra for dem, men kanskje ikke like bra for jobben som influenser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 14. november 2020 #173 Del Skrevet 14. november 2020 17 minutter siden, LinnKatrine skrev: Jeg synes også hun var mer inspirerende før. Men det handler ingenting om legning, men at de er på hytta hele tiden. Fire tusen videosnutter av et ustelt (ja, jeg er en av de som synes det er mer tiltalende å se på når håret er vasket osv😅) menneske som gjør det samme blir kjedelig i lengden. Bra for dem, men kanskje ikke like bra for jobben som influenser. Enig 🙈 De skal jo være på hytta en måned nå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 16. november 2020 #174 Del Skrevet 16. november 2020 Å der var de forlovet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 16. november 2020 #175 Del Skrevet 16. november 2020 1 minutt siden, mariie skrev: Å der var de forlovet... Og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 16. november 2020 #176 Del Skrevet 16. november 2020 Så koselig ❤️ 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. november 2020 #177 Del Skrevet 16. november 2020 Så koselig! Kjærlighet er alltid riktig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 16. november 2020 #178 Del Skrevet 16. november 2020 Jeg syns også det er kjempe fint. Håper de får et langt og lykkelig forhold sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 16. november 2020 #179 Del Skrevet 16. november 2020 Jeg er lei... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 19. november 2020 #180 Del Skrevet 19. november 2020 På 17.11.2020 den 0.43, Meadow skrev: Jeg er lei... Du trenger ikke følge henne, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå