Ikkenoledig Skrevet 16. juli 2020 #101 Del Skrevet 16. juli 2020 2 timer siden, miss summers skrev: Spiller liten rolle. Mange med utdanning som gjør feil som advokat også, som økonom eller som frisør. Hun løfter helt feil i pushups og tilter hofta feil i knebøy. At du syns det ser rett ut er kjipt for deg. Spent på hva slags kompetanse du har for å uttale deg om tilt i knebøy... Alle som kan litt mer enn det du googler deg til vet at skaderisiko i en knebøy ikke bare avhenger av tilt i bekkenet. En naturlig svaj er for de fleste helt ufarlig, og som nevnt over her vil personens anatomi også påvirke hvordan bøyen utføres korrekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 16. juli 2020 #102 Del Skrevet 16. juli 2020 19 minutter siden, Ikkenoledig skrev: Spent på hva slags kompetanse du har for å uttale deg om tilt i knebøy... Alle som kan litt mer enn det du googler deg til vet at skaderisiko i en knebøy ikke bare avhenger av tilt i bekkenet. En naturlig svaj er for de fleste helt ufarlig, og som nevnt over her vil personens anatomi også påvirke hvordan bøyen utføres korrekt. Dama fullfører ikke øvelsen. Det var poenget mitt. Jeg ble pirket på om at hun tross alt er utdannet PT og om teknikken ikke var perfekt så var det neppe farlig. Der er jeg sterkt uenig. Teknikk er viktig! Jeg har sett flere innlegg av henne der jeg rett og slett ikke vet om jeg skal le eller gråte. Blant annet en goblet squat der hun muligens bare ikke gidder bruke rumpa. Derav «tilt» Hun tar «strake pushups» med magen nedi gulvet sist og først osv. Altså, det blir for dumt. Det er latskap, dumhet eller inkompetanse. At folk følger henne blindt og ser på henne som en med troverdig kunnskap er skummelt. Men det er gjerne mosjonister som ikke vet bedre. Det er greit. Så lenge hun tjener penger på det må folk tåle at andre syns hun er full av piss. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 16. juli 2020 #103 Del Skrevet 16. juli 2020 2 timer siden, miss summers skrev: Dama fullfører ikke øvelsen. Det var poenget mitt. Jeg ble pirket på om at hun tross alt er utdannet PT og om teknikken ikke var perfekt så var det neppe farlig. Der er jeg sterkt uenig. Teknikk er viktig! Jeg har sett flere innlegg av henne der jeg rett og slett ikke vet om jeg skal le eller gråte. Blant annet en goblet squat der hun muligens bare ikke gidder bruke rumpa. Derav «tilt» Hun tar «strake pushups» med magen nedi gulvet sist og først osv. Altså, det blir for dumt. Det er latskap, dumhet eller inkompetanse. At folk følger henne blindt og ser på henne som en med troverdig kunnskap er skummelt. Men det er gjerne mosjonister som ikke vet bedre. Det er greit. Så lenge hun tjener penger på det må folk tåle at andre syns hun er full av piss. Det var veldig krasse meninger basert på muligens feil teknikk. Men la gå, som alle andre får du mene det du vil...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neste Skrevet 17. juli 2020 #104 Del Skrevet 17. juli 2020 De fleste PT kan lite om basøvelser generelt, handler mest om å selge timer dessverre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 17. juli 2020 #105 Del Skrevet 17. juli 2020 (endret) Jeg gikk gjennom de videoene som ligger på instagramen hennes nå, i story highlights. Jeg er faktisk litt enig med deg, @miss summers. Ikke går hun langt nok ned heller på push ups (gjorde ikke det i ene videoen iallefall, men gjør det visst i resten ser det ut som), det gjelder de andre øvelsene også. Men jeg skal ikke si noe, hun klarer mer enn meg når det kommer til push up.... Endret 17. juli 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coronaviruset Skrevet 17. juli 2020 #106 Del Skrevet 17. juli 2020 Synes ikke Camilla er overvektig eller utrent som flere kommenterer. Kroppsformen hennes er slik at det meste "legger" seg på magen, hun har lange slanke ben. Hadde hun hatt mer timeglassfigur hadde hun ikke fått så mange av de kommentarene hun får nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 18. juli 2020 #107 Del Skrevet 18. juli 2020 På 16.7.2020 den 14.57, Lirah skrev: Hæ? Man må altså være feit og stygg for å oppfordre andre til å være fornøyd med seg selv? Du mener det er åpenbart at pene mennesker elsker seg selv? Du vet at skjønnhet er relativt og at folk har ulike definisjoner? Det jeg anser som vakkert, anser kanskje ikke du som vakkert. Det finnes ingen fasit på hva som er vakkert og pent, hva som er sjarmerende, og hva som er en bra og dårlig kropp. Og det finnes garantert kvinner, som du syns er umåtelig pene, som har sett seg selv i speilet og tenkt at de er stygge. Vi lever jo tross alt med oss selv, resten av livet, og vi ser oss selv hver dag. Du er din største kritiker og din verste mobber. Alle tenker at de ville vært fornøyd om de hadde vært en annen, slik du skriver i siste setning. Det er ikke slik psyken vår fungerer. Det er veldig typisk at overvektige ønsker å være normalvektige, de som har små pupper og liten rumpe vil ha store pupper og stor rumpe, de som er høye vil være lave, de som er lave vil være høye, de med krøller vil ha stritt hår og omvendt. Slik er det nesten alltid. Man higer etter det man ikke har, og tror livet hadde vært bedre og at man hadde sett bedre ut, om man hadde det man ikke har. Og det må være fryktelig trist og vondt, å tenke slik. Camilla er veldig pen. Det er mange andre også. Ordene hennes har ikke lavere verdi fordi hun har flott utstråling. Du definerer henne som normal, men jeg tror du glemmer at de færreste har et slikt åpent og reflektert syn på verden og livet, og mennesker, slik Camilla har. I mine øyne skiller hun seg litt ut. Hun tør mye mange ikke tør, og vel så det. Man skal få lov til å være stolt over kroppen sin, enten man er "perfekt" eller ikke. Og det er ikke slik at en slank person har lettere for å være stolt over sin kropp, enn den overvektige. Vi har forskjellig psyke, forskjellige syn. Jeg og du er unike, akkurat som alle andre. Hehe, du misforstår meg. Jeg er helt sikker på at jeg hadde vært mer fornøyd med kroppen min om den så slik ut enn det jeg er slik min kropp ser ut nå. Jeg har prøvd. 🤣 Jeg sa ikke noe annet enn det. Mente ikke at jeg ville bli mer fornøyd med selve livet for det... Mente kun selve kroppen. Og jeg skriver jo at alle kan være usikre på seg selv.. Jeg skjønner jo det. Jesus. Poenget var.. Ja, nei, jeg orker ikke forklare en gang til. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 18. juli 2020 #108 Del Skrevet 18. juli 2020 15 timer siden, Kaisamaia skrev: Hehe, du misforstår meg. Jeg er helt sikker på at jeg hadde vært mer fornøyd med kroppen min om den så slik ut enn det jeg er slik min kropp ser ut nå. Jeg har prøvd. 🤣 Jeg sa ikke noe annet enn det. Mente ikke at jeg ville bli mer fornøyd med selve livet for det... Mente kun selve kroppen. Og jeg skriver jo at alle kan være usikre på seg selv.. Jeg skjønner jo det. Jesus. Poenget var.. Ja, nei, jeg orker ikke forklare en gang til. 🤣 Hæ? Jo, nøyaktig hva er poenget ditt? For jeg forstår ikke hva annet poeng det kan være...? Du er irritert fordi hun er pen og oppfordrer andre til å elske seg selv????? Siden hun er pen er det enkelt? Altså, jeg er ikke mindre intelligent og har nok av ressurser i topplokket. Men hva er poenget? Det kommer tilsynelatende ikke frem i innlegget du skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valeera Skrevet 19. juli 2020 #109 Del Skrevet 19. juli 2020 Syns hun virker flott jeg. Ja kanskje ikke alle treningsøvelsene utføres PERFEKT, men hun er da ingen PT? Og jeg trodde ikke jeg skulle tørre å vise magen min i sommer etter fødselen og min nye «mammakropp», men vettu hva, hun inspirerte meg til å gjøre det.. hva skjedde? Ingenting utenom at jeg koste meg i sola og ga litt faen. slutt å bry dere BABES 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 19. juli 2020 #110 Del Skrevet 19. juli 2020 På 17.7.2020 den 12.45, Lirah skrev: Jeg gikk gjennom de videoene som ligger på instagramen hennes nå, i story highlights. Jeg er faktisk litt enig med deg, @miss summers. Ikke går hun langt nok ned heller på push ups (gjorde ikke det i ene videoen iallefall, men gjør det visst i resten ser det ut som), det gjelder de andre øvelsene også. Men jeg skal ikke si noe, hun klarer mer enn meg når det kommer til push up.... Ja, da har du nok sett det samme som meg. Jeg tar mye pushups selv, men for meg er teknikken viktig da jeg vil at øvelsen skal «ta» der den er ment, og ikke er jeg så opptatt av å ta så fryktelig mange (kvalitet er bedre enn kvantitet). Skal sies at jeg tar en del selv også, i flere varianter. Å gå helt ned, rakt, er viktig for treningen min. Klarer man ikke helt ned er det helt innafor på knærne. Det burde hun heller promotere. 1 time siden, Valeera skrev: Syns hun virker flott jeg. Ja kanskje ikke alle treningsøvelsene utføres PERFEKT, men hun er da ingen PT? Og jeg trodde ikke jeg skulle tørre å vise magen min i sommer etter fødselen og min nye «mammakropp», men vettu hva, hun inspirerte meg til å gjøre det.. hva skjedde? Ingenting utenom at jeg koste meg i sola og ga litt faen. slutt å bry dere BABES Jo, hun er PT. Så det er av betydning. Ellers; good for you! (Alvorlig ment). Det «babes» greiene derimot, uff.. 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valeera Skrevet 19. juli 2020 #111 Del Skrevet 19. juli 2020 1 time siden, miss summers skrev: Ja, da har du nok sett det samme som meg. Jeg tar mye pushups selv, men for meg er teknikken viktig da jeg vil at øvelsen skal «ta» der den er ment, og ikke er jeg så opptatt av å ta så fryktelig mange (kvalitet er bedre enn kvantitet). Skal sies at jeg tar en del selv også, i flere varianter. Å gå helt ned, rakt, er viktig for treningen min. Klarer man ikke helt ned er det helt innafor på knærne. Det burde hun heller promotere. Jo, hun er PT. Så det er av betydning. Ellers; good for you! (Alvorlig ment). Det «babes» greiene derimot, uff.. 🙈 Aah oki tenkte ikke hun var det siden hun ikke har skrevet det i bioen på insta 🙉 uansett, syns ikke det er noe å pirke på at noen øvelser ikke er helt perfekt.. viktigste er motivasjonen og budskapet hennes 😊 Skal ikke mye til for å smykke seg med PT tittelen uansett, så akkurat den føler jeg er litt uvesentlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemchick Skrevet 24. juli 2020 #112 Del Skrevet 24. juli 2020 Sykt mye sex snakk fortiden på storyen hennes. Virker som hele forholdet er bare sex og pr stunt for å få oppmerksomhet. Fint at hun har funnet seg kjæreste men seriøst...man blir litt mettet på hele sex snakket og. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lønneberget Skrevet 24. juli 2020 #113 Del Skrevet 24. juli 2020 2 minutter siden, Bohemchick skrev: Sykt mye sex snakk fortiden på storyen hennes. Virker som hele forholdet er bare sex og pr stunt for å få oppmerksomhet. Fint at hun har funnet seg kjæreste men seriøst...man blir litt mettet på hele sex snakket og. Nå er det jo opp til følgerne å stille spørsmål, og at de svarer deretter - jeg synes det er flott at de velger å være åpne om deres seksualitet og forhold. Når så mange lurer på helt basic spørsmål om det å ha sex med samme kjønn, så er det et symptom på at man trenger mer åpenhet om det. Hvis det plager deg, så foreslår jeg at du lar være å følge henne/se story. Eller at du stiller spørsmål som ikke har med emnet å gjøre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistenksom Skrevet 25. juli 2020 #114 Del Skrevet 25. juli 2020 Takler ikke dama 😣😣 Forferdelig slitsom og pr kåt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 25. juli 2020 #115 Del Skrevet 25. juli 2020 Det som jeg synes er det verste, for å være ærlig, er at hun hele tiden har frontet dette med «at du er god nok som du er» samtidig som hun bak dette har gått ned ekstremt mye i vekt. og nei da snakker jeg ikke om det siste halvåret, men de siste 3-4 årene. Jeg så en swix-kampanje for en del år siden på Instagram. Tilfeldigvis hadde jeg screenshottet det bilde. Da jeg så bildet tidligere i år kunne jeg nesten ikke tro mine egne øyne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 25. juli 2020 #116 Del Skrevet 25. juli 2020 9 timer siden, duftlyset skrev: Det som jeg synes er det verste, for å være ærlig, er at hun hele tiden har frontet dette med «at du er god nok som du er» samtidig som hun bak dette har gått ned ekstremt mye i vekt. og nei da snakker jeg ikke om det siste halvåret, men de siste 3-4 årene. Jeg så en swix-kampanje for en del år siden på Instagram. Tilfeldigvis hadde jeg screenshottet det bilde. Da jeg så bildet tidligere i år kunne jeg nesten ikke tro mine egne øyne. Så man har ikke lov til å forbedre helsa ved å gå ned i vekt og samtidig mene at man er god nok som man er? Man må være tjukk da altså? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 25. juli 2020 #117 Del Skrevet 25. juli 2020 2 timer siden, Nikea skrev: Så man har ikke lov til å forbedre helsa ved å gå ned i vekt og samtidig mene at man er god nok som man er? Man må være tjukk da altså? Er ikke det jeg sier. Selvsagt er det lov. Men da burde hun kanskje fremmet dette også mer i samsvar med hva hun ellers poster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 25. juli 2020 #118 Del Skrevet 25. juli 2020 (endret) 20 minutter siden, duftlyset skrev: Er ikke det jeg sier. Selvsagt er det lov. Men da burde hun kanskje fremmet dette også mer i samsvar med hva hun ellers poster Visst pokker er det det du sier. Hva annet sier du? 12 timer siden, duftlyset skrev: Det som jeg synes er det verste, for å være ærlig, er at hun hele tiden har frontet dette med «at du er god nok som du er» samtidig som hun bak dette har gått ned ekstremt mye i vekt. og nei da snakker jeg ikke om det siste halvåret, men de siste 3-4 årene. Jeg så en swix-kampanje for en del år siden på Instagram. Tilfeldigvis hadde jeg screenshottet det bilde. Da jeg så bildet tidligere i år kunne jeg nesten ikke tro mine egne øyne. Hva betyr det der da? Bare en observasjon? Hva er poenget bak denne delingen av observasjonen, i så tilfelle? Følger du i det hele tatt dama på instagram? Nei, det kan du ikke gjøre. Hun fronter det å bevege seg, uansett kropp, det å elske kroppen sin, slik den fungerer. Nyte livet slik det er, leve ut det man ønsker og bruke den kroppen man har, til nøyaktig det man selv ønsker. Så ja, hva mener du hun gjør feil? Hva burde hun gjøre annerledes? Ikke gå ned i vekt???? Legge på seg igjen? Endret 25. juli 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 25. juli 2020 #119 Del Skrevet 25. juli 2020 2 timer siden, Lirah skrev: Visst pokker er det det du sier. Hva annet sier du? Hva betyr det der da? Bare en observasjon? Hva er poenget bak denne delingen av observasjonen, i så tilfelle? Følger du i det hele tatt dama på instagram? Nei, det kan du ikke gjøre. Hun fronter det å bevege seg, uansett kropp, det å elske kroppen sin, slik den fungerer. Nyte livet slik det er, leve ut det man ønsker og bruke den kroppen man har, til nøyaktig det man selv ønsker. Så ja, hva mener du hun gjør feil? Hva burde hun gjøre annerledes? Ikke gå ned i vekt???? Legge på seg igjen? Ro deg ned og godta at ikke alle har like meninger som deg jeg synes hun fronter kropp og elsk deg selv mye mer enn hva hun fremmer noe annet. Jeg tror at om hun, ila de 3-4 siste årene som har vært, hadde delt mer av prosessen bak vektnedgangen og ikke bare «kropp er bra uansett hvordan den er» og «spis sjokolade når du vil», så hadde kanskje enda flere oppfattet henne som mer ærlig. Hun inspirere nok andre, men for min del blir det litt for mye. når dette er sagt så synes jeg hun er flinkere nå med å dele de riktige tingene, kontra for 1-2 år siden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 25. juli 2020 #120 Del Skrevet 25. juli 2020 Akkurat nå, duftlyset skrev: Ro deg ned og godta at ikke alle har like meninger som deg jeg synes hun fronter kropp og elsk deg selv mye mer enn hva hun fremmer noe annet. Jeg tror at om hun, ila de 3-4 siste årene som har vært, hadde delt mer av prosessen bak vektnedgangen og ikke bare «kropp er bra uansett hvordan den er» og «spis sjokolade når du vil», så hadde kanskje enda flere oppfattet henne som mer ærlig. Hun inspirere nok andre, men for min del blir det litt for mye. når dette er sagt så synes jeg hun er flinkere nå med å dele de riktige tingene, kontra for 1-2 år siden. Dette handler ikke om meninger, så ro deg ned selv. Hvorfor i huleste skal hun dele noe som helst vedrørende sin vektnedgang, når det ikke har noe som helst å gjøre med hennes budskap? Hun har skrevet sikkert hundre ganger at kroppen forandrer seg gjennom livet. 20 år gamle deg vs 30 år gamle deg er ikke kliss lik, men det later mange mennesker til å tro. Derfor trenger vi en som Camilla, som kan fortelle oss hvordan virkeligheten faktisk er. Og igjen, hun er veldig opptatt av at man skal bruke den kroppen man har og gjøre det man selv blir lykkelig av. Fokuset er kropp, men ikke på en overfladisk måte slik som SE, CBE osv. De bryr seg jo bare om hvordan kroppen ser ut. De riktige tingene.... Haha. Vell, deg om det. Nå er vi tilbake på meninger. Du får sende henne en melding og si at hun deler feil ting nå og at hun må skjerpe seg. Hun svarer på kritikk og konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå