Gå til innhold

Telefonterror i fylla....

Fremhevede innlegg

Skrevet

danbanan

Anonymkode: 5b015...55a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Men hva er grunnen til at hun ikke responderer da i det hele tatt tror du? Har hendt at hun har svart meg før.. men ikke nå lengre.. har jo beklaget en del ganger dagen derpå. Men jeg ser at den begynner å bli litt tynn nå. Jeg bare lurer på, hvis hun ikke vil ha kontakt, hvorfor blokkerer hun meg bare ikke da?

Anonymkode: d7253...d0a

Jeg har en som av og til sender bilder eller meldinger midt på natten. 

Jeg svarer sjelden, men det er heller ikke så ofte han gjør det og jeg synes ikke jeg blir trakassert. Jeg tror han bare blir litt nostalgisk i fylla og tenker tilbake.

Hvis han var ufin ville jeg sagt fra, men jeg synes ikke noe vondt om ham og vil liksom ikke være avvisende bare fordi jeg får noen forsøk på kontakt midt på natten.

Han spør aldri på dagtid om vi skal møtes. Jeg tror det enten er fordi han egentlig ikke vil på date med meg eller fordi han er redd for at jeg vil si nei.

Hvis han tok kontakt edru ville jeg jo måttet ta stilling til om jeg ønsket å møtes eller ikke, kanskje hun du ringer til har det på samme måte? Og kanskje hun tenker at du er en fin fyr, uten nødvendigvis å være interessert i et forhold, men ikke vil være kjip mot deg og avvise deg på fylla?

Anonymkode: 8c0d2...5b6

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en som av og til sender bilder eller meldinger midt på natten. 

Jeg svarer sjelden, men det er heller ikke så ofte han gjør det og jeg synes ikke jeg blir trakassert. Jeg tror han bare blir litt nostalgisk i fylla og tenker tilbake.

Hvis han var ufin ville jeg sagt fra, men jeg synes ikke noe vondt om ham og vil liksom ikke være avvisende bare fordi jeg får noen forsøk på kontakt midt på natten.

Han spør aldri på dagtid om vi skal møtes. Jeg tror det enten er fordi han egentlig ikke vil på date med meg eller fordi han er redd for at jeg vil si nei.

Hvis han tok kontakt edru ville jeg jo måttet ta stilling til om jeg ønsket å møtes eller ikke, kanskje hun du ringer til har det på samme måte? Og kanskje hun tenker at du er en fin fyr, uten nødvendigvis å være interessert i et forhold, men ikke vil være kjip mot deg og avvise deg på fylla?

Anonymkode: 8c0d2...5b6

Takk for svar :)

Så du mener det ikke trenger å bety at hun misliker meg selv om hun ikke svarer? Har jo tenkt tanken på at det kan være slitsomt at jeg KUN tar kontakt når jeg drikker.. at det kanskje ikke betyr så mye for henne da? Har aldri tatt kontakt i edru tilstand, hvis det ikke var for å beklage gårdagens oppførsel. Hun er dog ganske mye eldre enn meg, så vi er jo på forskjellige stadier i livet. Når det er sagt har hun jo gitt meg positiv respons før, men da hadde hun også drukket. Litt tabu relasjon kan du si.

Skrevet

Hahah, kjenner meg igjen 😂 Jeg snakker med alt og alle når jeg drikker. Her om dagen sendte jeg en fyllemelding på finn 😂 Jeg grein bokstavelig talt av fyllenervene dagen etter, men nå må jeg bare le. Det er tragisk rett og slett! Eneste som funker er å legge vekk mobilen i fylla. 

• Liker 1
Skrevet

Burde vel være alkolås på mobiler...

Anonymkode: 53ea9...282

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, KillerKitty skrev:

Hahah, kjenner meg igjen 😂 Jeg snakker med alt og alle når jeg drikker. Her om dagen sendte jeg en fyllemelding på finn 😂 Jeg grein bokstavelig talt av fyllenervene dagen etter, men nå må jeg bare le. Det er tragisk rett og slett! Eneste som funker er å legge vekk mobilen i fylla. 

Helt enig! Det er lett å tenke det på forhånd 😛 men så skal man jo få tak i folk og fester osv :P

Skrevet

Hva med å bare slette nummeret hennes? Eller legge inn en komplisert pin kode på telefonen når du vet du skal drikke alkohol? Eventuelt slutte å drikke og komme deg ut i naturen (uten dekning). Hun høres ikke akkurat så interessert ut, siden hun ikke gidder å svare. 

Anonymkode: 415fe...1eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...