AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Hei. Jeg har det med å skal ringe så jævlig til de jeg har et ekstra godt øye til når jeg drikker, og jeg vet fanden ikke hvordan jeg skal få stoppet. Jeg føler meg jo som en mega idiot nesten med en gang etterpå, og sitter igjen med angst en uke etterpå. Noen som har samme problemet? Det som er flaut er jo når "crushet" ikke responderer i det hele tatt, vet at jeg drikker, og gidder ikke ta telefonen. Så kan hun "kose" seg med dagen etterpå at MITT navn står på displayet atter en gang. jeg GREMMES. Er det noen som har noe stalltips på dette? :) Vurderer å blokke vedkommende, slik at hun er mindre tilgjengelig for meg. Begynner å bli flau av å komme etterpå: "beklager for i går altså, ikke meningen" Anonymkode: d7253...d0a 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #2 Skrevet 25. november 2019 Roe ned alkoholinntaket, siden du mister kontrollen over deg selv... Folk som drikker så mye, er uansett ikke attraktive. Anonymkode: 7acce...3e5 17
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Roe ned alkoholinntaket, siden du mister kontrollen over deg selv... Folk som drikker så mye, er uansett ikke attraktive. Anonymkode: 7acce...3e5 Det er dessverre ikke mye alkohol som skal til for at jeg "forsvarer" at det er greit å kontakte henne. Jeg blir så flau av meg selv. Så kan det ende med at jeg sender 3 meldinger etter hverandre, og hun svarer fortsatt ikke --> jeg sitter igjen som en dust. Syns faktisk det er rart at HUN ikke har blokkert meg enda?! Anonymkode: d7253...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #5 Skrevet 25. november 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre ikke mye alkohol som skal til for at jeg "forsvarer" at det er greit å kontakte henne. Jeg blir så flau av meg selv. Så kan det ende med at jeg sender 3 meldinger etter hverandre, og hun svarer fortsatt ikke --> jeg sitter igjen som en dust. Syns faktisk det er rart at HUN ikke har blokkert meg enda?! Anonymkode: d7253...d0a Da får du vel kutte ut alkohol helt da. Fyllemeldinger og oppringninger er ikke sjarmerende i det hele tatt. Anonymkode: 086b5...029 6
Bamseklemmer Skrevet 25. november 2019 #6 Skrevet 25. november 2019 Jeg var "plaget" av ei venninne som brukte å ringe meg om natta, hun sa hun var så ensom og kosesyk, hun fnisa og pratet mye om sex. Samtalene varte som regel et par timer, men etter et par helger innrømmet hun at hun onanerte mens vi snakket. Hun var aldri full da, bare litt brisen men meget hyggelig. Savner samtalene, men hun er nå gift🙈 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #7 Skrevet 25. november 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får du vel kutte ut alkohol helt da. Fyllemeldinger og oppringninger er ikke sjarmerende i det hele tatt. Anonymkode: 086b5...029 Men hva er grunnen til at hun ikke responderer da i det hele tatt tror du? Har hendt at hun har svart meg før.. men ikke nå lengre.. har jo beklaget en del ganger dagen derpå. Men jeg ser at den begynner å bli litt tynn nå. Jeg bare lurer på, hvis hun ikke vil ha kontakt, hvorfor blokkerer hun meg bare ikke da? Anonymkode: d7253...d0a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #8 Skrevet 25. november 2019 24 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jeg var "plaget" av ei venninne som brukte å ringe meg om natta, hun sa hun var så ensom og kosesyk, hun fnisa og pratet mye om sex. Samtalene varte som regel et par timer, men etter et par helger innrømmet hun at hun onanerte mens vi snakket. Hun var aldri full da, bare litt brisen men meget hyggelig. Savner samtalene, men hun er nå gift🙈 deilig da Anonymkode: d7253...d0a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #9 Skrevet 25. november 2019 Ja. Jeg var sånn før. Ikke bare folk jeg hadde crush på, men også sjefen min, søsken osv. Blir et ordentlig følelsesmenneske når jeg drikker, og føler etter noen halvlitere en "trang" til å ringe/tekste folk for å takke/si jeg er glad i de/beklage osv. Ekser også, det er nesten verst. Du har fått videre og glemt de, og så oppdager du dagen derpå at du har ringt de og sendt mld og ja.....uff. Det er bare dritt. Slutt med det, det gjorde jeg. Hvis jeg absolutt skal drikke nå så legger jeg mobilen LANGT vekk Anonymkode: fa847...810
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #10 Skrevet 25. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg var sånn før. Ikke bare folk jeg hadde crush på, men også sjefen min, søsken osv. Blir et ordentlig følelsesmenneske når jeg drikker, og føler etter noen halvlitere en "trang" til å ringe/tekste folk for å takke/si jeg er glad i de/beklage osv. Ekser også, det er nesten verst. Du har fått videre og glemt de, og så oppdager du dagen derpå at du har ringt de og sendt mld og ja.....uff. Det er bare dritt. Slutt med det, det gjorde jeg. Hvis jeg absolutt skal drikke nå så legger jeg mobilen LANGT vekk Anonymkode: fa847...810 Ja det er skikkelig ubehagelig. Jeg kan til og med tenke før jeg begynner å drikke at "IKVELD skal jeg ikke kontakte en sjel", men så finner man alltid en "god" grunn til at det kan være lurt..... hater det! men som sagt, hvorfor blokkerer hun meg ikke bare? hun vil jo tydeligvis ikke jeg skal kontakte henne siden at hun ikke svarer meg. Det må jo være det letteste i verden å bare blokke meg da?! Anonymkode: d7253...d0a 1
OnFire Skrevet 25. november 2019 #11 Skrevet 25. november 2019 Hvordan er det mulig å være så elendig på drikking? 😆 Når man begynner å merke at man har drukket nok stopper man jo, eller drikker vann. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #12 Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det er skikkelig ubehagelig. Jeg kan til og med tenke før jeg begynner å drikke at "IKVELD skal jeg ikke kontakte en sjel", men så finner man alltid en "god" grunn til at det kan være lurt..... hater det! men som sagt, hvorfor blokkerer hun meg ikke bare? hun vil jo tydeligvis ikke jeg skal kontakte henne siden at hun ikke svarer meg. Det må jo være det letteste i verden å bare blokke meg da?! Anonymkode: d7253...d0a Du, hvis du kjeder deg så mye, så gå og finn på noe annet. Ikke gidd å holde liv i en intetsigende tråd. Jeg antar at du troller, men for ordens skyld: hvordan i himmelens navn skal fremmede på nettet vite hva et annet menneske tenker? Anonymkode: 7acce...3e5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #13 Skrevet 25. november 2019 Jeg føler man bare unnskylder seg med alkoholen når man ikke drikker mer enn hva du beskriver. Jeg må drikke veldig mye for at jeg gjør sånne ting, og det skjer egentlig aldri. Anonymkode: 57e60...979 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #14 Skrevet 25. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler man bare unnskylder seg med alkoholen når man ikke drikker mer enn hva du beskriver. Jeg må drikke veldig mye for at jeg gjør sånne ting, og det skjer egentlig aldri. Anonymkode: 57e60...979 Nei vi er vel forskjellige. Men det er nok mange av oss som bruker telefonen ukritisk i fylla..... Anonymkode: d7253...d0a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #15 Skrevet 25. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du, hvis du kjeder deg så mye, så gå og finn på noe annet. Ikke gidd å holde liv i en intetsigende tråd. Jeg antar at du troller, men for ordens skyld: hvordan i himmelens navn skal fremmede på nettet vite hva et annet menneske tenker? Anonymkode: 7acce...3e5 Spurte bare om erfaringer, tanker fra andre. Jeg vil ikke si dette er noe mer intetsigende enn mange andre tråder her inne. Uansett så er dette veldig relevant for meg akkurat nå, og søker litt støtte/råd fra andre som kanskje vet hva jeg burde gjøre. Anonymkode: d7253...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #16 Skrevet 25. november 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er skikkelig ubehagelig. Jeg kan til og med tenke før jeg begynner å drikke at "IKVELD skal jeg ikke kontakte en sjel", men så finner man alltid en "god" grunn til at det kan være lurt..... hater det! men som sagt, hvorfor blokkerer hun meg ikke bare? hun vil jo tydeligvis ikke jeg skal kontakte henne siden at hun ikke svarer meg. Det må jo være det letteste i verden å bare blokke meg da?! Anonymkode: d7253...d0a Hun har jo ikke et ansvar for hvordan du oppfører deg i fylla. Anonymkode: 086b5...029 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #17 Skrevet 25. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har jo ikke et ansvar for hvordan du oppfører deg i fylla. Anonymkode: 086b5...029 Nei det vet jeg. Men hvis hun syns jeg er så slitsom (siden hun ikke svarer meg) hvorfor blokkerer hun meg ikke bare da? Da slipper hun å høre fra meg ever again liksom..? skjønner du ?:) Anonymkode: d7253...d0a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #18 Skrevet 25. november 2019 Hvem bryr seg? Jeg sender snaps og ringer støtt og stadig til de jeg bryr meg om når jeg har litt promille. Godta meg som jeg, jeg blir pratesyk i fylla. Sånn er jeg. Syns det er skjønt jeg, gitt at du ikke oppfører deg som en full fjortis, men heller ekstra pågående. Anonymkode: 5c851...cc6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #19 Skrevet 25. november 2019 Hvis du syns det er så ille er det jo bare å kutte ned på drikkingen. Hvis du ikke er villig til det kan det da ikke plage deg så mye som du skal ha det til Anonymkode: 4b02a...d65 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #20 Skrevet 25. november 2019 Da jeg var i 20åra dreiv jeg med samme greia... Ringte folk jeg hadde et godt øye til i fylla hver eneste gang, angst i dagesvis etterpå. Jeg kunne også ringe feks sjefen min midt på natta og spørre hva han holdt på med ("eh.. Jeg sover?"), eller fetteren min som jeg ikke hadde møtt siden barndommen for å fortelle han en vits, eller slå av en real prat med læreren på barneskolen, som også var full... 🙄 Håpløst... Har sluttet med dette! Anonymkode: d8cff...8f3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå