AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #21 Del Skrevet 24. november 2019 5 minutter siden, Matas skrev: Det er veldig vanlig at voksne mennesker smiler til andre barn når det kommer barn til en lekeplass. Det gjør til og med jeg til andre barn, og også voksne, det er ganske vanlig og normal folkeskikk. Var det andre barn på lekeplassen fra før av da han først satt der? Eller kom det barn etterhvert? Jeg kan også sitte på tilfeldige plasser for å tenke, noen ganger kan det være på en benk på en lekeplass i nærheten, andre ganger tar jeg meg en tur i skogen osv. Det vil ikke si at jeg er en overgriper selv om jeg en dag sitter på en tom lekeplass. Jeg hadde ihvertfall ikke truet han med å si ifra til naboer osv. Hvorfor ikke gå ut på lekeplassen imens han er der og observere litt? Prater han med de andre barna, evt. slå av en prat med han og spørre om han har barn han kjenner på lekeplassen f.eks.? Svarer han nei, så bruk nysgjerrigheten din og spør han hvorfor han henger på lekeplassen f.eks.? Nå vet man han er en overgriper og er pedofil. Han er ikke kurert. Anonymkode: 28af2...260 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #22 Del Skrevet 24. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde sagt i fra. Til han. Gått opp til han på lekeplassen og sagt at jeg vet hva han sonet for og om jeg ser han på lekeplassen en gang til så kommer naboene til å vite det også. Uff så ille... Tror mannen min hadde blitt voldelig om dette var en nabo av oss som i tillegg hadde hengt på lekeplassen. Og han er egentlig en sindig fyr. Anonymkode: df267...d8c Han vet at jeg vet. Han vet at jeg syntes han er avskyelig. Anonymkode: f27fe...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #23 Del Skrevet 24. november 2019 Du må si ifra! Si det til mødre med barn, så sier de det videre Anonymkode: 7b4b3...2c7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #24 Del Skrevet 24. november 2019 Til dere som sier han har sonet sin straff. Pedofile i dag blir ikke kurert fra pedofili, noe vi i stor grad kan anta at han er. Man aner heller ikke om han faktisk har begått overgrep da ikke alle anmelder det eller en anmeldelse kan komme senere. Så ja Ts, si i fra til de rundt slik at de kan følge med ekstra. Det har jeg gjort med overgriperen min som bosatte seg midt i mellom et boligfelt og barnehage og skole. Rett fra vinduet sitt ser han rett ned på en lekeplass. Anonymkode: f6ed7...ed2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalot Skrevet 24. november 2019 #25 Del Skrevet 24. november 2019 Tenke dt e heilt på sin plass å varsle rundt om i nabolaget 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 24. november 2019 #26 Del Skrevet 24. november 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke egne barn nei. Han går mye rundt i nabolaget ig drar også mye bort på steder der det er barn Anonymkode: f27fe...4e6 Han kan da kjenne andre barn som han passer på selv om han ikke har egne barn? Jeg har ikke egne barn jeg heller, men er ofte på lekeplassen med andres barn for det. Stalker du han eller noe sånt siden du tydeligvis vet hvor han er til enhver tid dersom han er utenfor husets 4 vegger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #27 Del Skrevet 24. november 2019 3 minutter siden, Matas skrev: Han kan da kjenne andre barn som han passer på selv om han ikke har egne barn? Jeg har ikke egne barn jeg heller, men er ofte på lekeplassen med andres barn for det. Stalker du han eller noe sånt siden du tydeligvis vet hvor han er til enhver tid dersom han er utenfor husets 4 vegger? Jeg har vindu mot lekeplassen. Og nei jeg vet ikke hvor han er til en hver tid. Men jeg vet at han ikke passer andre barn. Klart at de er vel i så fall usynlige da han er på lekeplassen uten barn og at han beveger seg på fotball baner når unger spiller. Han drar en del i svømmehallen sier moren hans. Anonymkode: f27fe...4e6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #28 Del Skrevet 24. november 2019 Jeg satt nå å søkte opp saken og det viser seg at han er også tiltalt for voldtekt av en gutt på 14 år. Så jeg ringte moren hans nå å spurte rett ut. Er dette riktig, det er det så jeg sa til moren hans at jeg kommer til å be sønnen hennes ryke langt pokker i vei til helvete Anonymkode: f27fe...4e6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #29 Del Skrevet 24. november 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke egne barn nei. Han går mye rundt i nabolaget ig drar også mye bort på steder der det er barn Anonymkode: f27fe...4e6 Hvordan vet du at han drar mye bort på steder der det er andre barn? Anonymkode: 5812c...627 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 24. november 2019 #30 Del Skrevet 24. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vindu mot lekeplassen. Og nei jeg vet ikke hvor han er til en hver tid. Men jeg vet at han ikke passer andre barn. Klart at de er vel i så fall usynlige da han er på lekeplassen uten barn og at han beveger seg på fotball baner når unger spiller. Han drar en del i svømmehallen sier moren hans. Anonymkode: f27fe...4e6 Du er derimot veldig opptatt av hvor han er til enhver tid.. Seriøst, TS, slutt og heng deg opp i hans liv, fokuser heller på ditt eget. Først og fremst, skaff deg en annen hobby. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #31 Del Skrevet 24. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg satt nå å søkte opp saken og det viser seg at han er også tiltalt for voldtekt av en gutt på 14 år. Så jeg ringte moren hans nå å spurte rett ut. Er dette riktig, det er det så jeg sa til moren hans at jeg kommer til å be sønnen hennes ryke langt pokker i vei til helvete Anonymkode: f27fe...4e6 Svært sannsynlig at du ringte moren hans nå kl 23 for dette... Anonymkode: 5812c...627 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #32 Del Skrevet 24. november 2019 Utrolig at noen prøver å bortforklare handlingene til denne fyren. En slik fyr har INGENTING å gjøre rundt barn. Anonymkode: f6ed7...ed2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #33 Del Skrevet 24. november 2019 3 minutter siden, Matas skrev: Du er derimot veldig opptatt av hvor han er til enhver tid.. Seriøst, TS, slutt og heng deg opp i hans liv, fokuser heller på ditt eget. Først og fremst, skaff deg en annen hobby. Det hadde vel de fleste oppegående mennesker vært om det lusket rundt en pedofil i område med mye barn. Synd at slike som deg stikker hodet ned i sanden. Anonymkode: f6ed7...ed2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 24. november 2019 #34 Del Skrevet 24. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg satt nå å søkte opp saken og det viser seg at han er også tiltalt for voldtekt av en gutt på 14 år. Så jeg ringte moren hans nå å spurte rett ut. Er dette riktig, det er det så jeg sa til moren hans at jeg kommer til å be sønnen hennes ryke langt pokker i vei til helvete Anonymkode: f27fe...4e6 For alt du vet så kan det være at denne personen går til behandling for det han sliter med, for det finnes ulike, individuelle behandlingsformer for pedofili. Da er det jo ekstremt hyggelig at du ber han dra til helvete. Du kan jo heller råde han til å oppsøke hjelp via fastlegen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #35 Del Skrevet 24. november 2019 8 minutter siden, Matas skrev: Du er derimot veldig opptatt av hvor han er til enhver tid.. Seriøst, TS, slutt og heng deg opp i hans liv, fokuser heller på ditt eget. Først og fremst, skaff deg en annen hobby. Forsvarer du en pedofil person? Anonymkode: 04221...22a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 24. november 2019 #36 Del Skrevet 24. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vel de fleste oppegående mennesker vært om det lusket rundt en pedofil i område med mye barn. Synd at slike som deg stikker hodet ned i sanden. Anonymkode: f6ed7...ed2 Vel, jeg hadde ikke vært sååå opptatt av det slik som TS er, nei. Jeg hadde ikke brukt personen som en slags hobby, og tviler på at de fleste hadde gjort det. Mest antageligvis bor det en pedofil i hvert nabolag omtrent vil jeg tro, men det er ikke noe jeg går rundt og henger meg opp i. En fyr nedi gata her drepte kona si for noen år tilbake, jeg går ikke rundt og tenker på hvem som er foreldrene til hverken han eller offeret selv om de bor i nærheten. Det finnes andre ting å henge seg opp i, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #37 Del Skrevet 24. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig at noen prøver å bortforklare handlingene til denne fyren. En slik fyr har INGENTING å gjøre rundt barn. Anonymkode: f6ed7...ed2 Nettopp, og pedofili er en sykdom som ikke kureres, derfor bør man være varsom rundt sånne mennesker!! Anonymkode: 04221...22a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #38 Del Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, Matas skrev: For alt du vet så kan det være at denne personen går til behandling for det han sliter med, for det finnes ulike, individuelle behandlingsformer for pedofili. Da er det jo ekstremt hyggelig at du ber han dra til helvete. Du kan jo heller råde han til å oppsøke hjelp via fastlegen? Det finnes ingen behandling som "kurerer" pedofili. Lusker han rundt i området med barn så klarer han heller ikke å beherske seg. Ja, han fortjener å høre at han skal dra til helvette. Anonymkode: f6ed7...ed2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #39 Del Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, Matas skrev: Vel, jeg hadde ikke vært sååå opptatt av det slik som TS er, nei. Jeg hadde ikke brukt personen som en slags hobby, og tviler på at de fleste hadde gjort det. Mest antageligvis bor det en pedofil i hvert nabolag omtrent vil jeg tro, men det er ikke noe jeg går rundt og henger meg opp i. En fyr nedi gata her drepte kona si for noen år tilbake, jeg går ikke rundt og tenker på hvem som er foreldrene til hverken han eller offeret selv om de bor i nærheten. Det finnes andre ting å henge seg opp i, heldigvis. Det er slike som deg som gjør det enkelt å være pedofil. Vi har alle et ansvar, noen, slik som deg, gidder ikke å ta ansvar. Slike som deg gjorde det mulig for en pedofil å for gripe seg på meg i mange år. Anonymkode: f6ed7...ed2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 24. november 2019 #40 Del Skrevet 24. november 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ingen behandling som "kurerer" pedofili. Lusker han rundt i området med barn så klarer han heller ikke å beherske seg. Ja, han fortjener å høre at han skal dra til helvette. Anonymkode: f6ed7...ed2 Det finnes ingen kur, men det finnes ulike behandlinger for å hjelpe pasienter som lider av det. "Profesjonell behandling av personer med seksuell interesse for barn, har som hovedformål å hindre at barn utsettes for overgrep. Det innebærer at behandlingen skal hjelpe pasienten å håndtere egne seksuelle impulser og tanker på måter som ikke skader andre." https://helsenorge.no/sykdom/psykiske-lidelser/pedofili Endret 24. november 2019 av Matas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå