Macro Skrevet 24. november 2019 #21 Skrevet 24. november 2019 Når ble det ukvinnelig å ikke like dyreplageri..? 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #22 Skrevet 24. november 2019 Du bør anmelde denne mannen for trusler. Det er ulovlig. Anonymkode: 6c15d...ead 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #23 Skrevet 24. november 2019 Uff, menn tåler dårlig at kvinner er "den morsomme", lurer litt på hva det kan komme av?? Anonymkode: 231cb...0de 3
Pia Sofia Skrevet 24. november 2019 #25 Skrevet 24. november 2019 La det være en dagdrøm! Jeg hadde kjedet meg ihjel med en med så døll humor som han. Det finnes så mange menn med kul humor, så bare glem han! Det var et forsvar fordi du ikke likte det han sendte. Tusen røde flagg å reagere på den måten! 3
Cinnamondiva Skrevet 25. november 2019 #26 Skrevet 25. november 2019 Herregud, så rar han var. Bare bra du ikke datet han videre. Du finner nok en likesinnede. Finnes ikke humor i den fyren og dyreplageri er det verste som finnes. Æsj ekkel type han der 4
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #27 Skrevet 25. november 2019 Ville anmeld, for jeg vet at politiet bare ville henlagt etter en stund. Det er alikevel min humor å vite at han får beskjed om at han er blitt anmeldt, og må gå i uvisshet til henleggelse foreligger. Mihahaha! 🤭 Om du skulle svart på melding ville jeg uansett brukt humor siden det tydelig er en greie mellom dere. Skriv at du håper han får en konstant kløe på steder det ikke ser bra ut å klø seg i offentlig rom. For det fortjener han som er så stygg i munn. Eventuelt si du har kastet en nettopp slik forbannelse over han, da du faktisk er en heks! Mye moro man kan finne på 😅 Anonymkode: e1068...edd 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #28 Skrevet 25. november 2019 Eller du kan si det var veldig bra han viste sitt sanne jeg. For da fikk du mulighet til å legge han på "styr unna tiderlista" i en jentegruppa på Facebook. Gruppa har nesten 1 million kvinnelige medlemmer, så lykke til med videre dating med navnet ditt på den lista 😊 (PS, jeg aner ikke om en slik liste faktisk eksisterer, men tenk så stressa han kommer til å bli) 😎 Anonymkode: e1068...edd 4
missy_miss Skrevet 25. november 2019 Forfatter #29 Skrevet 25. november 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, menn tåler dårlig at kvinner er "den morsomme", lurer litt på hva det kan komme av?? Anonymkode: 231cb...0de Menn skal være morsomme og kvinner skal spille på ansiktet. En kollega som hadde hørt det fra bestemoren sin vel og merke.
missy_miss Skrevet 25. november 2019 Forfatter #30 Skrevet 25. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville anmeld, for jeg vet at politiet bare ville henlagt etter en stund. Det er alikevel min humor å vite at han får beskjed om at han er blitt anmeldt, og må gå i uvisshet til henleggelse foreligger. Mihahaha! 🤭 Om du skulle svart på melding ville jeg uansett brukt humor siden det tydelig er en greie mellom dere. Skriv at du håper han får en konstant kløe på steder det ikke ser bra ut å klø seg i offentlig rom. For det fortjener han som er så stygg i munn. Eventuelt si du har kastet en nettopp slik forbannelse over han, da du faktisk er en heks! Mye moro man kan finne på 😅 Anonymkode: e1068...edd Aah, det hadde vært gøy! Men man får vel vite hvem som har politianmeldt deg, og da er det ikke like gøy. Han vet jo bare fornavnet mitt og hvor gammel jeg er. 😂 Men får litt lyst til å heve blokkeringen nå for å plage han litt til. Trussel om "anti-liste" hadde vært gøy!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #31 Skrevet 25. november 2019 5 minutter siden, missy_miss skrev: Aah, det hadde vært gøy! Men man får vel vite hvem som har politianmeldt deg, og da er det ikke like gøy. Han vet jo bare fornavnet mitt og hvor gammel jeg er. 😂 Men får litt lyst til å heve blokkeringen nå for å plage han litt til. Trussel om "anti-liste" hadde vært gøy! Hvorfor gidder du kaste bort mer tid på en noldus? Anonymkode: 418dd...d15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå