missy_miss Skrevet 24. november 2019 #1 Skrevet 24. november 2019 (endret) Så jeg elsker humor. Selvironi, sarkastisk, tørr, på kanten, galgen, sort, britisk, dum og fysisk. Kan fremstå som en useriøs person og ler godt av meg selv, har tålt alle spøker og kommentarer andre har kommet med hittil. Chattet med en fyr for noen dager siden som syntes at jeg har feil type humor. Spurte hva slags humor han liker. Han sendte 2 linker, en fra Humor til kaffen hvor de skremmer hunder, og en annen hvor noen skyter en katt i luften med en sprettert. Da blir jeg stille og svarer ikke. I morges sendte han plutselig en melding hvor han kom med en tirade om at jeg er ukvinnelig, hvilken psyko bitch jeg er og at jeg aldri kommer til å møte noen med den personligheten jeg har. Jeg hadde vært heldig hvis jeg fikk en mann som han og burde gjøre noe for å endre meg. Kvinner skal ikke like den og den slags humor og kvinner skal ikke være morsomme. Jeg tar meg ikke nær av tiraden hans og er ikke fornærmet og anser det vel egentlig som et forsøk på hersketeknikk, men jeg takler ikke dyreplageri. Så nå fikk jeg lyst til å være den bitchen han synes jeg er, som møter han som den hyggelige jenta jeg er, for å kunne være den jenta som jeg også er som går fra 0-100 hvis jeg blir skikkelig forbannet. Er det superteit av meg å gjøre det? Skal jeg bare dagdrømme om det litt? Forklaring; Mente at jeg skulle møte han for å skjelle han ut. 🤣 Endret 24. november 2019 av missy_miss - 7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #2 Skrevet 24. november 2019 Du vil møte han? Eller misforstod jeg? Jeg hadde aldri orket å date en fyr med teit humor/ikke forstår humoren min. Jeg har prøvd, og det ble bare hakkete, kleint og samtalene fløt IKKE bra Anonymkode: 5fafc...186 6
missy_miss Skrevet 24. november 2019 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vil møte han? Eller misforstod jeg? Jeg hadde aldri orket å date en fyr med teit humor/ikke forstår humoren min. Jeg har prøvd, og det ble bare hakkete, kleint og samtalene fløt IKKE bra Anonymkode: 5fafc...186 😂 bare møte han for å skjelle han ut. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #4 Skrevet 24. november 2019 Jeg liker ikke «humor» som går ut over andre. Ellers syns jeg det er viktig å kunne le sammen. Noen ganger matcher man, andre ganger ikke. Anonymkode: 7c8fc...1f0 4
missy_miss Skrevet 24. november 2019 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke «humor» som går ut over andre. Ellers syns jeg det er viktig å kunne le sammen. Noen ganger matcher man, andre ganger ikke. Anonymkode: 7c8fc...1f0 Hvis det ser vondt ut eller en person blir lei seg så er det ikke morsomt:) 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #6 Skrevet 24. november 2019 Dere høres ganske spesielle ut begge to, kanskje dere passer bra sammen? Anonymkode: 21d63...49e 1
missy_miss Skrevet 24. november 2019 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere høres ganske spesielle ut begge to, kanskje dere passer bra sammen? Anonymkode: 21d63...49e Jeg er kanskje ikke helt i vater, men date en med såå feil humor? 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #8 Skrevet 24. november 2019 Chattet med en sånn type for noen år siden. Da han hadde rast fra seg svarte jeg bare med "jaha ja, du får ha en go dag å ett fint liv videre". Så overså jeg resten... Ikke bruk tid på de som ikke matcher med deg og din personlighet. Det er ikke verdt det. Anonymkode: b7192...09d 7
missy_miss Skrevet 24. november 2019 Forfatter #9 Skrevet 24. november 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chattet med en sånn type for noen år siden. Da han hadde rast fra seg svarte jeg bare med "jaha ja, du får ha en go dag å ett fint liv videre". Så overså jeg resten... Ikke bruk tid på de som ikke matcher med deg og din personlighet. Det er ikke verdt det. Anonymkode: b7192...09d Joa, men jeg fikk lyst til å sette han på plass. Prøve i hvert fall. 😇 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #10 Skrevet 24. november 2019 Jeg dauer.... Det virker ikke som du er helt i vater, nei! 😂 Anonymkode: 2fc96...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #11 Skrevet 24. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg dauer.... Det virker ikke som du er helt i vater, nei! 😂 Anonymkode: 2fc96...8a6 Men en som synes det er god humor å plage dyr er i vater? En som synes dama er ukvinnelig og en psyko bitch når hun ikke synes dyreplageri er gøy? Nå har jeg hørt dét også. TS, jeg hadde ikke giddet å brukt et sekund mer på han der, tror ikke det er noen vits å prøve å "sette ham på plass" heller; det blir vel bare krangel og spetakkel. Bare drit i hele ham, så kan du le av det hele i stedet. Anonymkode: 04030...6e6 12
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #12 Skrevet 24. november 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chattet med en sånn type for noen år siden. Da han hadde rast fra seg svarte jeg bare med "jaha ja, du får ha en go dag å ett fint liv videre". Så overså jeg resten... Ikke bruk tid på de som ikke matcher med deg og din personlighet. Det er ikke verdt det. Anonymkode: b7192...09d Dette. Det vil gjøre ham tusen ganger mer irritert enn om du møter ham og kjefter. Ved å gjøre som dette er det du som "vinner", om du møter ham for å kjefte er det stor sjanse for at du "taper". Anonymkode: 2c204...cc8 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #13 Skrevet 24. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men en som synes det er god humor å plage dyr er i vater? En som synes dama er ukvinnelig og en psyko bitch når hun ikke synes dyreplageri er gøy? Nå har jeg hørt dét også. TS, jeg hadde ikke giddet å brukt et sekund mer på han der, tror ikke det er noen vits å prøve å "sette ham på plass" heller; det blir vel bare krangel og spetakkel. Bare drit i hele ham, så kan du le av det hele i stedet. Anonymkode: 04030...6e6 Mente ikke ikke i vater som gal men mente at hun er feisty, morsomt smågal. Ei dame jeg ville datet hvis jeg var singel. 😉 Anonymkode: 2fc96...8a6 2
Turin Skrevet 24. november 2019 #14 Skrevet 24. november 2019 Fyren virker ikke helt god. Det er godt at de røde flaggene kommer frem såpass tidlig. Som flere allerede har påpekt, er det nok en dårlig ide å forsøke å sette denne usympatiske karen på plass, selv om det virker utrolig fristende. Han kommer sikkert til å forsøke å hevne seg på deg på et eller annet vis. Beskrivelsene du gir av humoren din er også av det slaget jeg digger 😄. Du finner nok noen som er på bølgelengde etter hvert. 2
Gjest TheCatLady Skrevet 24. november 2019 #15 Skrevet 24. november 2019 Jeg er kanskje heller ikke helt i vater for jeg kan forstå at du har lyst til det Allikevel så vet jeg ikke om jeg ville gjort det om han klikker og så har du en kjip fyr etter deg. Det høres ut som du kan være glad for at han viste sitt sanne ansikt nå. Det å synes at dyremishandling er morsomt sier ganske mye om en person og i tillegg komme med den tiraden når du ikke svarer. Jeg pleier å holde meg til dagdrømming så slipper man i hvert fall unna potensielle kjipe situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2019 #16 Skrevet 24. november 2019 4 hours ago, missy_miss said: I morges sendte han plutselig en melding hvor han kom med en tirade om at jeg er ukvinnelig, hvilken psyko bitch jeg er og at jeg aldri kommer til å møte noen med den personligheten jeg har. Dette høres nesten ut som eksen min, bortsett fra at hun er kvinne. Typisk psykopat å snakke på den måten der, noe hun er. Noe annet enn å avslutte all kontakt umiddelbart er et sjansespill. Anonymkode: 6a61d...421 5
missy_miss Skrevet 24. november 2019 Forfatter #17 Skrevet 24. november 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dauer.... Det virker ikke som du er helt i vater, nei! 😂 Anonymkode: 2fc96...8a6 😳 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mente ikke ikke i vater som gal men mente at hun er feisty, morsomt smågal. Ei dame jeg ville datet hvis jeg var singel. 😉 Anonymkode: 2fc96...8a6 😂 Da er vi på samme bølgelengde. Få som greier å skrive det ordet riktig forresten. 👍
missy_miss Skrevet 24. november 2019 Forfatter #18 Skrevet 24. november 2019 5 timer siden, Turin skrev: Fyren virker ikke helt god. Det er godt at de røde flaggene kommer frem såpass tidlig. Som flere allerede har påpekt, er det nok en dårlig ide å forsøke å sette denne usympatiske karen på plass, selv om det virker utrolig fristende. Han kommer sikkert til å forsøke å hevne seg på deg på et eller annet vis. Beskrivelsene du gir av humoren din er også av det slaget jeg digger 😄. Du finner nok noen som er på bølgelengde etter hvert. 😂 Håper han prøver å hevne seg, han er jo bare underholdende. Så kult at det er flere med god humor der ute!
missy_miss Skrevet 24. november 2019 Forfatter #19 Skrevet 24. november 2019 5 timer siden, TheCatLady skrev: Jeg er kanskje heller ikke helt i vater for jeg kan forstå at du har lyst til det Allikevel så vet jeg ikke om jeg ville gjort det om han klikker og så har du en kjip fyr etter deg. Det høres ut som du kan være glad for at han viste sitt sanne ansikt nå. Det å synes at dyremishandling er morsomt sier ganske mye om en person og i tillegg komme med den tiraden når du ikke svarer. Jeg pleier å holde meg til dagdrømming så slipper man i hvert fall unna potensielle kjipe situasjoner. I like U! 👊 Meen jeg greide ikke å la være... Det endte med at jeg sendte et litt overbærende tørt svar, og han hisset seg opp enda mer. (Score!) Litt meldinger frem og tilbake nå hvor jeg kontret svarene hans. Så nå skal jeg passe meg tilfelle jeg møter han på gaten, han kjente noen karer som skulle ta seg av meg, fikk ikke svar på om det var noe han ikke greide selv. Jeg fortjente å bli voldtatt hore som jeg er og han skulle stå og le av meg den dagen jeg kom krypende til han fordi jeg ikke fikk noen andre og trengte noen til å ta vare på meg. 😂 Må nesten takke han for magetreningen søster og jeg har fått av å le så mye i løpet av kvelden. 3
Ava+, Skrevet 24. november 2019 #20 Skrevet 24. november 2019 14 minutter siden, missy_miss skrev: I like U! 👊 Meen jeg greide ikke å la være... Det endte med at jeg sendte et litt overbærende tørt svar, og han hisset seg opp enda mer. (Score!) Litt meldinger frem og tilbake nå hvor jeg kontret svarene hans. Så nå skal jeg passe meg tilfelle jeg møter han på gaten, han kjente noen karer som skulle ta seg av meg, fikk ikke svar på om det var noe han ikke greide selv. Jeg fortjente å bli voldtatt hore som jeg er og han skulle stå og le av meg den dagen jeg kom krypende til han fordi jeg ikke fikk noen andre og trengte noen til å ta vare på meg. 😂 Må nesten takke han for magetreningen søster og jeg har fått av å le så mye i løpet av kvelden. Blir helt sjokkert hvor frekk og ekle noen mannfolk ute den store datingverden kan være😲 Han der hadde jeg holdt meg langt unna! Du kommer garantert til å finne en med samme humor! Jeg har nøyaktig samme humor som deg, og har aldri fått klager fra menn. Tvert i mot! Her er det Monty Python og QI for alle penga 👌 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå