AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #61 Del Skrevet 25. november 2019 Skru av Internett, og inndra nettbrett, data, telefon. Sett opp en liste på hva som skal gjøres for å fortjene Internett tid. Unger klarer ikke seg uten tikkitokk og fjertnite, garantert umiddelbare resultater. Anonymkode: 39a61...b58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 26. november 2019 #62 Del Skrevet 26. november 2019 Jeg har en prepubertal 11 åring i hus, og her må klare grenser settes og konsekvenser gjennomføres. Hun er ekstremt distre, og glemmer/mister ting overalt. Da må hun jobbe selv og tjene opp til å kjøpe denne tingen på nytt. Snakker hun frekt til meg over telefon, sier jeg at slik oppførsel ikke er akseptabel og at hun kan ringe meg tilbake når hun kan prate ordentlig. Skal hun på tur pakker hun sekken selv, glemmer hun da noe er det hun selv som får ta konsekvensen av det. Når hun er på treningsturer (som er relativt ofte) får hun alltid tilsendt en liste med ting som skal være med, og jeg spør alltid før hun drar om hun er helt sikker på at hun nå har fått med seg alt. Meningen er jo at barna skal bli selvstendige individer og da må de selv ta noe ansvar, prøve og feile for å så lære av sine feil.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå