waco Skrevet 5. september 2002 #1 Del Skrevet 5. september 2002 Hvis jeg skulle velge drømmedame når jeg har sex, så må det være ei dame utstyrt med klovnenese. Det er ikkeno galt i og ha litt morsom sex, ikke alt trenger å være dønn seriøst, man kan utstyre henne med kaninører og tegne et stort spørsmålstegn med lebestiften hennes på panna hennes. Selvfølgelig må det taes bilde av. W Til å ha i en samleperm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tutta Malena Skrevet 5. september 2002 #2 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg tror faktisk både jeg hadde følt meg som en klovn og sett ut som et stort spørsmålstegn om jeg hadde havnet i seng med deg, wako! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 5. september 2002 #3 Del Skrevet 5. september 2002 ??? Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 5. september 2002 #4 Del Skrevet 5. september 2002 Hoho... klovnenese?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 5. september 2002 På puppene skulle det stått; forsyne seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. september 2002 #6 Del Skrevet 5. september 2002 Nå har jeg drømmemannen, så den fantasien trenger jeg ikke. Men hvis jeg skulle tenkt meg en morsom scene..... så kunne mannen fått beholde kaninørene - ikke sant. Det ville vært ganske søtt. En søt liten dusk på "baken" kunne også gjort seg...... for å få fram hele kaninfølelsen, mener jeg. På brystet ville jeg hatt en pil som pekte ned og ordene.... "den skulle være her et sted, let så skal du finne"....... Men noe fotografering som en "skrytebok" ville jeg ikke hatt bruk for, kaninen ville jo bare vært et leketøy - ikke sant? Men morsomt kunne det nok vært...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 6. september 2002 #7 Del Skrevet 6. september 2002 Ville du ikke fått litt prestasjonsproblemer? Noen problemer med å fokusere kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå