Gå til innhold

Sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finn deg en mann i stedet for en gutt kanskje?

Anonymkode: 52d30...e2f

Ikke alle menn som vil ha heller 😌 Min finner meg ikke attraktiv seksuelt men vil være med meg likevel. Jeg gir avkall på det intime sexen gir. 

Anonymkode: b08ce...e44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kanskje sex to ganger i uken, som oftest er det på hans initiativ. Han blir ikke like gira om det er jeg som tar intinativ desverre..

Vanlig sex som hverken er misjonær eller ridestillig? Hvordan er det dere vanligvis har sex da? Kun bakfra?

Anonymkode: 433a1...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gift i 20 år. Har sex 2-3 ganger per uke. Veldig god sex, jeg kommer hver gang. En «regel» her er : damene først!!

Anonymkode: 9ef7a...4f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har kanskje sex to ganger i uken, som oftest er det på hans initiativ. Han blir ikke like gira om det er jeg som tar intinativ desverre..

Vanlig sex som hverken er misjonær eller ridestillig? Hvordan er det dere vanligvis har sex da? Kun bakfra?

Anonymkode: 433a1...973

Mest at jeg ligger på sida eller på magen. Fikk ri han ikke sist gang ,men før der igjen. Det va deilig og opphissende å se smile hans og se at han nøyt det.. Savne også misjonærstillinga. Kan det være at han ikke kjenne det så mye da? Han har ikke så stor kuk og kanskje jeg er vid? E jo en stor jente da😂 Vil jo se ansiktet til kjæresten min. Tenk å ikke se ansiktet til den du har sex med på godt over 1 år.. 

Anonymkode: b7a1f...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle menn som vil ha heller 😌 Min finner meg ikke attraktiv seksuelt men vil være med meg likevel. Jeg gir avkall på det intime sexen gir. 

Anonymkode: b08ce...e44

Hmm. Hvor gammel er dere? Har ikke lyst å gi opp sex. 

Anonymkode: b7a1f...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært gift i 20 år. Har sex 2-3 ganger per uke. Veldig god sex, jeg kommer hver gang. En «regel» her er : damene først!!

Anonymkode: 9ef7a...4f6

Så bra👍🙂

Anonymkode: b7a1f...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest at jeg ligger på sida eller på magen. Fikk ri han ikke sist gang ,men før der igjen. Det va deilig og opphissende å se smile hans og se at han nøyt det.. Savne også misjonærstillinga. Kan det være at han ikke kjenne det så mye da? Han har ikke så stor kuk og kanskje jeg er vid? E jo en stor jente da😂 Vil jo se ansiktet til kjæresten min. Tenk å ikke se ansiktet til den du har sex med på godt over 1 år.. 

Anonymkode: b7a1f...5db

Ikke rart du sliter med å komme da.. Jeg klarer i hvert fall kun å komme i misjonær eller ridestilling, og det er jo det å se på han at han er nær eller kommer som sender meg over kanten. Høres lite givende ut å nesten aldri se partneren under sex..

Anonymkode: 433a1...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke smakt mus på siden juli, i et normalt kjæresteforhold vil jeg tippe 2-3 ganger annenhver dag...

Hvis stormforelsket ca hele tiden🙈🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart du sliter med å komme da.. Jeg klarer i hvert fall kun å komme i misjonær eller ridestilling, og det er jo det å se på han at han er nær eller kommer som sender meg over kanten. Høres lite givende ut å nesten aldri se partneren under sex..

Anonymkode: 433a1...973

Heldig du som kan komme med vanlig sex. Kom 1 gang med misjonærstillinga med han. Da støta han på klitten å så inn i fitta så va nok derfor 😂 

Anonymkode: b7a1f...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldig du som kan komme med vanlig sex. Kom 1 gang med misjonærstillinga med han. Da støta han på klitten å så inn i fitta så va nok derfor 😂 

Anonymkode: b7a1f...5db

Jeg kommer ikke vaginalt men fordi jeg gnir meg mot han på en måte som stimulerer klitten hver gang, enten han eller jeg er på topp. Hadde det hele vært helt opp til han hadde jeg aldri komt i mål..😂 

Anonymkode: 433a1...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er nødt til å lære deg å kunne ha sex som ikke varer i to timer. Og sex der han ikke må fingre deg i evigheter. Det der vil ikke fungere i et langvarig forhold, kun når man er nyforelsket. Lykke til 

Anonymkode: 986bb...48f

Treng ikke å ha sex i 2 timer,men prøvde å forklare kordan det har vært tidligere. Takk for svar🙂

Anonymkode: b7a1f...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...