Bamseklemmer Skrevet 2. desember 2019 #81 Skrevet 2. desember 2019 På 22.11.2019 den 19.27, AnonymBruker skrev: Nytter ikke å onanere, kommer da riktignok, men får bare enda mer lyst på kuk da!! Gjør regelrett vondt i hufsa å ikke få noe, konstant verk, er det sånn for menn også?!?😔 Ja huff ikke enkelt å ha det sånn nei 😂 Uten tvil har du skrevet dette under "erigert clit tilstand"
Gjest Anonym Bruker Skrevet 2. desember 2019 #82 Skrevet 2. desember 2019 På 22.11.2019 den 19.23, AnonymBruker skrev: Måtte kutte ut siste elsker pga hans vanvittige sjalusidrama pga jeg ikke vil ha et forhold med han.. Og akkurat når har jeg ikke hatt sex på 4 uker, og ingen mann tilgjengelig her for første gang i mitt liv, krise, er helt desperat, hvordan komme seg gjennom helga?!?😔🥺😢 Anonymkode: 78a3b...203 Ingen tilgjengeleg her ?.  Bor du på en øde øye, eller på finnmarksvidda ?.   Eg som trodde at det var enkelt for dei fleste kvinner å få seg kuk.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #83 Skrevet 3. desember 2019 Hvor gammel er TS? Anonymkode: d6e99...581
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #84 Skrevet 3. desember 2019 Du må problemer om du føler seg avhengig av bekreftelsen hele tiden Anonymkode: bd51d...8db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå