Gå til innhold

Null tilgang til kuk?!?😮😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte kutte ut siste elsker pga hans vanvittige sjalusidrama pga jeg ikke vil ha et forhold med han..

Og akkurat når har jeg ikke hatt sex på 4 uker, og ingen mann tilgjengelig her for første gang i mitt liv, krise, er helt desperat, hvordan komme seg gjennom helga?!?😔🥺😢

Anonymkode: 78a3b...203

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt for alle kvinner: Tinder. 

Værsegod. Kos deg.

Anonymkode: ffe35...d45

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Måtte kutte ut siste elsker pga hans vanvittige sjalusidrama pga jeg ikke vil ha et forhold med han..

Og akkurat når har jeg ikke hatt sex på 4 uker, og ingen mann tilgjengelig her for første gang i mitt liv, krise, er helt desperat, hvordan komme seg gjennom helga?!?😔🥺😢

Anonymkode: 78a3b...203

Onanere er jo en liten fattig trøst men bedre enn ingenting

Eller du må skaffe deg kuk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Måtte kutte ut siste elsker pga hans vanvittige sjalusidrama pga jeg ikke vil ha et forhold med han..

Og akkurat når har jeg ikke hatt sex på 4 uker, og ingen mann tilgjengelig her for første gang i mitt liv, krise, er helt desperat, hvordan komme seg gjennom helga?!?😔🥺😢

Anonymkode: 78a3b...203

Stakkars, får håpe du overlever helga da..:bond:

Anonymkode: a908a...745

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Master1 said:

Onanere er jo en liten fattig trøst men bedre enn ingenting

Eller du må skaffe deg kuk

Nytter ikke å onanere, kommer da riktignok, men får bare enda mer lyst på kuk da!!

Gjør regelrett vondt i hufsa å ikke få noe, konstant verk, er det sånn for menn også?!?😔

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Stakkars, får håpe du overlever helga da..:bond:

Anonymkode: a908a...745

Takk!!🥺

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nytter ikke å onanere, kommer da riktignok, men får bare enda mer lyst på kuk da!!

Gjør regelrett vondt i hufsa å ikke få noe, konstant verk, er det sånn for menn også?!?😔

Anonymkode: 78a3b...203

Ja det er slik nå sprenger i ballene og kuken er knallhard

Endret av Master1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg er en dildo og egne fingre 10x bedre enn en mann, da slipper mann også ikke minst mannen som enda er i senga etter seansen er ferdig, da er det bare å vaske dildoen og legge den tilbake i skuffen :)

Men trenger du virkelig en mann for å bli tilfredsstillt, så er tinder der med mange menn som kunner ute etter å ha det gøy.

Anonymkode: 421a0...d7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig litt misunnelig på deg. Jeg har ikke hatt sex på to måneder og det plager meg virkelig at jeg ikke savner det mer enn jeg gjør ☹️

Anonymkode: f3b17...919

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Master1 said:

Ja det er slik sprenger i ballene og kuken er knallhard

Ok,så begge kjønn lider altså, av mangel..😢🙄

Anonymkode: 78a3b...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, vi har alle våre problemer. Har hatt sex to ganger på 7 år; tre år siden sist, men du verden så god jeg har blitt på å runke.....😂

Anonymkode: c04a9...e77

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok,så begge kjønn lider altså, av mangel..😢🙄

Anonymkode: 78a3b...203

til tider gjør en vel det...

så da må en vel ha vill og hemningsløs sex med seg selv

skratter og ler....

Endret av Master1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk!!🥺

Anonymkode: 78a3b...203

Har en penis på 26 cm, som ingen vil ha sex med pga de rett og slett blir redd av bare synet på den, så skjønner hva du mener.😥 Men godt å vite at vi er flere..

Anonymkode: a908a...745

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har en penis på 26 cm, som ingen vil ha sex med pga de rett og slett blir redd av bare synet på den, så skjønner hva du mener.😥 Men godt å vite at vi er flere..

Anonymkode: a908a...745

😲😮

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gift mann tilgjengelig som har prøvd å fått sex med meg i ett år nå, sinnsykt deilig kropp, men SÅ langt ned skal jeg ikke falle..i desperasjon nå..😬😬😬

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måtte kutte ut siste elsker pga hans vanvittige sjalusidrama pga jeg ikke vil ha et forhold med han..

Og akkurat når har jeg ikke hatt sex på 4 uker, og ingen mann tilgjengelig her for første gang i mitt liv, krise, er helt desperat, hvordan komme seg gjennom helga?!?😔🥺😢

Anonymkode: 78a3b...203

Hold ut, det er jo ikke så lenge da. Som singel mann er jeg på 2 måneden, så tålmodighet er en dyd👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, ja, vi har alle våre problemer. Har hatt sex to ganger på 7 år; tre år siden sist, men du verden så god jeg har blitt på å runke.....😂

Anonymkode: c04a9...e77

Ja runking er deilig, men aldri det samme som.......

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OCB said:

Hold ut, det er jo ikke så lenge da. Som singel mann er jeg på 2 måneden, så tålmodighet er en dyd👍

Blir det noe lettere etterhvert?!?🙄🥺

Våkner på morgenen av at det verker og sprenger der nede, aller verst når det nærmer seg eggløsning, brystvortene er steinharde og kroppen bare VIL HA MANN, sex, kos, nærhet, alt..😢

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir det noe lettere etterhvert?!?🙄🥺

Våkner på morgenen av at det verker og sprenger der nede, aller verst når det nærmer seg eggløsning, brystvortene er steinharde og kroppen bare VIL HA MANN, sex, kos, nærhet, alt..😢

Anonymkode: 78a3b...203

Kunne du smitte partneren min med et lite snev av lysten din, så kanskje det blir noe på meg også?

Anonymkode: c04a9...e77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...