Gå til innhold

Null tilgang til kuk?!?😮😢


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 uker kaller jeg et luksusproblem. Det er nesten ingenting.

Anonymkode: ee7da...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sendte en forespørsel i går til en mann som er 63 år, singel, jeg er 25 år yngre..om han kunne tenke seg å ha et uforpliktende sex forhold?!? Har møtt han på fest engang, da var han veldig keen for å si det mildt, det utgikk tydeligvis når han hørte hvor gammel jeg er, han har barn som er nesten på samme alder.😬

Han lurte på hva jeg forventet av en mann på 63 år, og lurte forøvrig på om jeg var full, siden jeg spurte han om dette,(full på en torsdag)?!?🙄😒

Så ikke så lett å være kvinne heller..

Ts

Anonymkode: 78a3b...203

Alder er nesten bare tall

 

en er så ung som en føler seg ......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Master1 said:

Alder er nesten bare tall

 

en er så ung som en føler seg ......

Enig!

Han sliter kanskje med sitt som 63 åring siden han hentyder til det, hva vet jeg, men du verden så mye deilig sex han gikk glipp av!!👌😍😋

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

4 uker kaller jeg et luksusproblem. Det er nesten ingenting.

Anonymkode: ee7da...a2a

For meg som alltid har hatt tilgjengelige menn og kuk, er dette helt krise bare!!!😥😬

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har en penis på 26 cm, som ingen vil ha sex med pga de rett og slett blir redd av bare synet på den, så skjønner hva du mener.😥 Men godt å vite at vi er flere..

Anonymkode: a908a...745

Får du ikke damer fordi de er redd kuken din altså?!?😲😬

Mener, om den er så lang så trenger du jo ikke å kjøre den helt inn, men kanskje halvveis, det burde jo holde mer enn nok?!

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nytter ikke å onanere, kommer da riktignok, men får bare enda mer lyst på kuk da!!

Gjør regelrett vondt i hufsa å ikke få noe, konstant verk, er det sånn for menn også?!?😔

Anonymkode: 78a3b...203

Dette er jug.

Som alle andre avhengigheter går det over etter noen dager (max 1-2 uker).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, T-Rex said:

Dette er jug.

Som alle andre avhengigheter går det over etter noen dager (max 1-2 uker).

Sex behov er ikke likt andre avhengigheter eller noe man kan avruses fra!

Dessuten er du mann, vi kvinner kan få et ganske ekstremt sex behov, spesielt rundt eggløsningen, og det vet du null om, siden du er mann!

Ts..

Anonymkode: 78a3b...203

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Sex behov er ikke likt andre avhengigheter eller noe man kan avruses fra!

Dessuten er du mann, vi kvinner kan få et ganske ekstremt sex behov, spesielt rundt eggløsningen, og det vet du null om, siden du er mann!

Ts..

Anonymkode: 78a3b...203

Jeg leser at du skriver det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, T-Rex said:

Dette er jug.

Som alle andre avhengigheter går det over etter noen dager (max 1-2 uker).

Dessuten vet du ikke hvordan MIN kropp kjennes ut, uten sex med menn og å få kuk inni seg når det er nødvendig!

Anonymkode: 78a3b...203

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, T-Rex said:

Jeg leser at du skriver det.

Men, du forstår ingenting!

Anonymkode: 78a3b...203

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud du er heldig som har en partner, nå, men vil hun ikke ha sex?!😔😒

Anonymkode: 78a3b...203

Nope

Anonymkode: c04a9...e77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke, har ikke alle kvinner det sånn når det ikke blir noe sex?!

Ts

Anonymkode: 78a3b...203

Eh, nei, vi klarer stort sett å tenke på andre ting også.... Jeg er mer opptatt av at barna har rene klær til skolen, gymtøy, mat i huset, at jeg skal trene osv, enn at jeg har en kuk oppi fitta..... 

Anonymkode: e7648...9de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten vet du ikke hvordan MIN kropp kjennes ut, uten sex med menn og å få kuk inni seg når det er nødvendig!

Anonymkode: 78a3b...203

Hva er forskjellen på en kuk og agurk inni deg? Tror du trenger litt mer å tenke på hvis dette styrer livet ditt.... 

Anonymkode: e7648...9de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh, nei, vi klarer stort sett å tenke på andre ting også.... Jeg er mer opptatt av at barna har rene klær til skolen, gymtøy, mat i huset, at jeg skal trene osv, enn at jeg har en kuk oppi fitta..... 

Anonymkode: e7648...9de

Jeg trener, går på jobb, sørger for rene klær for mitt barn, er forøvrig 100% alene om alt..

Men kuk i fitta, som du sier, det MÅ jeg faktisk bare ha, når jeg trenger det, ofte, for å ha det godt, som alenemor!!

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er forskjellen på en kuk og agurk inni deg? Tror du trenger litt mer å tenke på hvis dette styrer livet ditt.... 

Anonymkode: e7648...9de

Vel, det er en vanvittig stor forskjell, mellom å ha en agurk inni meg, og en levende mann, jeg kan nyte å ha sex med!!!!

Anonymkode: 78a3b...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte kutte ut siste elsker pga hans vanvittige sjalusidrama pga jeg ikke vil ha et forhold med han..

Og akkurat når har jeg ikke hatt sex på 4 uker, og ingen mann tilgjengelig her for første gang i mitt liv, krise, er helt desperat, hvordan komme seg gjennom helga?!?😔🥺😢

Anonymkode: 78a3b...203

Ja stakkars deg.
Alle verdens kjønnslemlestede kvinner synes nok veldig synd på deg som har så vondt i hufsaglufsa di.

Anonymkode: 6efd7...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er en vanvittig stor forskjell, mellom å ha en agurk inni meg, og en levende mann, jeg kan nyte å ha sex med!!!!

Anonymkode: 78a3b...203

Skjønner det. 

Når du er flink med barna dine og har fokuset ditt der, er det forståelig at du har behov for utløp på noe annet.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja stakkars deg.
Alle verdens kjønnslemlestede kvinner synes nok veldig synd på deg som har så vondt i hufsaglufsa di.

Anonymkode: 6efd7...509

Hvordan har DU det med deg selv, egentlig?! Siden du skriver denne kommentaren her?!

Anonymkode: 78a3b...203

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har DU det med deg selv, egentlig?! Siden du skriver denne kommentaren her?!

Anonymkode: 78a3b...203

Helt utmerket. Jeg er ikke verken kjønnslemlestet eller plaget med vondt i glufsa.

Anonymkode: 6efd7...509

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror en pust i bakken for å vurdere langtidsønsker er på sin plass midt i frustrasjonen TS. Fast tilgang på fast kuk er lettest med en partner. En partner tar tid å finne. Elskere er lettere å finne, men da får en mer eller mindre opphold mellom for det varer ofte kortere - og det kan være svært styrete å ha flere elskere på en gang.

Hva er din ideelle fremdtissituasjon og hva trenger du for å føre en prosess som hjelper deg dit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...