AnonymBruker Skrevet i går, 04:55 #561 Del Skrevet i går, 04:55 Bli kidnappet av en jente-russebuss og må tilfredsstille dem en etter en i dagevis. Helt utrolig med alle de små, søte, rosa, jomfruelige knullehullene, og faste spretne pupper i hytt og vært. Anonymkode: 579b0...23f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:48 #562 Del Skrevet i går, 06:48 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Fantaserer om at jeg blir knulla av et helt fotballag. De står på en lang rekke og tar meg bakfra alle som en. Anonymkode: 0bf4d...a40 Og gugga renner i bøtter og spann nedover låra? Grøsser... Anonymkode: 32928...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet i går, 08:14 #563 Del Skrevet i går, 08:14 Snok1 skrev (23 timer siden): Bernt. Han med ny Avensis og hytte i Ådal. Neppe, for Toyota sluttet å lage Avensis i 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:42 #564 Del Skrevet i går, 08:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og gugga renner i bøtter og spann nedover låra? Grøsser... Anonymkode: 32928...268 Det er en fantasi... Nothing more... Anonymkode: 0bf4d...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet i går, 09:41 #565 Del Skrevet i går, 09:41 -jk- skrev (1 time siden): Neppe, for Toyota sluttet å lage Avensis i 2018 True. Bernt fant en overligger. En gang Avensis…..😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet i går, 13:35 #566 Del Skrevet i går, 13:35 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og gugga renner i bøtter og spann nedover låra? Grøsser... Anonymkode: 32928...268 Det er ingen som spør etter meningen din her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #567 Del Skrevet 22 timer siden Orgie der alle har sex med alle. Uavhengig av kjønn. Bare lå kåtskapen ta kontroll. Anonymkode: ab306...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22 timer siden #568 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Orgie der alle har sex med alle. Uavhengig av kjønn. Bare lå kåtskapen ta kontroll. Anonymkode: ab306...ef4 Enig. Gjerne en varm dag ved et vann. Picnic-kurver med mat og drikke, og orgien bølger fram og tilbake gjennom dagen….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #569 Del Skrevet 14 timer siden Fantaserer om at mannen tilfredsstiller en annen dame, at hun er så kåt på han at det holder på å svartne for henne og at nytelsen hennes er så intens at hun mister helt kontroll. At hun ikke vet jeg kan se dem og at sjalusien min drukner i at jeg liker å se på. Tror jeg kunne fått med mannen min på det, men usikker på om det er noe det er lurt å gjøre i praksis. Anonymkode: 2c340...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #570 Del Skrevet 12 timer siden Gå ned på en annen jente. Anonymkode: aa9a3...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9 timer siden #571 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har alltid vært forelsket i Sissel Kyrkjebø❤️ så nå er det ingen hemmelighet lengre😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #572 Del Skrevet 8 timer siden Å få leke meg med en kjekk kar fra forsvaret i uniform. Militær uniformer pirrer meg. Men aldri fått sjansen. Har fantasert med mange militær menn på nett men det har blitt med det. Kommer aldri lengre for jeg vil ikke ha rent sex treff og da stopper det. Men greit nok. Fantasien lever. Har fantasert om å bli holdt til fange av en soldat i skogen. Fantasert hvordan det hadde vært å hatt en som passasjer når jeg ute å kjører bil. Fantasert hvordan det hadde vært å hatt en på soverommet stående foran seg. Fanasert om en som bare slenger deg oppetter veggen og kysser meg hardt og inderlig og viser hvor mye han vil ha meg. The list goes on and on Alt i militær uniform Takk gud for at det bare er en fantasi ha ha ha. K50+ Anonymkode: 6fd53...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #573 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fantaserer om at mannen tilfredsstiller en annen dame, at hun er så kåt på han at det holder på å svartne for henne og at nytelsen hennes er så intens at hun mister helt kontroll. At hun ikke vet jeg kan se dem og at sjalusien min drukner i at jeg liker å se på. Tror jeg kunne fått med mannen min på det, men usikker på om det er noe det er lurt å gjøre i praksis. Anonymkode: 2c340...78f Ønsker du å trigge sjalusien din? Ønsker du samlivsbrudd? Merkelig fantasi. Anonymkode: 32928...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #574 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ønsker du å trigge sjalusien din? Ønsker du samlivsbrudd? Merkelig fantasi. Anonymkode: 32928...268 Sjalusi kan man jobbe med om man er innstilt på det. Anonymkode: 0bf4d...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #575 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sjalusi kan man jobbe med om man er innstilt på det. Anonymkode: 0bf4d...a40 Ja, men i en slik setting hadde det aldri funket med bearbeiding, her hadde det vert sluttkjørt,- garantert! Anonymkode: 32928...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #576 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, men i en slik setting hadde det aldri funket med bearbeiding, her hadde det vert sluttkjørt,- garantert! Anonymkode: 32928...268 Man kan fantasere om absolutt alt! Virker ikke som folk klarer å skille mellom fantasi og virkelighet... Skjønner godt at mange vegrer seg for å dele fantasier med partneren sin, når jeg leser kommentarer her inne. Anonymkode: 0bf4d...a40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #577 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ønsker du å trigge sjalusien din? Ønsker du samlivsbrudd? Merkelig fantasi. Anonymkode: 32928...268 https://www.nrk.no/trondelag/har-du-fetisj-skam__-_nora_-blir-kat-av-sjalusi-og-rader-kvinner-til-a-ta-plass-i-senga-1.17348016 Anonymkode: 2c340...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #578 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): https://www.nrk.no/trondelag/har-du-fetisj-skam__-_nora_-blir-kat-av-sjalusi-og-rader-kvinner-til-a-ta-plass-i-senga-1.17348016 Anonymkode: 2c340...78f Hver sin smak. Her hadde det verken funka i tanker eller handling. Helt fjernt for meg å ha slike fantasier som innebærer en kvinne til. Æsj. Anonymkode: 32928...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 5 timer siden #579 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hver sin smak. Her hadde det verken funka i tanker eller handling. Helt fjernt for meg å ha slike fantasier som innebærer en kvinne til. Æsj. Anonymkode: 32928...268 Du tok ikke hintet første gang? Det er nettopp det ja - hver sin smak. Så stopper vi der. Vi sier ikke "æsj" til noen andre sin fantasi fordi man ikke liker den selv. Fantasier likner litt på drømmer. Man kan ikke styre dem og du kan ikke bestemme hva som er "riktig" å fantaere om. Det er ingen som lurer på hva du synes og ingen vil se at du prøver å rette på eller shame andre for hva de fantaserer om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå