Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å sitte på kne mellom 2-3 menn og leke med pikkene deres (de må tåle at utstyret er borti de andres). Etter hvert også bli pult mens jeg suger en annen. 

Anonymkode: a8430...372

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 hours ago, AnonymBruker said:

Hard puling. Jeg liker å bli dominert, dratt i håret, dasket. Men det er visst bare latskap om du er kvinne. Fremdeles til gode å møte noen som synes dette er hot.

Anonymkode: 8dd73...55b

Å ville bli dominert og være passiv er jo strengt tatt egoistisk og latskap. Du får finne noen som synes det er greit da

Anonymkode: a9506...75b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Å ville bli dominert og være passiv er jo strengt tatt egoistisk og latskap. Du får finne noen som synes det er greit da

Om du mener dét har du fryktelig lite erfaring med dominant sex. 

Mine subs kan få en vel så heftig treningsøkt som jeg. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

En sommerdag ved et vann eller ved sjøen hvor en gruppe mennesker (6-10) deler vin, øl, lunchkurver og hverandre en lang og soldøsig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rundt 40 nå og er inne i mitt andre lange forhold. 

Drømmer om ei dame som TØR å fortelle hva hun har lyst til eller fantaserer om.

Ei som tør å være åpen, leken og utforskende.

Ei som tør å utforske i trygge rammer med sterk kjærlighet - ikke bare når "risikoen" er lav.

Ei som ikke kommer til meg når alt er prøvd fra før og bare ha komforten og "normaliteten" med meg.

Ei som skjemmer bort meg like mye som jeg skjemmer bort henne.

Anonymkode: 82f56...f14

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to drømmer, og begge vil nok for alltid bli en (våt) drøm:

Ha en eller annen form for sex igjen

Ha sex med min kjekke single svoger.

Anonymkode: 8d93e...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klisjéen der jeg får besøk av håndtverker og det ene leder til det andre. Swingerklubb fantaserer jeg masse om, blir veldig tent av at andre ser på og at jeg kan ha sex med både kvinner og menn.

Anonymkode: 509f4...990

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk opplevd mye av det folk fantaserer om her sammen med min faste sexpartner. Anbefaler alle å snakke om eller hinte litt til partneren, mange menn (og damer), som fantaserer om mye de ikke tør å spørre om. Ikke vær så sikre på å få nei før du har spurt. Hvis det virkelig er noe du har lyst til og ikke bare liker å fantaserer om da. 

Anonymkode: a2fef...6d0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med 2 menn. Men jeg ville aldri gjort med typen + en til, det måtte vært om jeg var singel, og jeg tror ærlig talt oddsen hadde vært veldig liten for at det faktisk hadde skjedd. 

Anonymkode: cecdd...cf3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har to drømmer, og begge vil nok for alltid bli en (våt) drøm:

Ha en eller annen form for sex igjen

Ha sex med min kjekke single svoger.

Anonymkode: 8d93e...a1d

Hvorfor skulle ikke du kunne ha sex igjen? Om du ville kunne du jo bare gått på tinder og valgt ut en av mange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha sex for å bli gravid.... Begynner å tro at det ikke vil skje. 

Anonymkode: 6a4ac...871

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever endelig ut en del av mine sexfantasier, så det meste innen BDSM har jeg fått lekt meg med nå. Helt fantastisk å få være underdanig og liten; det skjedde aldri med ham jeg var gift med (han tente ikke på det). 

I det siste har jeg derimot begynte å fantasere mer "vaniljete" fantasier, og for tiden tenker jeg på hvor deilig det hadde vært å krype inn under sjefens skrivebord og gi ham en ordentlig blow-job. Han er nyskilt, så kunne nok sikkert satt pris på det. På jobb har vi en seksuell ladet tone oss to i mellom, og jeg klarer bare ikke slutte å fantasere om hvor deilig pikk han sannsynligvis har. Kommer aldri til å agere på det, men liker fantasien.

Anonymkode: d74fb...057

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge forholdet varer etter at ungene har blitt store også. Vil jeg tro, det aller meste. Og om vi faller fra hverandre når barna har blitt store, da har jeg begynt å bli for gammel til slikt uansett. Så jeg vil nok aldrig oppleve å ha sex med ei fra asia, afrika eller å bli domminert.

Anonymkode: e89ec...1a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Være passiv er like tilfredsstillende som dominans for noen mennesker, og denne seksuelle preferansen der personen liker begge stillingene er ikke like enkelt å finne. Jeg tror en person alltid er mer passiv eller mer dominerende 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar hjem til en fyr uten at han vet det og dominerer han. Har med leketøy, effekter og har all verdens tid. 

Og helt motsatt en annen gang:)

Anonymkode: ba535...355

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er rundt 40 nå og er inne i mitt andre lange forhold. 

Drømmer om ei dame som TØR å fortelle hva hun har lyst til eller fantaserer om.

Ei som tør å være åpen, leken og utforskende.

Ei som tør å utforske i trygge rammer med sterk kjærlighet - ikke bare når "risikoen" er lav.

Ei som ikke kommer til meg når alt er prøvd fra før og bare ha komforten og "normaliteten" med meg.

Ei som skjemmer bort meg like mye som jeg skjemmer bort henne.

Anonymkode: 82f56...f14

Mmm...skulle gjerne vært sammen med deg!

Anonymkode: 33c7c...61e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...