Gå til innhold

Noen spørsmål rundt analsex..

Carolina

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er enig med deg i det første innlegget ditt her, Vinga. Opplevde også at kun tuppen var inne, men fy ¤§##£ så vondt det gjorde!!!!!! :o Aldri aldri mer. Det lover jeg av hele mitt unge hjerte!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en måte, så blir jeg litt varm rundt hjerterota, nå jeg hører at det er jenter som tør å stå fram og ta avstand fra analsex.

På meg virker det som om en hel del jenter lar seg presse til det, uten evne til å sette ned foten og si NEI. Lar dere dere virkelig presse av gutter som ikke vil skryte til kompiser at de har gjort det? Gutter prater mye om slik, og kartlegger veldig fort i lokalmiljøet hvem som tar i r*va og ikke....

Tror nok at de jenter som nekter, vinner mer respekt på sikt...

Jeg er enig med de andre her, tarmsystemet er ikke til sexbruk... men munn og skjede....ooooja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et litt mere seriøst svar her.

Eg digger analsex, av og til, når eg har lyst.

Første gang var JÆVLIG

Det var ikke med vilje, han bommet og trøkte han inn i min helt uforberedte rompe.... AV AV AV

Andre gang, med en annen kjæreste, brukte vi vaseline og det var ganske godt :sjarmor:

Oppvarmning: Først en, så to, så tre, så fire fingre. Glidemiddel!!! Og sakte bevegelser. Intet hastverk her nei.

Inntrengen: For min del er det best når eg står på alle fire, han står bak meg og eg styrer inntrengningen. De første gangene var det litt vondt de første 5-10 sekundene han var inne i meg, men da stod eg helt i ro, til musklene slappet av og så blev det kjempegodt.

Ut og inn: Her er der like mange varianter som ved vanlig sex, men vær litt forsiktige, særlig de første gangene, grensen mellem ufattelig godt til helt jævlig vondt er ikke stor.

Kondom er forsåvidt ikke nødvendig, men kan være litt praktisk. Det gir en diarre-fornemmelse, hvis han kommer inne i rompa, og så kan dere fortsette med vanlig sex etterpå uten at han trenger å vaske seg først, men bare husker å ta av kondomen.

Etterpå: Et litt bedøvd rompehull, slik at små gasslekkasjer må man regne med. Som sammen med glidemiddel og evt sæd gjør at man ikke høres så veldig delikat ut. Men det går over etter en stund.

Mitt forslag: Prøv litt på egen hånd først, så du vet hvordan du reagerer på ulike ting.

Sist men ikke minst:

Det er ikke alle forundt å ha erogene soner i rompa. Min rompe er så følsom at eg får gåsehud når eg er på do. Dere andre som ikke har det, får finne andre soner og steder å dyrke istedet for å slenge dritt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortsette på 15 cm'eren jeg også :P Målte nettopp min og den var 16 cm! Dvs. at jeg tar f.eks. et målebånd, papir etc. og legger rundt. Jeg har nok litt over middels men tror ikke 15 cm er så gedigent som dere skal ha det til! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo målte den selv til 15 cm. Jeg måtte selvfølgelig måle den etter denne tråden og den var større enn 15 cm i omkrets :o

For de nysgjerrige: Får ikke fingrene til å møtes når jeg tar rundt`n :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...