Ambi Skrevet 5. september 2002 #1 Del Skrevet 5. september 2002 Beklager, dette har ved en feil kommet på trykk en gang til! Og nå får jeg ikke slettet det. Glem det - og se til hovedinnlegget med samme tittel Mvh Ambi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 5. september 2002 #2 Del Skrevet 5. september 2002 Hvorfor har du lagt inn akkurat det samme innlegget på nytt når du har fått svar på det lengre ned her? Bare lurer jeg, altså.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambi Skrevet 5. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2002 Sorry - det var jeg ikke klar over! Da jeg skrev sist fikk jeg fjaksen error-meldinger og det kom ikke på "trykk" med en gang. Hadde derfor spart mitt innlegg til en senere anledning, og bedre tid. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det! Ambi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 5. september 2002 #4 Del Skrevet 5. september 2002 Bare hyggelig :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå