Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom opp i fransk B 2 skriftlig. Jeg går bare på VKI så jeg få visst kun 1 eksamen totalt. Så det blir ikke noe mer på meg. Men om jeg tok feil så skal jeg nok kunne ta det andre med strak arm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, helt grusomme friskrivingsoppgaver! Hva er det de tenker på?

Jeg er redd de ikke tenker i det hele tatt. :roll: Valgte oppgave 2 jeg, dere da?

Skrevet

Oppgave 2 jeg også...vet ikke helt hvordan det gikk, kom på at jeg ikke helt kan å skrive essay :roll: Men det var den eneste oppgaven jeg fikk noen ideer til. Heldigvis leenge til vi får den igjen :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kom opp i skriftlig matte den gangen. Gikk rett vest.

Skrevet

Jeg valgte oppgave 4, skrive kåseri.

Oppgaven om å gjøre rede for hovedsyn osv. skjønner jeg ikke hvorfor kom på friskrivingsdagen, trodde dette hørte til fagskriving, jeg.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg skrev om økonomisk globalisering jeg :P Eneste oppgaven jeg følte at jeg kunne svare litt på.. Det var vel oppgave 4 på friskrivingsgreia..

Ble trukket opp i Reiselivskunnskap :) Kunne ikke blitt mer fornøyd, sitter på forberedelse nå.. Skal lage presentasjon om et middelhavsland.. Jeg har valgt Spania.. veeeeldig oppbrukt :D

Skrevet
Jeg skrev om økonomisk globalisering jeg Eneste oppgaven jeg følte at jeg kunne svare litt på.. Det var vel oppgave 4 på friskrivingsgreia..

ohh..den tok jeg og...

8) :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, så var det engelsk eksamen imorgen da... jippi... :roll:

Lykke til dere som forsatt har eksamener igjen!

Skrevet

Jeg hadde engelsk eksamen i dag.. synes det gikk greit, var dårlig tid som vanlig. To middels store oppgave og en stil tar litt tid :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hadde også engelsk eksamen, men fikk bare 2 stiloppgaver. Syntes den første gikk skeis, mens den andre gikk ok. Sommerferie nå! 8)

Skrevet

Hadde rettslære...var mye enklere enn heldagsprøvene våre på skolen..så jeg tror faktisk det gikk overraskende bra... :-) Printet ut en kopi..en fikk læreren min til å "ta en titt"..hun er VELDIG streng..og mente det så veldig veldig bra ut... da ble jeg så glad...

Ble rett ut...o utepils ! hahaha....

er så lettet...gruer meg til å få tilbake norsken! Men same shit nå..nå er jeg FERDIIIG(muntlig igjen)..

Er litt syk ikveld...så er hjemme..med noen venner..

men imorra k veld..da skal det ta av..ja...party party..! :-)

Skrevet

har muntlig opptrekk på mandag og fredag.. er utrolig nervøs, håper virkelig ikke jeg kommer opp. har gode karakter i fagene fra før, så må da bare forsvare dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...