Dagensdiva Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 Gulp.. Går jo VK2,har altså bokmål + nynorsk eksamen, ble i tillegg trukket ut i et fag, rettslære! Jippi! Får forb. delen på torsdag...gruer meg..her er det snakk om å forsvare en god karakter! Noen andre som kom opp i andre ting? *Lykke til*
Gjest Tristessa Skrevet 27. mai 2005 #2 Skrevet 27. mai 2005 Rettslære er grei skuring i muntlig det... Fikk 6'er i det selv da jeg kom opp i fjor, enda jeg lirte av meg ting som ville stått til stryk nå. Går sikkert fint, vet ikke om det bare er meg som har fått et annet syn på faget etter å ha gått over til "den andre siden" eller om faget er veldig enkelt i seg selv.
Dagensdiva Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2005 Nå er det skriftlig eksamen og ikke muntlig i første omgang. Kom opp i rettslære ifjor faktisk, fikk 6. Får nok også 6 i standpunkt.. Går på en ganske "flink" skole..hvor gjennomsnittseleven er flinkere enn gjennomsnittseleven landsbasis..(ja..det er bevist).. ..så har fått et inntrykk av at eksamen er lettere enn heldagser og andre prøver, oppgaver o.l vi har fått på skolen tidligere. Håper jo det går greit....MEN....
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Kom opp i engelsk skriftlig, jeg. Kjempefornøyd! (er sikret å slippe muntlig nå, vettu. )
Gjest Tristessa Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 Jupp, jeg har også gått på en "over-gjennomsnittet"-skole, så eksamen var alltid grei skuring i forhold til hva vi var vant med. Går sikkert fint. Lykke til alle sammen som skal opp i ulike eksamener da!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #6 Skrevet 27. mai 2005 Jeg kom ikke opp i skriftlig, men har en obligatorisk muntlig eksamen i mediefag, samt muligens en annen muntlig eksamen... Får bare håpe at jeg ikke kommer opp i muntlig...
Dagensdiva Skrevet 28. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2005 ohh..heldig..ville opp i engelsk jeg også..for å slippe muntlig..hater ANALYSER OG ALT av engelsk litteratur(gammel). Nå skal jeg på jobbbbbb..grrrr... Ha en fin dag!
Milly:) Skrevet 28. mai 2005 #8 Skrevet 28. mai 2005 Jeg kom ikke opp i skriftlig :D Har også obligatorisk muntlig medieeksamen + to norsk (fagdag + friskriving), og håååper å slippe muntlig trekkfag... *krysse fingrene* Lykke til på rettslæreeksamen, Dagensdiva! Går sikkert fint
Gjest Sukkerert Skrevet 28. mai 2005 #9 Skrevet 28. mai 2005 Jupp' date=' jeg har også gått på en "over-gjennomsnittet"-skole, så eksamen var alltid grei skuring i forhold til hva vi var vant med. Går sikkert fint. Lykke til alle sammen som skal opp i ulike eksamener da![/quote']
-Fisken- Skrevet 28. mai 2005 #10 Skrevet 28. mai 2005 Kunne komme opp i matte og engelsk skriftlig i går, men neida :-( DA hadde jeg hatt fri mandag-onsdag, eksamen på torsdag. På mandag kan jeg komme opp i alle musikkfag skriftlig. Kommer jeg opp i noen av de, da sliter jeg :-( Muntlig er evnt om to uker.
Dagensdiva Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2005 Dææææven..da var det nynorsk!!! Noe jeg ikke mestrer..ææææææææ !
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #13 Skrevet 31. mai 2005 ~Ta livet , før det tar deg~ Vidunderlig, dagensdiva! Oppdat: Jo, og lykke til alle sammen selvsagt. Dette går fint
Dagensdiva Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2005 Sitat: ~Ta livet , før det tar deg~ Vidunderlig, dagensdiva! haha... :oops: har faktisk funnet på det helt helt selv...så er litt stolt!!!
Milly:) Skrevet 31. mai 2005 #15 Skrevet 31. mai 2005 Dææææven..da var det nynorsk!!! Noe jeg ikke mestrer..ææææææææ ! Sidemål i morgen for meg også (men det er bokmål da)... Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #16 Skrevet 31. mai 2005 haha... :oops: har faktisk funnet på det helt helt selv...så er litt stolt!!! Slutt! :o Vel, da er det Westerdahls i morgen da :-) Du knuser i det minste nivået der Neida, WDh's er flinke de. Men det er da sannelig du også!
Gjest Norsk Skrevet 1. juni 2005 #17 Skrevet 1. juni 2005 så flink du er dagensdiva og så sjarmerende søt. synes det var bra tenkt med det sitatet
Tusseline Skrevet 1. juni 2005 #18 Skrevet 1. juni 2005 Oppgavene på eksamen i dag var jo helt bak mål! :evil: Jeg kom forresten opp i biologi trekkfag. Lykke til alle sammen!
Milly:) Skrevet 1. juni 2005 #19 Skrevet 1. juni 2005 Oppgavene på eksamen i dag var jo helt bak mål! :evil: Jeg kom forresten opp i biologi trekkfag. Lykke til alle sammen! Enig, helt grusomme friskrivingsoppgaver! Hva er det de tenker på?
Dagensdiva Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #20 Skrevet 1. juni 2005 oiii...tuseeenntakkkkk Norsk :oops: hehehee.. *Uhm* Ja, helt enig! Oppgavene var mer fagskriving!. Nå fikk vi jo sjanger også..buububu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå