Gå til innhold

Vet du hvor og hvordan du skal være julaften i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I år skal far ha barnet på julaften å da pleier jeg også bli innvitert men har på følesen at det ikke skjer i år. Feirer med besteforeldre,søsken og foreldre mine om far ikke innviterer meg,men blir rart å feire første jul uten sønnen vår når jeg i 8 år alltid har feiret jul med han. Så er enda usikkert om jeg skal feire med barnefaren og sønnen vår,eller om jeg skal feire med min familie.

Anonymkode: c4e70...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bytter hvert år på hvilken familieside vi feirer med. I år er det min side og da blir hos min søster etter foreldrene mine har gitt stafettpinnen videre. Hos mannens side har foreldrene flyttet til liten leilighet så av praktiske årsaker blir det fremover enten hos svigerinne eller oss når det er jul på hans side.

Vi har begge lite familie så kunne godt feiret med alle sammen men det er 100 mil imellom og det går ikke.

Ts, dersom dere snakker ikke med hverandre hele året, hvorfor har du egentlig lyst å feire med dem? Hadde feiret hjemme og invitert dit. De som ikke bestemmer seg innen fristen kommer ikke.

Anonymkode: b81b3...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...