Gå til innhold

Aldri følt det slik angående kjærlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men føler rett og slett for å snakke ut da jeg ikke kan snakke med familien min om dette. 

Har vært sammen med denne fantastiske dama siden vgs og vi er til og med gift. Nå har hun bestemt seg for at hun vil skilles for å finne seg selv og se hva livet har å by på. Jeg har aldri vært noen hindring for henne på dette planet, men begynner å mistenke at det er en annen mann i bildet. Vi har alltid hatt det bra hjemme hvor vi har et stort fint hus, flotte turer, bra sex og alt har generelt sett alltid vært bra. Jeg føler selv at jeg har takla det å få hjertet knust ekstremt dårlig. Har alltid hatt veldig god økonomi, men ting endret seg da hun gav meg denne beskjeden. Jeg begynte å spille på nett, tapte store summer og har nå ikke veldig mye mer å rutte med. Har til tider vurdert om jeg i det hele tatt orker livet. 😕 Jeg vil bare komme meg videre.... men det er ikke enkelt. 

Anonymkode: 1ed1c...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du en nær venn å snakke med om dette?

Ellers bør du få til ein samtale med din fastlege... jeg vet hva du gjennomgår❤️
 

Mann

Anonymkode: 67284...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 8.55, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men føler rett og slett for å snakke ut da jeg ikke kan snakke med familien min om dette. 

Har vært sammen med denne fantastiske dama siden vgs og vi er til og med gift. Nå har hun bestemt seg for at hun vil skilles for å finne seg selv og se hva livet har å by på. Jeg har aldri vært noen hindring for henne på dette planet, men begynner å mistenke at det er en annen mann i bildet. Vi har alltid hatt det bra hjemme hvor vi har et stort fint hus, flotte turer, bra sex og alt har generelt sett alltid vært bra. Jeg føler selv at jeg har takla det å få hjertet knust ekstremt dårlig. Har alltid hatt veldig god økonomi, men ting endret seg da hun gav meg denne beskjeden. Jeg begynte å spille på nett, tapte store summer og har nå ikke veldig mye mer å rutte med. Har til tider vurdert om jeg i det hele tatt orker livet. 😕 Jeg vil bare komme meg videre.... men det er ikke enkelt. 

Anonymkode: 1ed1c...ca8

Ta ansvar for livet ditt! Du kan ikke bare spille bort alle pengene dine bare fordi noen ikke vil være kjæresten din lenger. Du virker bare svært umoden og tafatt, unnskyld, men jeg skjønner hvorfor hun vil skilles. Ingen av mine ekser sitter å råtner og ødelegger livene sine bare fordi de ikke er sammen med meg lenger, de går videre som alle andre. Og hva har huskjøp og turer med saken å gjøre? Tror du det har en dritt å si om et forhold er bra eller ikke? Og at dere hadde et bra sexliv, WOW, kanskje ikke hun syntes det da mtp at hun vil skilles. Fordi alle her på kg mener de hadde så god sex med partner/date. Men den andre synes ikke det når den ikke vil mer. Jeg som kvinne har aldri ønsket meg vekk fra en mann jeg virkelig liker og ånder for, som jeg liker å  ha sex med, da blir jeg og vil ha og ha. 

Anonymkode: 2eab8...97d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en grunn til at hun har valgt å gå...spør henne rett ut hvorfor hun har mistet følelser for deg. Avhengigheten som nå har vist seg er ikke til din fordel og den må du ta tak i... (hun i hvert fall glad hun er kvitt deg om den får utvikle seg.)

Anonymkode: 17e80...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...