Gå til innhold

Burde vi få felles garderober?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, altflyter skrev:

En av grunnene til at man har atskilte garderober og toaletter er fordi man i en så sårbar posisjon er ekstra utsatt for overgrep og uønskede tilnærmelser. Jeg syntes det er bra vi fortsatt har kjønnsdelte garderober. 

Jaha? Kan ikke huske å ha lest om en eneste voldtekt begått i en garderobe jeg da. Skulle vel tro at folk som har slike tilbøyligheter heller foretrekker et bortgjemt sted hvor ingen andre kan se det og bryte inn enn en offentlig garderobe med masse andre folk rundt?

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

erigerte peniser, 

Anonymkode: 6753f...cf2

Ereksjon er da helt naturlig.

Anonymkode: 7148e...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Rainstorm skrev:

Vi burde særlig ikke få fellesgarderober når du har postet dette på "Seksualitet"-forumet. 

Hva er galt med seksualitet?

Anonymkode: 7148e...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei takk. Jeg synes det er ubehagelig nok med damer som stirrer i svømmebassenget om ikke de skal få stå og sikle mens de glor på penisen min i garderoben. 

Anonymkode: fac34...aa8

You wish. 

Anonymkode: b9030...834

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt fellesgarderober/familiegarderober men med skiftebåser og valgfri felles eller separate dusjer. Genialt når vi har med barna i svømmehallen og de er for store til å bli med i kjønnsdelt men for små til å slippes avgårde på egenhånd. Og det er fint med to par hender på de minste slik at begge får skiftet. 

Er mer bekymret for at 7åringen skal få ubehagelige opplevelser i garderoben alene enn at noen skal glo på meg. 
 

Fellesgarderobene brukes flittig i svømmehallen jeg er i, men har egentlig kun møtt familier der. 

Anonymkode: 74175...72a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor burde vi det?

Anonymkode: 2f479...e1f

Det er bare et godt svar på det: Fordi av og til er man i følge med noen av det motsatte kjønn og da kan det være hyggeligere, mer effektivt, mer praktisk etc. enn å være adskilt. En kjønnsblandet fellesgarderobe må komme i tillegg til kjønnsdelte og ikke i stedet for.

Også må vi bli såpass opplyste og modne at det blir like akseptert og gå i kjønnsblandet som i kjønnsdelt.

(Og heterofile menn må lære å oppføres seg anstendig slik homofile, naturister, Finner, Tyskere, Japanere etc. har gjort i mange hundre år).

Anonymkode: a2750...bc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kjønnsblandet fellesgarderobe må komme i tillegg til kjønnsdelte og ikke i stedet for.

Hvor mange garderober skal man lage egentlig? En til hvert av de 170 forskjellige kjønnene?

Anonymkode: 7148e...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange garderober skal man lage egentlig? En til hvert av de 170 forskjellige kjønnene?

Anonymkode: 7148e...66a

Tre stykker: En til kvinner, en til menn og en felles for alle andre inkludert blandede grupper av han og hunkjønn.

Anonymkode: 92dad...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Alterego666 skrev:

Veldig usikker. 

Jeg liker i utgangspunktet å vise meg fram, men synes kvinner ofte blir i overkant klåfingra. M(52).

Yngre menn er verst...de stirrer mer.  Hvorfor ?

Anonymkode: ae8c5...e51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yngre menn er verst...de stirrer mer.  Hvorfor ?

Anonymkode: ae8c5...e51

Man er vell mer kåt når man er yngre og singel osv?

Anonymkode: f5eaa...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er naturlig, fint og trivelig med felles garderobe og dusj. Som naturist foretrekker jeg det. M48.

Anonymkode: 02db1...168

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2019 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Det er naturlig, fint og trivelig med felles garderobe og dusj. Som naturist foretrekker jeg det. M48.

Anonymkode: 02db1...168

Ja

Anonymkode: f5eaa...90f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/19/2019 at 7:51 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor klarer de det i andre kulturer? Er vi nordmenn annerledes biologisk/genetisk skrudd sammen?

Anonymkode: e2d45...847

Hvilke kulturer tenker du på?

Anonymkode: 16619...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...