Gå til innhold

Burde vi få felles garderober?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hva om man fikk atskilte dusjer men felles garderobe hvor man skifter. Har vært borti det og det funker ofte fint

Anonymkode: f5eaa...90f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. 

Alt for mange klarer ikke skille nakenhet fra sex. Så det vil bare bli kleint :( 
kjipt egentlig, for det hadde løst mange problemer. 

Anonymkode: 81c79...13e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke tenke meg å måtte se masse nakne fremmede menn i dusjen. For ikke å snakke om alle menn uten grenser som skal snakke veldig. Sikkert artig påfunn for nye landsmenn, fri tilgang til hauger av nakne kvinner. Og som kjent, kjøtt som står udekket er det naturlig at villhunder forsyner seg av.

Anonymkode: 04aa7...5c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? Hvorfor har du postet tråden på seksualitetforumet?

Anonymkode: 16619...7fc

Fordi denne anonyme brukeren egentlig er mann, og later som han er kvinne, og samtidig lager perverse innlegg her.

Anonymkode: aafe8...647

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fordi denne anonyme brukeren egentlig er mann, og later som han er kvinne, og samtidig lager perverse innlegg her.

Anonymkode: aafe8...647

Ja, er jo nettopp det jeg tenker.

Anonymkode: 16619...7fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Alt for mange klarer ikke skille nakenhet fra sex. Så det vil bare bli kleint :( 
kjipt egentlig, for det hadde løst mange problemer. 

Anonymkode: 81c79...13e

Hvilke problemer ville det løst, mener du? Ville det ikke i stedet bare skape flere nye? Antasting, erigerte peniser, stirring, runking, uvelkomne henvendelser... listen er lang. Menn kan ikke styre seg rundt nakne kvinner, særlig ikke unge og slanke, smekre kvinner, sånn er det med den saken!

Anonymkode: 6753f...cf2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke problemer ville det løst, mener du? Ville det ikke i stedet bare skape flere nye? Antasting, erigerte peniser, stirring, runking, uvelkomne henvendelser... listen er lang. Menn kan ikke styre seg rundt nakne kvinner, særlig ikke unge og slanke, smekre kvinner, sånn er det med den saken!

Anonymkode: 6753f...cf2

Hvorfor klarer de det i andre kulturer? Er vi nordmenn annerledes biologisk/genetisk skrudd sammen?

Anonymkode: e2d45...847

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Stå og skifte blant menn med ståpikk, som ikke klarer å styre øya sine unna alle kvinnfolka? Nei takk. Det er helt uaktuelt.

Så lenge menn tenner visuelt på kvinner er det uaktuelt med felles garderober for menn og kvinner.

Anonymkode: 6753f...cf2

Tror du at homofile menn har ståpikk og ikke klarer å styre øya i herredsusjen? Tror du at heterofile menn har mindre evne til å styre seg enn homofile? I så tilfelle hvorfor? Hvis heterofile menn virkelig har så liten evne til å styre seg, hvorfor er det da nærmest ikke noe problem på naturistcampingplasser etc.?

Har du noe som helst grunnlag for din antagelse eller er dette noe du bare har surret ut i ditt eget hode? Hvordan og hvorfor?

Anonymkode: 92dad...f13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, OPIgirl said:

Sikkert. Hvorfor kan ikke noen akseptere at det har alltid vert og alltid kommer til å være ulikheter og forskjell på menn og kvinner og slik bør det være. Jeg forstår meg ikke på de som krampaktig forsøker å viske ut alle forskjeller og ulikheter. Snart vet vi ikke hvem som egentlig er menn og hvem som egentlig er kvinner. Er oppgitt 😔

Selv om det er forskjeller så behøver da ikke det bety at man ikke kan være sammen?

Anonymkode: 92dad...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, altflyter said:

En av grunnene til at man har atskilte garderober og toaletter er fordi man i en så sårbar posisjon er ekstra utsatt for overgrep og uønskede tilnærmelser. Jeg syntes det er bra vi fortsatt har kjønnsdelte garderober. 

Er man ikke mer utsatt når man går alene hjem en mørk kveld? 

Anonymkode: 92dad...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om det er forskjeller så behøver da ikke det bety at man ikke kan være sammen?

Anonymkode: 92dad...f13

Nå overdriver du. Man trenger da ikke være sammen overalt og hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor ikke? Har ingen problem med å dusje sammen med det motsatte kjønn. De kan få felles garderobe til de som vil :) 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stå og skifte blant menn med ståpikk, som ikke klarer å styre øya sine unna alle kvinnfolka? Nei takk. Det er helt uaktuelt.

Så lenge menn tenner visuelt på kvinner er det uaktuelt med felles garderober for menn og kvinner.

Anonymkode: 6753f...cf2

Høres ut som du mener at kvinner aldri blir kåte🤣Det er i alle fall ikke sant. Eneste forskjellen er at dere kan se det på menn siden kvinner ikke får ståpikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke problemer ville det løst, mener du? Ville det ikke i stedet bare skape flere nye? Antasting, erigerte peniser, stirring, runking, uvelkomne henvendelser... listen er lang. Menn kan ikke styre seg rundt nakne kvinner, særlig ikke unge og slanke, smekre kvinner, sånn er det med den saken!

Anonymkode: 6753f...cf2

Om vi gjøre det NÅ ja. Fordi, som jeg sa, nakenhet er for knyttet opp mot sex. Derfor sa jeg altså Nei til spørsmålet. 

Problemer det hadde løst: hva gjør foreldre med barn av motsatt kjønn? Når er det ikke ok lengre å ha motsatt kjønn med seg inn i garderoben?
Hvilken garderobe hører transkjønnet inn i? 
De som ikke identifiserer seg som noe kjønn? 

osvosv.. 

Anonymkode: 81c79...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde forandret det seksuelle synet på motsatte kjønn nakent. Men hvis det da hadde vært mulig å ikke bli kåt osv hele tiden osv hadde man ikke gitt det en sjanse 

Anonymkode: f5eaa...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror det hadde forandret det seksuelle synet på motsatte kjønn nakent. Men hvis det da hadde vært mulig å ikke bli kåt osv hele tiden osv hadde man ikke gitt det en sjanse 

Anonymkode: f5eaa...90f

Homofile er da ikke kåte hele tiden selv om de går i herredusjen. Jeg tror heller ikke homofile, naturister eller gynokologer har noe dårligere seksualliv enn andre selv om de ofte ser kjønnet de er tiltrukket av naken (i en ikke-seksuell setting).

Anonymkode: a2750...bc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinner flest skulle nok ønsket felles garderober, men aldri livet om menn ville akseptert det!!

Anonymkode: 4545e...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva syntes dere om det jeg er for det

Anonymkode: f5eaa...90f

Ellers takk, jeg orker ikke å bli beglodd og siklet på av kåte damer så sant jeg ikke får betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor burde vi det?

Anonymkode: 2f479...e1f

Spare penger på å ikke måtte bygge to forskjellige garderober?

Anonymkode: 7148e...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...