Morea Skrevet 6. juni 2005 #21 Del Skrevet 6. juni 2005 Athen. Men vet ikke når. Juli-september en gang. Må samordne alles ferier.. Ikke enkelt. Muligens ta toget fra Tessaloniki til Athen. Reke litt rundt et par dager. En fjelltur på Pelop. hadde vært gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 6. juni 2005 #22 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi reiser tre uker til Provence. Ellers var vi i New York i begynnelsen av mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 6. juni 2005 #23 Del Skrevet 6. juni 2005 Vi reiser til Hellas i 14 dager, drar på søndag :D Gleder meg veldig Ellers skal jeg være i hjembyen min, Stavanger, store deler av sommeren. Mye liv der med Sandvolley, Gladmat festivalen osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optima Skrevet 7. juni 2005 #24 Del Skrevet 7. juni 2005 Til svigermor :-? Er nemleg arbeidsledig og har ikkje råd til noko anna. Men det blr vel i tillegg litt Svenskehandel, barna vil til Amadeusparken, og små turar på fjorden og på hytta. Dessutan er Sommar Norge veldig fint - men først må det bli sommar. Nysnø i fjella i dag :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 7. juni 2005 #25 Del Skrevet 7. juni 2005 Vi skal til Paris og til nordnorge. I august/september skal jeg på konferanse i Brno (Tjekkia) og flyr via London. Har planlagt noen dager i London også. Men det blir jo alene da, siden jeg skal på konferansen alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tur Skrevet 9. juni 2005 #26 Del Skrevet 9. juni 2005 Skal til Malaysia to uker og så en uke på hytta på vestlandet og så besøke familie. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 9. juni 2005 #27 Del Skrevet 9. juni 2005 Skal ei uke til Dubrovnik i Kroatia i september! Ellers skal jeg sikkert til Trondheim og til Oslo ei stund, tenker jeg - hvis det ikke blir så fint vær at jeg heller bare vil være her jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindex Skrevet 9. juni 2005 #28 Del Skrevet 9. juni 2005 Hellas fra øy til øy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimo Skrevet 9. juni 2005 #29 Del Skrevet 9. juni 2005 Mannen min og jeg skal til Malta. Vi reiser på mandag og jeg gleder meg helt vanvittig. Vi har har vært i flere sydligere strøk, men aldri på Malta så det blir utrolig spennende. Vi feirer også to års bryllupsdag i løpet av disse to ukene Nå er det nedtelling til en avslappende og koselig ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 13. juni 2005 #30 Del Skrevet 13. juni 2005 Eg er i Canada nå! Er på besøk hjå vennar; det er heilt topp, men ein smule varmt og fuktig. Mye liv der med Sandvolley, Gladmat festivalen osv Det har eg og lyst til, eg likar meg på sandvolley og gladmat. Har hatt sommarjobb i Stavanger ein del år, så eg pleidde å bli verande i byen nokre timar etter jobb og føla på folkelivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest randaberg24 Skrevet 15. juni 2005 #31 Del Skrevet 15. juni 2005 til ayia napa på kypros for 5 år på rad å drikke meg sanseløs å rote med flest mulig jenter i 2 uker. Kjempe flott ferie hvor jeg kommer 2 ganger mer utkjørt hjem enn før jeg reiste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 15. juni 2005 #32 Del Skrevet 15. juni 2005 Drar 2 uker til Spania! Håper det blir bra:) Ellers blir det kanksje noen dager på Sørlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reiseforbud Skrevet 16. juni 2005 #33 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg må ruge sommeren igjennom :-? så mine ferieplaner som var til Sør Afrika er lagt på is.. det blir vel småturer i bil til familie rundtomkring alt etter form og fasong fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2005 #34 Del Skrevet 16. juni 2005 Vi blir en gjeng på 10 stk som skal dra til Spania, og det skal bli deilig med masse sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juni 2005 #35 Del Skrevet 16. juni 2005 Gøteborg på Eminem konsert i september Blir kanskje en Oslo tur før det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 16. juni 2005 #36 Del Skrevet 16. juni 2005 Lofoten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 19. juni 2005 #37 Del Skrevet 19. juni 2005 Vi skulle egentlig til USA i 3 uker, men på grunn av diverse ting - ble det avlyst. Så nå har vi planer om å reise et par uker til Hellas. Har ikke bestilt noe, men regner med at det blir i slutten av august og at vi drar til Naxos eller Kreta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juni 2005 #38 Del Skrevet 20. juni 2005 Reiser på 1 mnd ferie til Mauritsius om 14 dager Gjett om jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 20. juni 2005 #39 Del Skrevet 20. juni 2005 Vil egentlig på grilldresstur til Kreta, men får nøye meg med roastrip på sørlandet. Håper på sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. juni 2005 #40 Del Skrevet 21. juni 2005 Vi skal en tur på fjellet (Rondane), på hytta langs Østfoldkysten, og til svigerfamiliens sommersted i Vestfold. I august/september blir det en drøy uke i Provence, med base i Antibes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå