Gå til innhold

Hvor drar du på ferie i sommer?

Ottine

Anbefalte innlegg

Kort og godt: Hva slags ferietur blir det i år?

Ikke noe særlig spennende på oss i år... Er gravid ( :) ) og skal på mange kontroller, så vi kommer til å kose oss hjemme. Noen snarturer på hytta blir det nok.

Synes det er koselig med en hjemmeferie også - men hvis været blir dårlig så hadde det jo vært deilig med en tur til litt sydligere strøk... Vi får ta det igjen en annen gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi (jeg, sambo og Mamma) reiser to uker til Provence i Frankrike hvor vi skal besøke familien min (jeg er halvt fransk). Ellers blir det avslapping og oppussing av kjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på en tur til Hellas..ellers skal jeg en uke på sørlandet og en uke til danmark...mye ferie på meg i år! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stavanger, Kristiansand og kanskje Sverige. Ikke så spennende, men veldig trivelig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Berry

Cape Town og Namibia. (Med samboer og et vennepar)

I tillegg er det mulig det blir en hyttetur på Sjusjøen. (Med samboers familie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest summer love

England og Kristiansund for å besøke familie begge plasser.

Og kose meg i Oslo i fellesferien når byen er tom for folk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I år blir det bilferie i Tyskland på meg og sambo.

Første uken til Berlin sammen med ett vennepar og siste uken blir i Bayern sammen men mine foreldre.

Eller - det vel helst en knapp uke i Berlin og en knapp uke med mine foreldre, slik at jeg og sambo kan få noen dager alene også. :-) Da tar vi nok turen innom Praha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@mannen, guttungen og meg selv: Danmark (Legoland, Løveparken etc.), Tyskand og sansynligvis Dyreparken i Kristiansand.

Så er det en ørliten mulighet for at @mannen og jeg drar til England, men det er ikke helt bestemt ennå.

Ja, og så drar vi kanskje til foreldrene mine en liten tur, men det kommer an på om bilen til samboer blir ferdig... :roll:

Blir i alle fall ferie i år! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En uke i Paris med mannen :hjerte:

Og to uker på hytta på Sørlandet. Deilig å drive dank i augustsommeren: bade, sole seg, spise reker, kjøre båt...

Og så skal jeg ha en del fri hjemme i Oslo i sommer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Aloha

Reiser til Italia med sambo i sommer! Sol og bad + Roma. Det blir nok veldig romantisk og avslappende med mye god mat og drikke. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Jeg jobber til den 16. Juli, men etter det drar jeg til Os i Østerdalen og blir der i 2 uker (kjæresten er der), så drar jeg til Gudbrandsdalen en ukes tid. Min far vil gjerne ha meg på besøk en gang på sensommeren og det samme vil min kjæres far også, så vi får se på om det blir tur til trøndelag og harstad også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...