Gå til innhold

Single i 23 år..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner deg ikke så vet jeg ikke hva du gjør galt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper det du gjør galt er å overvurdere deg selv, og undervurdere menn. Slik at du satser altfor høyt, og treffer på menn som ikke ønsker å forplikte seg fordi dem vasser i damer. Jeg skjønner dem godt, fordi dem hanker inn alt dem vil på øverste nivå, og har en alder der lek og gøy betyr mye. Du er bare én av svært mange disse mennene kan velge mellom. 

Prøv å være litt mer realistisk i utvalget, så finner du mange menn på nest øverste hylle som alle er forpliktelseklare fordi dem har ikke et ønske om å ligge rundt. 

Anonymkode: e177b...6fa

Skrevet

Er forresten bare tull å skrive at du har vært singel i 23 år når du er 23 år. Skriv heller 3 år, det høres mer biologisk rettferdig ut. Ingen er i et forhold som 2 åring. 

• Liker 4
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er forresten bare tull å skrive at du har vært singel i 23 år når du er 23 år. Skriv heller 3 år, det høres mer biologisk rettferdig ut. Ingen er i et forhold som 2 åring. 

Har merket meg at det er flere som skriver det samme «åååh! Jeg har vært singel i 19 år!» og så er vedkommende 19 år.

Man er som regel ikke i et seksuelt forhold fra man er baby til førskolealder eller hva TS? 🤭 

Anonymkode: 80ab0...1b2

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har merket meg at det er flere som skriver det samme «åååh! Jeg har vært singel i 19 år!» og så er vedkommende 19 år.

Man er som regel ikke i et seksuelt forhold fra man er baby til førskolealder eller hva TS? 🤭 

Anonymkode: 80ab0...1b2

Ja det høres ut som om at dem forventer å være tvangsgiftet så snart navlestrengen er klipt. 

...Slik samfunnsutviklingen er blitt med mye ensomhet og singelhet, tross tilgjengelighet, så kan det hende at tvangsgifting kanskje er en god løsning for mange. 😆

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja det høres ut som om at dem forventer å være tvangsgiftet så snart navlestrengen er klipt. 

...Slik samfunnsutviklingen er blitt med mye ensomhet og singelhet, tross tilgjengelighet, så kan det hende at tvangsgifting kanskje er en god løsning for mange. 😆

Ville du likt å bli tvangsgiftet selv?

Anonymkode: 9472a...273

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville du likt å bli tvangsgiftet selv?

Anonymkode: 9472a...273

Ha litt humor da. Alt som skrives her inne er ikke raka alvor. 

Skrevet

Du er 23 år og har altså vært singel i 23 år...😂 men blir ikke alle født single da ?  😏

Anonymkode: 6e44c...b29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...