Gå til innhold

Single i 23 år..

Fremhevede innlegg

Skrevet

.. Og er lei! Finner jo ingen mann og skjønner ikke hvorfor. Ser helt normal ut, og har jobb...

What to do? 

Anonymkode: 5a9a5...2d4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er jo leit det. Men her må du komme med litt mere info hvis du ønsker at noen skal kunne klare å bidra med noe nyttig.

Skrevet

Du er nok for kresen. Er ikke mangel på mannfolk der ute, så det skal ikke være noe problem. 

Anonymkode: ca9f7...630

• Liker 2
Skrevet

Prøv nett dating. 

Anonymkode: 9dcb0...ce0

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv nett dating. 

Anonymkode: 9dcb0...ce0

Jeg er sikkert litt negativ her nå 🤭. Men om man har lyst å bli enda mer usikker på seg selv så er nettdating tingen 👍  jeg mistet nærmest helt troen på at det fantes oppegående menn på nettet..  Var ihvertfall langt imellom de. 

Å ha en hobby og treffe likesinnede mennesker med samme interessene har jeg større tro på når man ønsker å finne seg en partner. 

Anonymkode: ed1dd...10a

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

.. Og er lei! Finner jo ingen mann og skjønner ikke hvorfor. Ser helt normal ut, og har jobb...

What to do? 

Forsåvidt vesentlig om du da er 23 år gammel og ikke har hatt forhold før, eller om du er 50 og har vært singel de siste 23 årene.

Litt forskjell.

Anonymkode: 0d587...198

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

What to do? 

Trenger ikke jobb for å få deg en mann. Ålreite damer kan utvilsomt være arbeidsledige, trygdet osv og fortsatt få seg en bra mann. 

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

What to do? 

Det er der ditt problem ligger. Du har ikke annet å gi. Du fremstår som kjedelig. Du tror å se normal ut og ha jobb skaffer enn mann? Feil. Gå inn i deg selv litt. Har du interesser, glimt i øyet, er du morsom å være sammen med, flink til å lytte, gi råd, kommunisere, eller er du bare opptatt av deg og ditt og aldri lytter?

Anonymkode: d9aa0...bad

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Forsåvidt vesentlig om du da er 23 år gammel og ikke har hatt forhold før, eller om du er 50 og har vært singel de siste 23 årene.

Litt forskjell.

Anonymkode: 0d587...198

Tenkte det samme.

Anonymkode: 9472a...273

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er sikkert litt negativ her nå 🤭. Men om man har lyst å bli enda mer usikker på seg selv så er nettdating tingen 👍  jeg mistet nærmest helt troen på at det fantes oppegående menn på nettet..  Var ihvertfall langt imellom de. 

Å ha en hobby og treffe likesinnede mennesker med samme interessene har jeg større tro på når man ønsker å finne seg en partner. 

Anonymkode: ed1dd...10a

med mindre hobbyen er nettdating eller dra ut på byen bruker kanskje ikke hobbier å være typiske sjekke-arenaer akkurat?

• Liker 1
Skrevet

TS her. 

Er 23 år, men sier jo litt når man har vært singel hele tiden og faktisk prøvd å få seg type.. Har brukt nettdating før, men orker ikke flere meldinger av type "pule? ". Lei! Jeg er kanskje ikke verdens mest interessante person, men hvem er nå det? 

Skrevet

Da kan det nok være måten du fremstår. Virker du tilgjengelig og imøtekommende? Flørter du? Virker du sær og storkrevende? Møter du blikket, tar initiativ? Eller virker du avvisende og dømmende? 

Husk at menn også liker å føle seg attraktive. Finner du en du liker kan du ikke sitte å vente på at han skal komme til deg. Det betyr ikke at du alltid må være den som ber ut på date. Men du kan invitere ved å la de komme til deg. At de ser at det er sjans å få ja. 

Så kan det legges til at det er lettere å få seg kjæreste når man fremstår som positiv og vennlig ovenfor medmennesker. 

Anonymkode: d2d58...dec

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Er 23 år, men sier jo litt når man har vært singel hele tiden og faktisk prøvd å få seg type.. Har brukt nettdating før, men orker ikke flere meldinger av type "pule? ". Lei! Jeg er kanskje ikke verdens mest interessante person, men hvem er nå det? 

Det handler ikke om å være "verdens mest interessante person", det handler jo om å treffe noen med noenlunde samme verdier og interesser. Du er ung, bare 23 år, så du kan jo både tenke litt etter hvorfor det er så viktig for deg å ha kjæreste, og hva du har å "tilby" en eventuell kjæreste utover jobb og normalt utseende. Hva ønsker du deg av et kjæresteforhold?

Ellers har AB over her noen gode poenger, du må være litt "frampå" selv. Hvis du er lei av nettdating, kan du kanskje engasjere deg i noen fritidsaktiviteter? Det kan ofte være et godt utgangspunkt å oppsøke miljøer der du kan treffe menn(esker) med samme interesser som deg selv. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her. 

Hva slags meldinger sender du selv da?

Anonymkode: 7e334...536

Gjest Familytree
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Mhhhh tror du det er ikke noen som er interessert i deg? 
 Jeg er sikker på at det er noen som ser på deg som en interessant og vakker person😊

Skrevet

Jeg er en sosial person, typ slår av en prat med fremmede jeg møter i skogen på en søndag, kommer i kontakt med folk på butikken, på fly osv. Og selvsagt byen. Nok menn som vil ha sex og uforpliktende moro, men aldri noen som vil binde seg... 

Ts 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en sosial person, typ slår av en prat med fremmede jeg møter i skogen på en søndag, kommer i kontakt med folk på butikken, på fly osv. Og selvsagt byen. Nok menn som vil ha sex og uforpliktende moro, men aldri noen som vil binde seg... 

Ts 

Absolutt ingen? Eller bare ingen som er like kjekke som de uforpliktende?

Anonymkode: 7e334...536

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...