Gå til innhold

Har du opplevd noe skummelt i skogen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du opplevd noe skummelt mens du gikk tur i skogen? Isåffal hva var det?........

Kan være mens du var alene eller med andre..

 

Jeg kan skrive først: hørte en gang kvister som knakk slik som når noen går på kvister, men såg ingen..

Anonymkode: 3a4c3...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Ikke som jeg kan huske. Vokste opp med skogen som nærmeste nabo.

Det er bra. Føler noen skoger er mer ''creepy'' enn andre. Kommer nok an på hvor.

Anonymkode: 3a4c3...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å skrive at jeg engang hørte en lyd som jeg ikke kan beskrive. Det skremte meg ihvertfall haha

Anonymkode: 3a4c3...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd noe skummelt mens du gikk tur i skogen? Isåffal hva var det?........

Kan være mens du var alene eller med andre..

 

Jeg kan skrive først: hørte en gang kvister som knakk slik som når noen går på kvister, men såg ingen..

Anonymkode: 3a4c3...11c

Sikkert et dyr som tråkket på en kvist, en hjort eller et rådyr, kanskje. 

Nei, jeg har aldri opplevd noe skummelt i skogen. Bortsett fra å møte på elg når jeg har gått tur med hund. Ingen god kombinasjon. 

Anonymkode: 30d1f...b29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert et dyr som tråkket på en kvist, en hjort eller et rådyr, kanskje. 

Nei, jeg har aldri opplevd noe skummelt i skogen. Bortsett fra å møte på elg når jeg har gått tur med hund. Ingen god kombinasjon. 

Anonymkode: 30d1f...b29

Huff, elger er ikke noe å tulle med. Hva gjorde du?

Anonymkode: 3a4c3...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men så et dødt rådyr som var revet i fillebiter en gang. Så da måtte det ha vært en ulv eller bjørn i nærheten. 

Anonymkode: b3f6e...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sint elgku på nakken en gang, tror aldri jeg har løpt så fort i hele mitt liv. Den var heldigvis fornøyd med bare å jage meg vekk.

Anonymkode: c6710...a39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en mann som gikk med hette og holdt blikket mot bakken. Hunden min (som aldri var truende mot noen) stoppet og knurret mens han fulgte ham med blikket til vi ikke kunne se ham noe mer. Ikke så skummelt egentlig, bare litt rart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med det, men skogen er et av de eneste stedene jeg ikke har opplevd noe skummelt, allikevel syntes jeg det skumleste stedet å være er i skogen på natta. 

Anonymkode: e5aca...165

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, elger er ikke noe å tulle med. Hva gjorde du?

Anonymkode: 3a4c3...11c

Gikk sakte bort. Den angrep heldigvis ikke. 

Anonymkode: 30d1f...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Broren min hang seg selv i skogen bak huset vårt. Jeg og pappa fant han etter en times leting. Går ikke i skogen etter det. 

Anonymkode: 05b31...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var når jeg bodde i et annet sted i landet pga en eks. Ble slept av ved hovedveien av en kollega, og skulle da gå resten av veien hjem (30 minutter gåing) i BEKMØRKET på en skogsvei.

Trodde jeg skulle dø de gangene jeg gikk sånn (angst, panikk, hjertet dunket nesten ut av meg, klarte ikke å bevege nakken). Alt ble musestille, totalt sort (tuller ikke, så kun sort) og brukte mobil lyset (ikke light funksjonen for visste ikke det fantes) og hjernen min klikket totalt på de turene. At hjernen kan gå så amok er dritskummelt.

Anonymkode: a4f47...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått meg på elg noen ganger, men de har heldigvis vært mer redd enn meg og pigget av gårde. Ellers er skogen det fredeligste stedet jeg kan tenke meg.

Anonymkode: 5ebd3...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hør på Skrekkpoden,  Skogvokteren , mens du går i skogen 

Endret av BiancaWhite
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Broren min hang seg selv i skogen bak huset vårt. Jeg og pappa fant han etter en times leting. Går ikke i skogen etter det. 

Anonymkode: 05b31...f88

I'm so sorry😥💔

Anonymkode: 2a1dd...ad8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått elg etter meg. Det er nesten så jeg heller vil ha en morder i hælene. De kan i det minste bli straffet om de tar livet av deg. 

Anonymkode: 1530b...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang da jeg og en venninne gikk tur med hunder opplevde vi noe skummelt i skogen.

Vi var vel rundt 12 år, vi to jentene. En voksen mann med bart som stoppet oss på en skogsvei og spurte om veien. Vi pekte mot den andre skogsveien han skulle ta, den lå rett på andre siden av et skogholt. Men det var ikke godt nok, kunne vi ikke følge han dit? lurte han på. Da måtte vi gå gjennom et tettere skogholt, vekk fra turveien vi sto på. Vi jentene ble litt forvirret, det var jo så kort dit, så hvorfor klarte han ikke gå dit selv? Men vi respekterte jo voksne, så vi sa ja, vi kunne følge han.

Halvveis inn i skogholtet, ute av syne for andre turgåere, stoppet han plutselig og skulle si noe. Husker ikke hva, men han ville at vi skulle stoppe og se på han mens han prater. Og uten å fortrekke en mine, skyver han tommelen inn i den åpne buksesmekken sin, og vipper ut penisen av buksa! Hele tiden mens han prater i vei om noe helt annet.

Vi kastet skremte blikk på hverandre og tok hundene våre og bare løp tilbake til turveien vi kom fra, for der var det mye folk. Vi kom oss unna, og han fulgte ikke etter oss. Han stakk nok av, og var redd for at vi sladret til andre voksne.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...