AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #21 Skrevet 18. november 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: 5-7 kg vil jeg ned. Anonymkode: a611f...21d Det er det ingen menn som legger merke til. Problemet ligger ikke der. Hadde vært en annen sak om du skulle ned 20 kg. Anonymkode: b98b0...da9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #22 Skrevet 18. november 2019 Jo, 5-7 kg vises veldig godt og legges merke til. Hvis ikke du hadde bmi på 44 fra før da. Anonymkode: 21b3d...7bb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #23 Skrevet 18. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, 5-7 kg vises veldig godt og legges merke til. Hvis ikke du hadde bmi på 44 fra før da. Anonymkode: 21b3d...7bb Jeg merker disse kiloene veldig godt selv. Anonymkode: a611f...21d
Snabeltann Skrevet 18. november 2019 #24 Skrevet 18. november 2019 Hva om du ikke tenker så hardt på at du skal finne en potensiell kjæreste, fyr, date? Men går inn for å bli kjent med nye folk? At du f. Eks går ut tidlig, spør om å få sette deg sammen med noen, presentere deg, og bare prater og er hyggelig og interessert i å bli kjent? Ofte da, når folk ser du slapper av og hygger deg, kan de ta motet til seg og det kan bli noe mer. Lite skjer dersom man bare holder seg i bakgrunnen, gjemt bak den litt mer frampå venninna. Jeg ville prøvd å dra ut noen ganger uten henne, alene, gjerne tidlig på kvelden sitte i baren, snakke med de som jobber der og med folk som etter ert kommer. Jeg tror du bare trenger litt lavere skuldre, litt mer troa på deg selv, unngå presset om å "få seg noe", og en litt mer åpen innstilling til å bli kjent med noen. Hvem vet, kanskje den litt stille, merkelige fyren som sitter ved baren er kjempehyggelig, eller viser seg å ha kjempehyggelig venner? Snakk med andre damer i dokø, bli kjent, slik at du senere kan slå deg ned ved deres bord, bli kjent med deres venner... Fremstår du som hyggelig, er andre hyggelig med deg, og kjærligheten kan dukke opp når du minst venter det. Lykke til, og jeg er sikker på du ser kjempefin ut! 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #25 Skrevet 18. november 2019 Jeg var (i det minste middels) attraktiv da jeg drev og gikk på byen som singel. Syns norske menn er litt sjenerte så jeg tok ansvar selv om jeg ville ha sex eller nye bekjentskaper. Fant på litt sprell. Kunne spørre de om å danse, eller spørre de absurde spørsmål og da vi fikk øyekontakt så de at jeg var sprudlende og morsom, så de ville vite mer. Jeg har hatt med meg venninner som "aldri" blir flørtet med, felles for de er at de sitter med armene i fanget og ser seg rundt som om noen skal ta de, ofte med kjedelige klær de kunne brukt på skolen neste dag. Hadde også et par venninner som ikke var billedskjønne, men de var alltid på bena, skålte med folk, lo seg skvett ihjel og var interessert i folk rundt seg. De fikk seg bein nesten like ofte som meg. Anonymkode: c6fec...cfd 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #26 Skrevet 18. november 2019 1 minutt siden, Snabeltann skrev: Hva om du ikke tenker så hardt på at du skal finne en potensiell kjæreste, fyr, date? Men går inn for å bli kjent med nye folk? At du f. Eks går ut tidlig, spør om å få sette deg sammen med noen, presentere deg, og bare prater og er hyggelig og interessert i å bli kjent? Ofte da, når folk ser du slapper av og hygger deg, kan de ta motet til seg og det kan bli noe mer. Lite skjer dersom man bare holder seg i bakgrunnen, gjemt bak den litt mer frampå venninna. Jeg ville prøvd å dra ut noen ganger uten henne, alene, gjerne tidlig på kvelden sitte i baren, snakke med de som jobber der og med folk som etter ert kommer. Jeg tror du bare trenger litt lavere skuldre, litt mer troa på deg selv, unngå presset om å "få seg noe", og en litt mer åpen innstilling til å bli kjent med noen. Hvem vet, kanskje den litt stille, merkelige fyren som sitter ved baren er kjempehyggelig, eller viser seg å ha kjempehyggelig venner? Snakk med andre damer i dokø, bli kjent, slik at du senere kan slå deg ned ved deres bord, bli kjent med deres venner... Fremstår du som hyggelig, er andre hyggelig med deg, og kjærligheten kan dukke opp når du minst venter det. Lykke til, og jeg er sikker på du ser kjempefin ut! Takk for hyggelig svar 😊 Er jo en tanke å gjøre som du sier å evt prøve det, men vet jeg hadde vært litt nervøs. Får se om jeg moter meg til å gjøre det. Anonymkode: a611f...21d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #27 Skrevet 18. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var (i det minste middels) attraktiv da jeg drev og gikk på byen som singel. Syns norske menn er litt sjenerte så jeg tok ansvar selv om jeg ville ha sex eller nye bekjentskaper. Fant på litt sprell. Kunne spørre de om å danse, eller spørre de absurde spørsmål og da vi fikk øyekontakt så de at jeg var sprudlende og morsom, så de ville vite mer. Jeg har hatt med meg venninner som "aldri" blir flørtet med, felles for de er at de sitter med armene i fanget og ser seg rundt som om noen skal ta de, ofte med kjedelige klær de kunne brukt på skolen neste dag. Hadde også et par venninner som ikke var billedskjønne, men de var alltid på bena, skålte med folk, lo seg skvett ihjel og var interessert i folk rundt seg. De fikk seg bein nesten like ofte som meg. Anonymkode: c6fec...cfd Jeg er overbevist om at det har med utstråling og det å gjøre ja. Anonymkode: a611f...21d 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #28 Skrevet 18. november 2019 Dette har alt å gjøre med hva man gjør det til selv. De venninnene mine som alltid får napp på byen, eller som aldri er singel i mer enn et kvarter, er de som gjerne har noen kg ekstra og som ikke ser ut som barbier. Men de gir så jamt faen i et utseende de ikke får gjort så mye med, og vinner hele greia på sjarm, humor og rett og slett bare er veldig morsomme å være sammen med. De står ikke i et hjørne og teller feilene sine eller sammenligner seg med noen som helst. Det er faktisk kun det som har noe å si. Anonymkode: 870fe...440 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #29 Skrevet 19. november 2019 19 hours ago, AnonymBruker said: Det er det ingen menn som legger merke til. Problemet ligger ikke der. Hadde vært en annen sak om du skulle ned 20 kg. Anonymkode: b98b0...da9 Snakk for deg selv Anonymkode: 7c82f...7a5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #30 Skrevet 19. november 2019 Jeg synes det handler mye mer om hvor mottakelig du er for personen. F.eks. Når jeg møter noen på byen så er det ofte jeg tar til meg motet og går til personen og setter med ned og snakker med han/hun, men det er flere ganger da kvinnen på en måte forventer at du skal klare å styre hele samtalen fra når du setter deg ned. Du som mann må klare å kontrollere samtalen hele veien til senga eller videre. Som oftest blir det et problem ettersom mange jenter (50%) ikke klarer å virke interessert eller klarer å holde en samtale i gang selv, også kommer de hjem fra byen og skriver et innlegg på KG over at bestevennina alltids har gutter hengene over seg. By på deg selv! Trenger ikke å gå slutty, men hvis at du ikke er ei kjedelig kjærring. Dersom du ser attraktiv ut så går det ikke på hvordan du ser ut, men heller hvordan du er. Gir du mye av deg selv? Snakker du for lite? Snakker du for mye? Kjemi merker man oftest etter et til to minutter av en samtale. Når samtalen stopper opp så er det ikke bare mannen sin skyld, det er også din egen. Fortsett samtalen. F.eks. "åhh du liker X? Jeg har hørt fra flere at X er artig men jeg har aldri tørt i drevet med X selv." Ikke bare stopp samtalen og forvent at hun/han skal gjøre noe kjempe interessant. Dersom kjemien ikke fungerer mellom dere er det bare å gå videre. Øv litt på det å være mottakelig for en annen person. Snakk gjerne med kassedama eller mannen fra kiosken i mer en tre setninger. Allerede der får du mer innput på hvordan fortsette en samtale. Anonymkode: e6e38...a18 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #31 Skrevet 19. november 2019 På 17.11.2019 den 22.08, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg gjøre? Dame helt ordinært utseende, har noen kilo for mye. Eks. Var på byn i går. Lite eller ingen interesse. Venninnen min fikk. Sånn er det vel hver gang. Finner ingen mann. Anonymkode: a611f...21d Alt handler om utstrålingen mange gir fra seg. Noen har et åpent blikk, en energi andre kan kjenne på som sier "her er jeg". Vet om flere veldig lite attraktive kvinnfolk som har minst 5 stk stående utenfor døra som ønsker å date. Noen av disse kvinnene er på den runde siden, men måten de er på gjør at man får lyst å være med dem. Positiviteten, glimtet i øyet, åpenheten. Anonymkode: efacb...34d 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #32 Skrevet 19. november 2019 Du beskrev nettopp hvordan det er for majoriteten av menn. Anonymkode: 7d256...301 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #33 Skrevet 19. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du beskrev nettopp hvordan det er for majoriteten av menn. Anonymkode: 7d256...301 Blir ikke bedre av den grunn. Anonymkode: a611f...21d
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #34 Skrevet 19. november 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Blir ikke bedre av den grunn. Anonymkode: a611f...21d Ikke av seg selv, men da kan du kanskje lære litt av menn? Gjør som dem! Anonymkode: b98b0...da9 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #35 Skrevet 19. november 2019 På 17.11.2019 den 23.24, AnonymBruker skrev: slank deg? Det hjelper mye. Anonymkode: 05f4f...82d njada...... nå er det ikke feil å ha litt former nødvendigvis. men husk at det blir en del hengehud av å slanke seg. Anonymkode: 1a9ec...929
Gjest bloody Skrevet 19. november 2019 #36 Skrevet 19. november 2019 5-7 kilo "for mye" så man har litt å ta i å ikke er ett beinrangel tror jeg flerparten av menn er med på er attraktivt, hvem vil ta på en pupp å kjenne ribbeina liksom. Og utstrålning teller MER enn disse kiloene uansett.
Svartfugl Skrevet 19. november 2019 #37 Skrevet 19. november 2019 På 17.11.2019 den 22.08, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg gjøre? Dame helt ordinært utseende, har noen kilo for mye. Eks. Var på byn i går. Lite eller ingen interesse. Venninnen min fikk. Sånn er det vel hver gang. Finner ingen mann. Anonymkode: a611f...21d Hva med å gå ned (litt) i vekt? Det gjorde jeg. Det fungerte veldig godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå