AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Hva kan jeg gjøre? Dame helt ordinært utseende, har noen kilo for mye. Eks. Var på byn i går. Lite eller ingen interesse. Venninnen min fikk. Sånn er det vel hver gang. Finner ingen mann. Anonymkode: a611f...21d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Jeg også. Har ingen kg for mye, her er det ansiktet som er problemet. Venninna mi har tusen menn løpende etter seg når vi drar ut. Blir skikkelig deppa. Anonymkode: bca2d...33b 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 29 minutter siden, AnonymBruker said: Hva kan jeg gjøre? Dame helt ordinært utseende, har noen kilo for mye. Eks. Var på byn i går. Lite eller ingen interesse. Venninnen min fikk. Sånn er det vel hver gang. Finner ingen mann. Anonymkode: a611f...21d Hva gjorde du da? Gikk du bort til menn og flørtet med dem? Anonymkode: b98b0...da9 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 Hva gjør du selv da, kan ikke du være den som går bort til menn? Anonymkode: 4a2d5...b52
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva gjorde du da? Gikk du bort til menn og flørtet med dem? Anonymkode: b98b0...da9 Nå er det sammenlikningen med venninner som gjør at man tenker som man gjør. Personlig vet jeg at det er null sjans for at mannen jeg for eksempel vil sjekke opp er interessert i å bli sjekket opp av et usjarmerende troll (meg), så jeg skjønner hvorfor folk kvier seg når de får null oppmerksomhet ellers, mens venninnene blir nedrent av friere bare de går ut av døra. Anonymkode: bca2d...33b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 Nei, gikk ikke bort selv. Når man føler som jeg gjør og litt dårlig selvtillit gjør man ikke det. Fare for avvisning. Det er damer/menn men selvtillit som gjør det. Anonymkode: a611f...21d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er det sammenlikningen med venninner som gjør at man tenker som man gjør. Personlig vet jeg at det er null sjans for at mannen jeg for eksempel vil sjekke opp er interessert i å bli sjekket opp av et usjarmerende troll (meg), så jeg skjønner hvorfor folk kvier seg når de får null oppmerksomhet ellers, mens venninnene blir nedrent av friere bare de går ut av døra. Anonymkode: bca2d...33b Sjekk opp menn du tror du kan ha sjans på da. Så må du regne med avvisninger. Du har kanskje ikke sjans på de kjekkeste på utestedet (aner ikke hvordan du ser ut), men du har sikkert sjans på noen. Andre som heller ikke har selvtillit til å sjekke opp deg. Anonymkode: 4a2d5...b52 8
Katten.2.0 Skrevet 17. november 2019 #8 Skrevet 17. november 2019 Uansett hvor attraktiv en er vil det alltid være en risiko for avvisning. Det verste en kan være er passiv. 16
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #9 Skrevet 17. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, gikk ikke bort selv. Når man føler som jeg gjør og litt dårlig selvtillit gjør man ikke det. Fare for avvisning. Det er damer/menn men selvtillit som gjør det. Anonymkode: a611f...21d Så du har det som 99% av alle menn da. De fleste av dem tåler det jo, så da kan vel du og? Menn får som regel beskjed om å prøve masse og få masse avslag, det sies at det skaper selvtillit. Anonymkode: b98b0...da9 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #10 Skrevet 17. november 2019 Kanskje de egentlig synes du var penest, men var redd for å bli avvist, så derfor prøvde de seg heller på venninna di? Eller at de ser på venninna di som et lett bytte, fordi de bare ville ligge? Anonymkode: 3525b...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #11 Skrevet 17. november 2019 slank deg? Det hjelper mye. Anonymkode: 05f4f...82d 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #12 Skrevet 17. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: slank deg? Det hjelper mye. Anonymkode: 05f4f...82d Lurer på dette ihvertfall. Anonymkode: a611f...21d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #13 Skrevet 17. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg gjøre? Dame helt ordinært utseende, har noen kilo for mye. Eks. Var på byn i går. Lite eller ingen interesse. Venninnen min fikk. Sånn er det vel hver gang. Finner ingen mann. Anonymkode: a611f...21d Hva er "noen" kilo for mye? Hadde ikke betydd så mye for meg iallefall! Anonymkode: 34681...cad
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #14 Skrevet 17. november 2019 Mange menn på byn blir tiltrukket av kvinner som viser tegn til seksualitet. Fordi 90% av menn er kun ute etter ett ligg. Hvis du framstår som skikkelig dame så vil du bli sett på som "hard to get". Anonymkode: d81c8...c5f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #15 Skrevet 17. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er "noen" kilo for mye? Hadde ikke betydd så mye for meg iallefall! Anonymkode: 34681...cad 5-7 kg vil jeg ned. Anonymkode: a611f...21d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #16 Skrevet 17. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange menn på byn blir tiltrukket av kvinner som viser tegn til seksualitet. Fordi 90% av menn er kun ute etter ett ligg. Hvis du framstår som skikkelig dame så vil du bli sett på som "hard to get". Anonymkode: d81c8...c5f Er ikke ute etter ligg så da kan det bare være med disse mennene. Da er ikke de interessert i meg. Anonymkode: a611f...21d
nirvania Skrevet 17. november 2019 #17 Skrevet 17. november 2019 Gå ned i vekt hvis du tror dette er ett av problemene for at du selv mener du ikke er attraktiv, skaff deg ny frisøre, lær deg hvordan man sminker seg etter riktig ansiktsform, kle seg etter riktig kroppsform osv. ELLER; Du kan bli glad i deg selv, bygge opp selvtilliten din. Utstråling har så mye mer å si enn utseendet. Så om du sitter der ute på byen, og tenker «ingen vil ha meg. Jeg er så stygg jeg. Venninna mi får napp. Ikke jeg fordi jeg er stygg og feit» så skjer nettopp det! Selvprofeti. Prøv å endre innstillinga og holdning di. Ingen menn som vil gå bort til et sippetryne. 8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #18 Skrevet 17. november 2019 3 minutter siden, nirvania skrev: Gå ned i vekt hvis du tror dette er ett av problemene for at du selv mener du ikke er attraktiv, skaff deg ny frisøre, lær deg hvordan man sminker seg etter riktig ansiktsform, kle seg etter riktig kroppsform osv. ELLER; Du kan bli glad i deg selv, bygge opp selvtilliten din. Utstråling har så mye mer å si enn utseendet. Så om du sitter der ute på byen, og tenker «ingen vil ha meg. Jeg er så stygg jeg. Venninna mi får napp. Ikke jeg fordi jeg er stygg og feit» så skjer nettopp det! Selvprofeti. Prøv å endre innstillinga og holdning di. Ingen menn som vil gå bort til et sippetryne. Jeg tror det er mye rett i det du skriver her. Skal ta det meg og se hva heg kan gjøre med det. Takk! Anonymkode: a611f...21d 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #19 Skrevet 18. november 2019 Det er vanskelig å gå ned i vekt, men det er ikke umulig Anonymkode: 04977...620 1
OnFire Skrevet 18. november 2019 #20 Skrevet 18. november 2019 Hvis man er blid og åpen for kontakt, så bør det gå greit å komme i kontakt med menn ute på byen og andre steder, mens sur og avvisende fungerer dårlig. Er noen som bør bli mer bevisst på hva slags signaler de sender ut. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå