Gå til innhold

Carl Aksel offentliggjort i media.


Gjest Privatbruker

Anbefalte innlegg

Gjest Privatbruker

Svindlet til seg 5 millioner kroner. Står på tv2. Trist hele greiene... Håper han får den hjelpen han trenger og tar sin straff for det han har utsatt uskyldige mennesker for. Tragisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Privatbruker
2 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Hva med en link til den saken du vil diskutere?

Har ny tlf og ikke lært meg hvordan å kopiere linken enda🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overrasket. Når jeg så Paradise Hotel var jeg 100% sikker på at han må være sosiopat, og dette bare bekrefter det. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Snop skrev:

Ikke overrasket. Når jeg så Paradise Hotel var jeg 100% sikker på at han må være sosiopat, og dette bare bekrefter det. 

Samme tenkte jeg. Langt ifra overasket.

 

Har flere ganger lurt på hvor han har fått pengene til å leve luksuslivet fra. Har har jo ikke tjent særlig mye på musikken sin og har tilsynelatende vert arbeidsløs. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2019 den 13.28, 14.09.2019 skrev:

Jeg navnga ham for noen mnd siden. Fikk da advarsel fra moderator her fra KG. 

Det har vel vert kjent lenge på some at det var han, men så lenge det ikke har blitt offentlig før så regnes det vel som ryktespredning på kg. 

Endret av Ryuk
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig hvor forskjellig horisont en har. Stusser alltid når tråder starter med et for meg helt ukjent navn, uten videre utdypning av hvem personen er, men mulig det bare er jeg som har levd under en stein? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hvor lang tid det tar før flere i det de omtalte nettverket blir tatt og om noen av de er kjent som influensere som har levd på samme måte. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffende, men skjønner ikke hvorfor dette ikke sjokkerer meg. Husker da jeg så han på paradise hotel så fikk jeg en dårlig følelse av hele fyren. Han er alt for manipulerende, og grisk. Synes synd på de utsatte, må være en utrolig kjedelig situasjon å havne i. Snakk om utrolig mye penger! Håper de får ordnet opp i dette + en oppreisning.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badesangen

Interessant at skattemyndighetene gikk etter han fordi livsstilen han frontet i SOME ikke stod i stil med ligningen hans. Gjør de dette med andre influensere? Bør flere bli nervøse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, badesangen skrev:

Interessant at skattemyndighetene gikk etter han fordi livsstilen han frontet i SOME ikke stod i stil med ligningen hans. Gjør de dette med andre influensere? Bør flere bli nervøse?

Ser kanskje for meg at disse influenserne (eller hvordan det nå skrives) er lettere å oppdage for skattemyndighetene når ganske så opplyst god og deilig livsstil ikke stemmer overens med inntekt og skatt. Håper de sjekker flere. Men håper ikke at det er flere som bruker statusen sin til å svindle folk, synes det er trist hele greia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, 14.09.2019 skrev:

Jeg navnga ham for noen mnd siden. Fikk da advarsel fra moderator her fra KG. 

Merkelig, er jo en fullstendig nobody de færreste har hørt om. Unntaket er altså de som ser på Paradise Hotel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å være kar på andres penger. 

Er noe i meg som blir glad av slike nyheter. Skadefryd kanskje. 

Synes det er et paradoks hvordan en del av disse reality-deltagerne fremstår som rikinger på TV, og hvor dyre vaner er standarden en måles etter. Samtidig sitter de i realiteten der uten utdannelse, og om de har jobb, er det en dårlig betalt en. 

Flotte forbilder for dagens barn og unge. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragiske greier, det som er så sykt er at det er mest sannsynlig offerene som må betale ned forbrukslånet som er tatt i deres navn, stakkars mennesker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, herzeleid skrev:

Artig hvor forskjellig horisont en har. Stusser alltid når tråder starter med et for meg helt ukjent navn, uten videre utdypning av hvem personen er, men mulig det bare er jeg som har levd under en stein? 

Folk som ser på Paradise Hotel vet hvem han er....  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...