Jump to content
Privatbruker

Carl Aksel offentliggjort i media.

Recommended Posts

Privatbruker

Svindlet til seg 5 millioner kroner. Står på tv2. Trist hele greiene... Håper han får den hjelpen han trenger og tar sin straff for det han har utsatt uskyldige mennesker for. Tragisk 

Fortsetter under...

Guest badesangen

Nå får han endelig være den thugen og playeren som han har latet som han har vært på ekte.

Miklo Velka

Hva med en link til den saken du vil diskutere?

Privatbruker
2 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Hva med en link til den saken du vil diskutere?

Har ny tlf og ikke lært meg hvordan å kopiere linken enda🤣

Snop

Ikke overrasket. Når jeg så Paradise Hotel var jeg 100% sikker på at han må være sosiopat, og dette bare bekrefter det. 

Annonse

Miklo Velka

Reality-deltaker ja, da er jeg ikke overrasket. 

14.09.2019

Jeg navnga ham for noen mnd siden. Fikk da advarsel fra moderator her fra KG. 

Edited by 14.09.2019

Ryuk
18 minutter siden, Snop skrev:

Ikke overrasket. Når jeg så Paradise Hotel var jeg 100% sikker på at han må være sosiopat, og dette bare bekrefter det. 

Samme tenkte jeg. Langt ifra overasket.

Har flere ganger lurt på hvor han har fått pengene til å leve luksuslivet fra. Har har jo ikke tjent særlig mye på musikken sin og har tilsynelatende vert arbeidsløs. 

Ryuk
På 16.11.2019 den 13.28, 14.09.2019 skrev:

Det har vel vert kjent lenge på some at det var han, men så lenge det ikke har blitt offentlig før så regnes det vel som ryktespredning på kg. 

Edited by Ryuk

Happy-Face
1 time siden, Privatbruker skrev:

Svindlet til seg 5 millioner kroner. Står på tv2. Trist hele greiene... Håper han får den hjelpen han trenger og tar sin straff for det han har utsatt uskyldige mennesker for. Tragisk 

Hvem er egemtlig denne personen?

herzeleid

Artig hvor forskjellig horisont en har. Stusser alltid når tråder starter med et for meg helt ukjent navn, uten videre utdypning av hvem personen er, men mulig det bare er jeg som har levd under en stein? 

Annonse

Superbobla

Jeg er spent på hvor lang tid det tar før flere i det de omtalte nettverket blir tatt og om noen av de er kjent som influensere som har levd på samme måte. 

Minnus

Skuffende, men skjønner ikke hvorfor dette ikke sjokkerer meg. Husker da jeg så han på paradise hotel så fikk jeg en dårlig følelse av hele fyren. Han er alt for manipulerende, og grisk. Synes synd på de utsatte, må være en utrolig kjedelig situasjon å havne i. Snakk om utrolig mye penger! Håper de får ordnet opp i dette + en oppreisning.

Guest badesangen

Interessant at skattemyndighetene gikk etter han fordi livsstilen han frontet i SOME ikke stod i stil med ligningen hans. Gjør de dette med andre influensere? Bør flere bli nervøse?

Minnus
7 minutter siden, badesangen skrev:

Interessant at skattemyndighetene gikk etter han fordi livsstilen han frontet i SOME ikke stod i stil med ligningen hans. Gjør de dette med andre influensere? Bør flere bli nervøse?

Ser kanskje for meg at disse influenserne (eller hvordan det nå skrives) er lettere å oppdage for skattemyndighetene når ganske så opplyst god og deilig livsstil ikke stemmer overens med inntekt og skatt. Håper de sjekker flere. Men håper ikke at det er flere som bruker statusen sin til å svindle folk, synes det er trist hele greia.

Bukkenbruse

Kult

Djækklåsst
18 timer siden, 14.09.2019 skrev:

Merkelig, er jo en fullstendig nobody de færreste har hørt om. Unntaket er altså de som ser på Paradise Hotel.

Example

Lett å være kar på andres penger. 

Er noe i meg som blir glad av slike nyheter. Skadefryd kanskje. 

Synes det er et paradoks hvordan en del av disse reality-deltagerne fremstår som rikinger på TV, og hvor dyre vaner er standarden en måles etter. Samtidig sitter de i realiteten der uten utdannelse, og om de har jobb, er det en dårlig betalt en. 

Flotte forbilder for dagens barn og unge.