Gå til innhold

Må jeg på Tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg begynner å tenke at det hadde vært hyggelig å møte noen menn. Synes utvalget på sukker er litt traust. Og så er det kjedelig at man blir kontaktet av alt mulig rart, uten mulighet til å sile. Har ikke møtt noen interessante kandidater på jobb eller gjennom venner på en stund. MÅ jeg på Tinder? Jeg bruker aldri å falle for noen uten å bli godt kjent, og må ofte nærmest tvinges inn i et forhold. Synes Tinder virker så overflatisk og stressende?

Anonymkode: a80cf...731

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder er vel hakket mer overfladisk enn Sukker tenker jeg.

Skrevet

Jeg følger denne tråden. For jeg tenker akkurat og føler det samme som deg. Jeg liker å bli kjent med personene først, så faller jeg. Tenker at jeg skal være alene og se det an, men frykter at jeg blir værende alene.

Jeg liker heller ikke at alle menn plutselig ser på meg som et objekt og jeg kjenner jeg må trekke meg unna mannlige venner og kollegaer som plutselig endrer oppførsel rundt meg. Men jeg ønsker jo å ha noen som jeg liker, men det tar ofte tid før jeg kommer dit. 

Anonymkode: 1e65e...afe

Skrevet

Jeg har innsett at det å treffe noen ute i livet er ganske vanskelig... Har forsøkt både Sukker og Tinder. 

På Sukker kan du lage en fyldig og god profil, som forteller mye om hvem du er. På lik måte kan du lese gjennom profilene til mennene du er interessert i, og vite mer om dem før du treffer dem. Ulempen er at "hvem som helst" kan kontakte deg. Jeg tenker det er uproblematisk, enten svarer jeg ikke eller så svarer jeg høflig at de ikke er noe for meg. Har faktisk tidligere endt opp i forhold med en som kontaktet meg, men som jeg ikke hadde sett der inne. 

På Tinder bestemmer du mer om hvem som kan kontakte deg. Fordelen er at "alle" er på Tinder. Den helt klare ulempen er alle som bare er ute etter sex, useriøse og tulle-profiler, og at du vet svært lite annet enn ansiktet på de fleste du får match med. 

Forsøk Tinder, det er helt ufarlig! Ikke gi ut for mye personlig info for tidlig, og sats på å møte mennene så tidlig som mulig på et offentlig sted.

Anonymkode: a139e...aa7

• Liker 1
Skrevet

Er Tinder gull tingen da? Så slipper man å sveipe dagen lang? Eller sveiper alle menn ja på alle damer? 🤔 Må man ha profilbilde uten solbrille etc. slik som på sukker? Droppet profilbildet der, synes det ble for mye mas. 🤔

Hater å bli sjekket opp på byen, siden det da er forventet at man blir med hjem... Og det er totalt uaktuelt. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å tenke at det hadde vært hyggelig å møte noen menn. Synes utvalget på sukker er litt traust. Og så er det kjedelig at man blir kontaktet av alt mulig rart, uten mulighet til å sile. Har ikke møtt noen interessante kandidater på jobb eller gjennom venner på en stund. MÅ jeg på Tinder? Jeg bruker aldri å falle for noen uten å bli godt kjent, og må ofte nærmest tvinges inn i et forhold. Synes Tinder virker så overflatisk og stressende?

Det er sikkert ingen som vet du ser singel i ditt nærmiljø, hvordan kan en mann se at du er singel og tilgjengelig? kanskje det er på tide du flørter med noen... og dessuten er du rett og slett i feil miljøer når du spør deg selv om du må bruke Internett for å finne en mann. Hva med å bruke oftere skjørt? enn standard kjedelig ola bukser som alle norske kvinner bruker

Anonymkode: 126a5...253

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert ingen som vet du ser singel i ditt nærmiljø, hvordan kan en mann se at du er singel og tilgjengelig? kanskje det er på tide du flørter med noen... og dessuten er du rett og slett i feil miljøer når du spør deg selv om du må bruke Internett for å finne en mann. Hva med å bruke oftere skjørt? enn standard kjedelig ola bukser som alle norske kvinner bruker

Jeg jobber i et mannsdominert miljø. Skjørt eier jeg ikke, men går ofte i kjole. Så der bommer du nok litt. 

Skrevet

Og hvordan skal man egentlig vise at man er singel? Finnes det en button? Hemmelig håndtrykk? 🤔😉

Skrevet

Hva med å flørte? 

Alle unnskyldninger er best å kutte ut, vitner om umodenhet.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fler kjekke folk på tinder, og det er mye enklere å bruke, og du slipper de meldingene fra folk du ikke liker.

Ja det er overfladisk, men det blir jo det samme som å møte noen på byen f.eks. det er like overfladisk det. Ville anbefalt deg å prøve det.

Anonymkode: 8ce32...889

Skrevet

Altså, jeg sier ikke Tinder er for alle! Jeg hadde det en kort periode, skrev lite om meg selv, ignorerte sex-invitasjoner, var litt frempå selv ifht å initiere kontakt og traff de som var interessante relativt kjapt (hater å chatte).

Jeg er i dag gift med en jeg traff på Tinder, snart har vi tre barn og har det bare helt vidunderlig sammen (gift i 3 år). 

Tinder eller ikke, jeg ønsker deg lykke til ❤️

Anonymkode: 52902...a13

• Liker 1
Skrevet

Handle på Coop ekstra og singel kurven er et godt tips.... selv har jeg brukt den uten hell enda. 😉

Skrevet
2 minutter siden, Offshore82 skrev:

Handle på Coop ekstra og singel kurven er et godt tips.... selv har jeg brukt den uten hell enda. 😉

Kan ikke tenke meg at det vil fungere med den kurven 😂 Kanskje for kvinner, eller om du er en mann som sjekker opp andre menn. Bedre å drite i kurven og bare heller si hei til folk. 

Anonymkode: 8ce32...889

Skrevet

Nei, du må på ingen måter, men hva med å flørte med en du liker da? eller faktisk dra til andre miljøer enn at du kun går i butikken og vandrer i din egen stue?

stikkord: kreativ, våge, legge vekk gamle vaner

Skrevet
5 timer siden, Offshore82 skrev:

du tror ikke det en del av markedsføring strategi for konsernet COOP selv?

coop som er blitt til en forkortelse til selve ordet coopérateur, som i norsk sammenheng ville blitt Kooperatøren. 

Norges koperative landsforening som igjennom medlemskap eies av 87 samvirkelag. 

Som igjen betyr sjef eller medlem av en kooperasjon(samvirkelag)

Hvorfor vil egentlig det egentlig kjedelige ordet COOP uten mening i den store sammenheng være til hjelp at der mennesker møtes, og skal finne hverandre, kun ved at man bare skal bruke en riktig farge kurv? Veldig kleint spør du meg. Men som jeg ser det kun et ledd for at markedsføringen skal omhandle kjeden deres.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du må på ingen måter, men hva med å flørte med en du liker da? eller faktisk dra til andre miljøer enn at du kun går i butikken og vandrer i din egen stue?

stikkord: kreativ, våge, legge vekk gamle vaner

Problemet er vel at når man bikker 30 så er de fleste menn i et forhold. Da blir det ikke så lett å finne de få som er både oppegående og single? 😉 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Problemet er vel at når man bikker 30 så er de fleste menn i et forhold. Da blir det ikke så lett å finne de få som er både oppegående og single? 😉 

Dette er veldig riktig. Det blir færre og færre fine kandidater å treffe ute på livet etterhvert som man blir eldre. Så begynner folk å skille seg, og da går de fleste ut på Tinder....

Ang butikken: I går, lørdag, var jeg ute og handlet sånn i 16-tiden, med håret i rufsete hestehale, uten sminke og litt jobbe-hjemme-klær, og fikk øyekontakt med flere menn i butikken! En passerte jeg flere ganger, mistenker han nesten for å gå litt rundt... Hadde det vært singelkurver i den butikken er jeg sikker på at han hadde tatt kontakt hvis jeg hadde singelkurv!

Skrevet

Hvis det er slik at du MÅ på Tinder for å finne deg en så lurer jeg på åssen vi mennesker klarte oss før PC, nettbrett og mobil som alle er koplet til internett? For 30-40 år siden og mer så hadde en ikke slikt men de fant seg partnere selv om??! Hvordan gjorde de det? Hva var datidens Tinder og Sukker? Tok de første og beste?

Har hørt at de snakket mer og var sammen for å ha samtaler før i tiden, men kan det virkelig stemme? Satt alle der uten mobil liksom, det er ikke mulig!!  Var alle over 80 år den gangen kanskje? 

Skrevet
3 minutter siden, John McClane skrev:

Hvis det er slik at du MÅ på Tinder for å finne deg en så lurer jeg på åssen vi mennesker klarte oss før PC, nettbrett og mobil som alle er koplet til internett? For 30-40 år siden og mer så hadde en ikke slikt men de fant seg partnere selv om??! Hvordan gjorde de det? Hva var datidens Tinder og Sukker? Tok de første og beste?

Har hørt at de snakket mer og var sammen for å ha samtaler før i tiden, men kan det virkelig stemme? Satt alle der uten mobil liksom, det er ikke mulig!!  Var alle over 80 år den gangen kanskje? 

Veldig vanlig med kontaktannonser tidligere faktisk. Både i avisen og i ukeblader. Det har alltid vært litt jobb å finne en kjæreste.....

Skrevet
1 minutt siden, John McClane skrev:

Folk giftet seg unge? Når man er i begynnelsen av 20åra er det mye enklere å bli kjent med folk. Man har heller ikke blitt gammel og sær. 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...