Gå til innhold

Riktig bruk av pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Berøring!!! I kombinasjon med kuk og penetrering er det fantastisk..bare så synd at så mange menn(og kvinner) glemmer det..

Anonymkode: 5fd2e...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riktig bruk av pikk betyr å bruke det andre hodet også, hjertet og alle sansene.

Det betyr ikke enda mer fokus på pikk.

Du har misforstått

Anonymkode: 9eb21...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig bruk er for meg at han er nok til stede i situasjonen, til å lese meg godt nok til å vite når han skal kjøre på, holde igjen og tirre litt mer ved sakte bevegelser. Bruk av pikken som et av mange redskap våre kropper har å by på.

Anonymkode: 3e725...691

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2019 den 10.19, AnonymBruker skrev:

Jepp, derfor vil jeg legge størrelsesdiskusjonen død en liten stund, men er oppriktig interessert å høre hva damer mener om riktig «penisteknikk». Kan jo være at man kan snappe opp et par gode tips. 

Anonymkode: c7faf...22a

Vanskelig å svare for alle kvinner,  Varme opp med slikking og suging og at han stryker meg lett frem og tilbake på vagina. Penis er ikke i fokus før senere. Det er der mange gjør feil, ihvertfall de jeg har vært med. Brukt for lite tid på erogene soner og erting i forkant. Noe som tenner meg er at han stryker penis frem og tilbake over vagina, erter meg. Dette kan vi holde på lenge og det er innertier her. Og at han tar den litt inn og så ut, før han fortsetter å stryke med enten penis eller fingre over indre og ytre kjønnslepper. Pang der er jeg klar. Og resten avhenger om man liker røff sex eller rolig inn og ut, i sirkler osv. Noen dype støt, litt fort, så rolig osv. 

Anonymkode: e1d6c...7d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...