Gå til innhold

Riktig bruk av pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ca 4000 tråder gående her inne vedrørende størrelse på redskapen. Konklusjon så langt; er den i nærheten av snittet på 15-16 cm med proporsjonal tykkelse +- noen cm er vi «innafor». Kravet er «riktig bruk». 
Damer; hva er riktig bruk? Er det spesielle bevegelser dere ønsker, eller er det bare en metafor for den totale elskovskompetansen med hele kroppen involvert? Veiledning mottas med takk. 

Mann, midtveis til 100

Anonymkode: c7faf...22a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ca 4000 tråder gående her inne vedrørende størrelse på redskapen. Konklusjon så langt; er den i nærheten av snittet på 15-16 cm med proporsjonal tykkelse +- noen cm er vi «innafor». Kravet er «riktig bruk». 
Damer; hva er riktig bruk? Er det spesielle bevegelser dere ønsker, eller er det bare en metafor for den totale elskovskompetansen med hele kroppen involvert? Veiledning mottas med takk. 

Mann, midtveis til 100

Anonymkode: c7faf...22a

Riktig bruk varierer fra par til par. Uansett størrelse, om den da ikke er for stor. Medium 13-15 er lettest å manøvrere sånn at den stimulerer de riktige stedene. 🙉

Anonymkode: 8b5cf...913

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fokuseres for mye på kukstørrelser, sjekk ånden din først, den kan være mere drepende i et forhold🤫

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det fokuseres for mye på kukstørrelser, sjekk ånden din først, den kan være mere drepende i et forhold🤫

Jepp, derfor vil jeg legge størrelsesdiskusjonen død en liten stund, men er oppriktig interessert å høre hva damer mener om riktig «penisteknikk». Kan jo være at man kan snappe opp et par gode tips. 

Anonymkode: c7faf...22a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, derfor vil jeg legge størrelsesdiskusjonen død en liten stund, men er oppriktig interessert å høre hva damer mener om riktig «penisteknikk». Kan jo være at man kan snappe opp et par gode tips. 

Anonymkode: c7faf...22a

Det esoteriske ved sex krever innføring  i TAO. Har du ikke det så kan ikke vi invide sånn uten videre røpe kunsten. Du må lytte til en mester i TAO, ikke en haug med uinvide eller noviser. Lykke til.

Anonymkode: d1614...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Riktig bruk varierer fra par til par. Uansett størrelse, om den da ikke er for stor. Medium 13-15 er lettest å manøvrere sånn at den stimulerer de riktige stedene. 🙉

Anonymkode: 8b5cf...913

Enig. Blir den lengre enn 16 cm, er det vondt for meg i de fleste stillinger. 

Anonymkode: bb92d...165

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, riktig bruk er HELE kroppen! God ånde, god hygiene, velstelt, hvor legge hendene, se hverandre i øynene, vis passion, klem på hverandre, smile og le. Drit i å tenke kun med pikken a, det er hele pakka som gjelder her!

Anonymkode: 10f20...5d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Blir den lengre enn 16 cm, er det vondt for meg i de fleste stillinger. 

Anonymkode: bb92d...165

Dere som vet dette.. måler dere penisen selv eller spør dere? Har du hatt sex med noen over 16cm, fått vondt, og spurt hvor stor penis han har? Bare lurer om det er normalt å spørre om slikt, eller om du ser det på øyemål😄 oppriktig nysgjerrig.

Anonymkode: bbeb7...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke menn på noe annet enn pikk? Uansett hetro eller homo.. Dere menn er MYE mer opptatt av pikk enn kvinner generelt. Vil påstå at 99 % av alle penistrådene her inne er opprettet av menn. 

Anonymkode: 2f386...3eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ikke menn på noe annet enn pikk? Uansett hetro eller homo.. Dere menn er MYE mer opptatt av pikk enn kvinner generelt. Vil påstå at 99 % av alle penistrådene her inne er opprettet av menn. 

Anonymkode: 2f386...3eb

Ja, KG er ikke kvinneguiden, men kukguiden.  😯

Anonymkode: 8b5cf...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, så er vi igjen inne på det gamle sporet vedrørende størrelse, for eller imot pikk, eller hvem som er opptatt/ikke opptatt av pikk; kvinner vs menn. 
For å presisere:

- Størrelsesdiskusjoner er tema for en haug av andre tråder; glem det for en kort stund

- De fleste er klar over at sex er uendelig mye mer enn pikk; til og med undertegnede

- Forsøker å ta dere (damer) på ordet, med utalelser som f.eks. (fritt gjengitt) «.. han kunne virkelig bruke den...» og «....kun regelmessig penetrering inn og ut gir meg ingenting....» o.l. 
 

Er det «jukketeknikker» vi bør kjenne til I TILLEGG TIL kjærtegn og alt det andre som er vel vel så viktig og en selvsagt del av akten?

TS

Anonymkode: c7faf...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kommer med et rimelig spørsmål for veldig mange damer svarer at: "Hvis han vet å bruke den riktig". Det er blitt et standardsvar hver gang det er snakk om penis. Jeg er dame, men jeg forstår ikke hva som egentlig menes med dette utsagnet? Er det så mange måter å bruke den på da? Ja, han kan jo selvsagt bevege den fort eller sakte, holde på lenge eller kort tid, bruke lengre tid på å trenge inn, eller støte hardere eller mer forsiktig. Men det er er vel ikke noe entydig svar akkurat på hvordan han skal bruke den"? Er jo avhengig av personlig smak og hvordan man passer sammen fysisk? 

Eller så er det som du sier en metafor for helhetsopplevelsen av sex, men det avhenger jo av mye mer enn akkurat hvordan han "bruker" penisen da. Så jeg synes egentlig dette "Hvis han vet å bruke den riktig" er et merkelig og uklart svar. 

Anonymkode: d065e...a57

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du kommer med et rimelig spørsmål for veldig mange damer svarer at: "Hvis han vet å bruke den riktig". Det er blitt et standardsvar hver gang det er snakk om penis. Jeg er dame, men jeg forstår ikke hva som egentlig menes med dette utsagnet? Er det så mange måter å bruke den på da? Ja, han kan jo selvsagt bevege den fort eller sakte, holde på lenge eller kort tid, bruke lengre tid på å trenge inn, eller støte hardere eller mer forsiktig. Men det er er vel ikke noe entydig svar akkurat på hvordan han skal bruke den"? Er jo avhengig av personlig smak og hvordan man passer sammen fysisk? 

Eller så er det som du sier en metafor for helhetsopplevelsen av sex, men det avhenger jo av mye mer enn akkurat hvordan han "bruker" penisen da. Så jeg synes egentlig dette "Hvis han vet å bruke den riktig" er et merkelig og uklart svar. 

Anonymkode: d065e...a57

Godt innlegg! Sex er så mye, mye mer enn kuk og fitte, sammen sitte. Og da beveger vi oss fra det fysiske til det psykiske.   🙉

Anonymkode: 8b5cf...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du kommer med et rimelig spørsmål for veldig mange damer svarer at: "Hvis han vet å bruke den riktig". Det er blitt et standardsvar hver gang det er snakk om penis. Jeg er dame, men jeg forstår ikke hva som egentlig menes med dette utsagnet? Er det så mange måter å bruke den på da? Ja, han kan jo selvsagt bevege den fort eller sakte, holde på lenge eller kort tid, bruke lengre tid på å trenge inn, eller støte hardere eller mer forsiktig. Men det er er vel ikke noe entydig svar akkurat på hvordan han skal bruke den"? Er jo avhengig av personlig smak og hvordan man passer sammen fysisk? 

Eller så er det som du sier en metafor for helhetsopplevelsen av sex, men det avhenger jo av mye mer enn akkurat hvordan han "bruker" penisen da. Så jeg synes egentlig dette "Hvis han vet å bruke den riktig" er et merkelig og uklart svar. 

Anonymkode: d065e...a57

Det må nok være et merkelig og uklart svar, all den tid det ikke er i nærheten av å finnes en fasit. Som du er inne på handler det om personlige preferanser, også når det gjelder støtteknikk. Det som fungerte utrolig bra med eksen min, vil ikke nødvendigvis fungere bra for deg. Derfor kan en mann som du opplever som direkte håpløs i senga, være en annen sitt gull. Jeg gikk rett fra en partner som likte det røft, hardt, og kaninjukking, til en som likte det så ømt at det knapt var bevegelse der inne. Det var litt av en overgang. Som mann kan du selvsagt være oppmerksom på signaler. Når hun stønner litt ekstra, feks. Men det beste er å få til en god kommunikasjon hvor man kan snakke åpent om preferanser. Jeg begynner på helt blanke ark med ny partner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det «jukketeknikker» vi bør kjenne til I TILLEGG TIL kjærtegn og alt det andre som er vel vel så viktig og en selvsagt del av akten?

TS

Anonymkode: c7faf...22a

Ja, men det er jo litt å prøve seg fram.

Anonymkode: bf807...169

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, AnonymBruker said:

Mann, midtveis til 100

Du er altså 50, ts?

Noe må du da ha fått med deg selv gjennom årene? Og, som noen sier, kvinner er forskjellige. Skal du prøve ut evt. tips du får her eller er det kanskje lurest å spørre damen(e) du har sex med hvordan hun/de foretrekker det?

Anonymkode: 6b9bb...111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig

Jeg syns riktig bruk av pikk er viktig. Men det handler kanskje mest om variasjon og bevegelse av ...øh...jukking, (selv om det er verdens mest lame ord..) 

En duracell kaninaktig bevegelse av jevnt inn ut fra begynnelse til slutt er drepen. Å tease med pikken er best for meg. Å erte meg mye med pikken, enten rundt munnen eller rundt skjedeåpningen når jeg er kåt og VIL HA PIKK, da er det sykt opphissende å bli ertet på den måten før jeg til slutt får det jeg vil ha. Og når jeg blir pult vil jeg ha variasjon i jukkingen, dype lange støt og korte seige, brutale harde dypkjøringer (fnis) helt inn eller mer presist mot g punktet. Menn som mestrer den kunsten er diggelodiggelei og får komma på meg 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så betyr pikken svært lite også bevegelsene av den. Bare pikk er ikke nok. Det er alt det andre som er mye viktigere. Intimiteten, blikket, god kommunikasjon, gode kyss og bruk av tungen, bruk av hender og fingre, god tid, stønning (ikke overdrevet) og mye mer.

Anonymkode: 0318c...376

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...