Gjest lurven Skrevet 31. mai 2005 #41 Del Skrevet 31. mai 2005 hold kjæftn grandis ellers tisser jeg på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #42 Del Skrevet 31. mai 2005 Eller eventuelt piss off Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. mai 2005 #43 Del Skrevet 31. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 31. mai 2005 #44 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg ville ikke hatt sex med deg men jeg skal høre med hu i svingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #45 Del Skrevet 2. juni 2005 Du skjønner det' date= at jeg gjør grundig reaserch, og finner ut hvem gutta er RL. Så oppsøker jeg dem og føfører dem. (men uten å røpe hvem jeg er) Planen er å lage en topp 10-liste og publisere i forumet. Før du gjør dét, er det vel best at jeg innrømmer at flekkene du fortsatt har på sofaen din egentlig er yoghurt naturell. Jeg faket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 3. juni 2005 #46 Del Skrevet 3. juni 2005 Og for å svare seriøst på Feiten sitt spm: Litt Lost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå