Serpico Skrevet 31. mai 2005 #21 Del Skrevet 31. mai 2005 Du skjønner det' date= at jeg gjør grundig reaserch, og finner ut hvem gutta er RL. Så oppsøker jeg dem og føfører dem. (men uten å røpe hvem jeg er) Planen er å lage en topp 10-liste og publisere i forumet. Gulp....oi.....da så.....spent på listen....grøss og gru....kan man bestikke dommeren....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #22 Del Skrevet 31. mai 2005 Nei. *ond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. mai 2005 #23 Del Skrevet 31. mai 2005 Du skjønner det' date= at jeg gjør grundig reaserch, og finner ut hvem gutta er RL. Så oppsøker jeg dem og føfører dem. (men uten å røpe hvem jeg er) Planen er å lage en topp 10-liste og publisere i forumet. hvilken plass kommer jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #24 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg røper ingenting før lista publiseres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. mai 2005 #25 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg var stor i kjeften og påsto at 83 kg neppe kunne være sååå tungt, derfor la han seg oppå meg med alle sine "smålige" 83 kg. Problemet var bare at 83 kg er tungt likevel, også mista jeg pusten så jeg fikk ikke sagt i fra at jeg holdt på å tisse på meg, å da gikk det som det gikk da stakar liten.. jeg har også hatt 83 kg (eller mer) det var tungt men jeg hadde jo sex så da var det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 31. mai 2005 #26 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg røper ingenting før lista publiseres. Når er det? Og er det mulig å forsøke å forbedre en, selv om det er usannsynlig, dårlig plassering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #27 Del Skrevet 31. mai 2005 stakar liten.. jeg har også hatt 83 kg (eller mer) det var tungt men jeg hadde jo sex så da var det greit Regner med det tok en del av fokuset ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. mai 2005 #28 Del Skrevet 31. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. mai 2005 #29 Del Skrevet 31. mai 2005 Regner med det tok en del av fokuset ja men jeg tisset også på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #30 Del Skrevet 31. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #31 Del Skrevet 31. mai 2005 Neinei gutter, nå må dere ikke være så beskjedne, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. mai 2005 #32 Del Skrevet 31. mai 2005 jeg er kanskje den beste elskeren på kg, men er nok ikke best i norge :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #33 Del Skrevet 31. mai 2005 Nå må du fortelle hva som skjedde Lurven. Tissa du på dama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. mai 2005 #34 Del Skrevet 31. mai 2005 Nå må du fortelle hva som skjedde Lurven. Tissa du på dama? hehe neida bare en dårlig spøk det er ikke min greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #35 Del Skrevet 31. mai 2005 Nå må du fortelle hva som skjedde Lurven. Tissa du på dama? :o Nei, nå ble jeg også spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #36 Del Skrevet 31. mai 2005 hehe neida bare en dårlig spøk det er ikke min greie Mhmmm, vet ikke helt om vi går for den Greensky? :-? Jeg tipper vi har en tissete tissetass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. mai 2005 #37 Del Skrevet 31. mai 2005 syns det er litt ekkelt men alt må jo prøves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #38 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg får liksom ikke så mye sammenhengende informasjon ut av dette da Lurven Så du tisset med vilje på en dame mens dere hadde sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. mai 2005 #39 Del Skrevet 31. mai 2005 nei har aldri gjort det.. helt sant hvis jeg skulle gjort måtte det jo vært avtalt på forhånd da, men kan ike si det frister så jævlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feit på grændiss Skrevet 31. mai 2005 #40 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg vil bare minne om det opprinnelige spørsmålet ved denne tråden, og oppfordrer samtidig folk til å lese reglene. Utdrag: Avsporinger i debatter er ok, så lenge det ikke fører til at det opprinnelige spørsmålet ikke blir debattert. Moderator kan i slike tilfeller gå inn og forsøke å få tråden på rett spor, eller dele diskusjonen. http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå