AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Hvor kan man få kjøpt sjokoladekalender til voksne i god kvalitet? Altså trenger ikke være dyr konfekt, men bare bedre enn den kjipe billigsjokoladen i matbutikken XD Jeg så Home and Cottage har en fudge-kalender, mannen er ikke veldig glad i fudge. Eneste jeg har sett av kalendere til voksne ellers er lakris, og det er ikke jeg veldig glad i. (Vi deler og tar annerhver dag) Anonymkode: 705af...be4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 Her: https://www.godivachocolates.eu/en/godiva-advent-calendar/chocolate-no.htm?cu=euro Anonymkode: 18b37...c0f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Rittersport pleier å ha en. Anonymkode: 8f3d2...d27
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #4 Skrevet 15. november 2019 XD? Hva slags matbutikk er det? Aldri hørt om. Bor du i utlandet? Anonymkode: 0d82b...f29 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #5 Skrevet 15. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: XD? Hva slags matbutikk er det? Aldri hørt om. Bor du i utlandet? Anonymkode: 0d82b...f29 Hæ? Jeg bor i Norge, alle matbutikker jeg har vært innom de siste årene har sjokoladekalender til barn. Vet ikke hvor du bor hen som ikke har sett det. Men de vi pleier å kjøpe er ganske kjip billig sjokolade ment for barn. I år ønsker vi noe litt bedre. Anonymkode: 705af...be4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #6 Skrevet 16. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Jeg bor i Norge, alle matbutikker jeg har vært innom de siste årene har sjokoladekalender til barn. Vet ikke hvor du bor hen som ikke har sett det. Men de vi pleier å kjøpe er ganske kjip billig sjokolade ment for barn. I år ønsker vi noe litt bedre. Anonymkode: 705af...be4 Kjipe billigsjokoladen i matbutikken XD skrev du. Da lurer jeg på hvilken butikk XD er. Jeg bor i Oslo og her har vi rema, kiwi, prix, extra, spar, meny, jacobs og alle de der, men XD har jeg aldri hørt om og lurte på hva slags butikk det er. Klart jeg vet hva du mener med kjipe billigsjokoladekalendre, de selges jo overalt. Det jeg lurte på er som sagt hva XD er for en butikk, har aldri hørt om den. Ang kalender anbefales Ferrero rocher sin. Elsker den sjokoladen. Sett den på hypermat i Sverige, tror den finnes på meny også. Anonymkode: 0d82b...f29
SPOCA Skrevet 16. november 2019 #7 Skrevet 16. november 2019 Kjøpte julekalender fra Cooper's Candy. Kjøpte Kinder adventskalender derfra. De har blant annet Ferrero Rocher-kalender, samt Marabou melkesjokoladekalender. For å nevne noe.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #8 Skrevet 16. november 2019 Spar har Dumle kalender Anonymkode: 1cb6a...907
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #9 Skrevet 16. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjipe billigsjokoladen i matbutikken XD skrev du. Da lurer jeg på hvilken butikk XD er. Jeg bor i Oslo og her har vi rema, kiwi, prix, extra, spar, meny, jacobs og alle de der, men XD har jeg aldri hørt om og lurte på hva slags butikk det er. Klart jeg vet hva du mener med kjipe billigsjokoladekalendre, de selges jo overalt. Det jeg lurte på er som sagt hva XD er for en butikk, har aldri hørt om den. Ang kalender anbefales Ferrero rocher sin. Elsker den sjokoladen. Sett den på hypermat i Sverige, tror den finnes på meny også. Anonymkode: 0d82b...f29 XD er en smiley... 😆 <- den i tekstformat... Anonymkode: 705af...be4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #10 Skrevet 16. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: XD er en smiley... 😆 <- den i tekstformat... Anonymkode: 705af...be4 Da skulle det stått en punktum etter matbutikken. Hadde det stått «Bedre enn den kjipe billigsjokoladen i matbutikken. XD» hadde det vært noe helt annet. Men matbutikken XD blir som matbutikken Rema. Trodde forresten ingen skrev smileys i tekstformat mer, hehe Anonymkode: 0d82b...f29
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #11 Skrevet 16. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kan man få kjøpt sjokoladekalender til voksne i god kvalitet? Altså trenger ikke være dyr konfekt, men bare bedre enn den kjipe billigsjokoladen i matbutikken XD Jeg så Home and Cottage har en fudge-kalender, mannen er ikke veldig glad i fudge. Eneste jeg har sett av kalendere til voksne ellers er lakris, og det er ikke jeg veldig glad i. (Vi deler og tar annerhver dag) Anonymkode: 705af...be4 Hvor fant du kalender med lakris? Anonymkode: 14ab4...49b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #12 Skrevet 16. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor fant du kalender med lakris? Anonymkode: 14ab4...49b https://lakridsbybulow.no/julekalender/ Har sett den i div butikker i nærområdet, som selger bulow lakris fra før Anonymkode: 705af...be4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #13 Skrevet 16. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: https://lakridsbybulow.no/julekalender/ Har sett den i div butikker i nærområdet, som selger bulow lakris fra før Anonymkode: 705af...be4 Tusen takk:) Anonymkode: 14ab4...49b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå